Pro všechny fanoušky The Elder Scrolls V: Skyrim tato zpráva pravděpodobně nebude nějak speciálně překvapivá, ale pro ty, které to zajímá zde máme nominace Skyrimu celkem v šesti kategoriích. Skyrim si na výstavě E3 vede velice dobře a na titul nejlepší z E3 má celkem slušně našlápnuto.
Nominace
1) Celkově nejlepší hra - 2. The Elder Scrolls V: Skyrim
2) Nejlepší hra na XBOX 360 - 8. The Elder Scrolls V: Skyrim
3) Nejlepší hra na PS3 - 8. The Elder Scrolls V: Skyrim
4) Nejlepší hra na PC - 3. The Elder Scrolls V: Skyrim
5) Nejlepší RPG hra - 1. The Elder Scrolls V: Skyrim
6) Cena za nejočekávanější hru - 11. The Elder Scrolls V: Skyrim
Možná překvapivě Skyrim nebyl nominován na cenu za nejlepší trailer.
Inak by bolo dobré už konečne rozpracovať aj anatómiu tvorov a zranenia podľa zásahu orgánov a aj bolesť.
Takový boj by byl nesmírně jednoduchý - když si uvědomím, že pro mě nebyl problém v žádné hře praštit někoho do ruky. Protože potom by pobíhal řval bolestí a boj by brzy skončil... Ten soubojový systém by musel být nanejvýš promakaný, aby se uchytil - navíc jak by se člověk mohl vyhnout úderu na jeho ruku - akorát by ho animace bolesti nebo něco podobného odrazovalo
Ale také jsem nad tímto způsobem přemýšlel celkem velkou dobu a kdo by měl sílu tohle chytlavě zakomponovat, tak bych ho nazýval bohem
Máš inak pravdu ! Bolo by veľmi ťažké skombinovať zranenia, ktoré sú bližšie realite a zachovanie tej akčnosti bojov. Ja by som to urobil tak, že hrdina by nebojoval tak často ako v skoro nejakom mmorpg, ale keď už by bojoval, boli by boje hodne nebezpečné. Musel by seriózne rozmýšľať ako bojovať aby sa nezranil, nelomil si ruku apod. a nemohol by len tak bezhlavo zaútočiť - však životy si doliečim mágmi, alebo lektvarom.
Neviem či niekto pozná stolovú hru Dračí doupě, tam sa bol pánom jaskyne dosť dlho a viem dobre aké ťažké je zaviesť takéto pravidlo do reality. V hre na hrdinov by to zdržovalo a výsledok by bol podobný, ale počítače to môžu ľahko vyrátavať. Napríklad taký pád z výšky so zlomenou nohou a potom plazenie sa do dediny cez nebezpečný les po pomoc by bolo jedným z dobrodružstiev hodných Skyrimu
- Samozrejme, všetko by t bolo zakomponované v option: "Chceš lámanie končatín..áno/nie"..."Keď dá áno a v hre sa mu zlomí ruka, kedykoľvek môže stlačiť nejaký kláves a počítač ho automaticky hodí do dediny."..skrátka nejaký takýto pomocník pre tých, ktorých by obťažovalo hrať aj takéto dobrodružstvá.
Možnost zlomit si končetiny je ve Falloutu 3 a NW. Zlomíte si nohu, zpomalí vás to, zlomíte si ruku, víc se vám při střelbě třese ruka, "zlomíte" si hlavu(zpíše silně poškodíte ), jednou za čas se vám střeba uplně zamlží před očima. Možná bude něco podobnýho i ve skyrimu když už na tom dělaj podobný lidi.
Překvapující. Nepřekvapuje mě, že se neumístil trailer (co si budem povídat, video by šlo udělat lepší (já jsem z těch trailerů hotová-protože vidím, že Skyrim fakt existuje-prohlížím si maličkosti, okolí - to vzbuzuje to všechno nadšení) Ale překvapující je, že jsem čekala Skyrim na vyšších místech...Ono Skyrim něco přebije? To jde? Nevadí, nevadí, hlavně, že v listopadu dorazí...
Skyrim ma neprekvapil moc čo do prostredia prírody. Ale jaskyne, tak tam som čumel ako puk. Vtedy keď vošiel do tej osvetlenej miestnosti, v chodbe kade tiekol potôčik, alebo tie zeleno osvetlené katakomby - hmmm, klobúk dolu. Jaskýň bude vraj 150 a ak budú všetky také úchvatné, tak to bude pecka
Něco je lepší než skyrim? Tomu se skoro nedá uvěřit Teda čekala bych jen první místa, ale co na tom nezáleží Nejvíc mě teda překvapilo to 11. místo v ceně za nejočekávanější hru..
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.