Každý díl ságy TES má samozřejmě svůj příběh, který je vždy na velice slušné úrovni. Nejinak je tomu i v případě chystaného pokračování TES: Online, kdy však měli autoři, studio Bethesda, situaci mnohem složitější, právě díky tomu, že se jedná o online hru.
Na svých oficiálních stránkách zveřejnili popis příběhu, se kterým se ve hře setkáme. Zároveň berme v potaz jistě velké množství bočních úkolů, což je společným jmenovatelem všech dílů série TES.
Co myslíte, poprali se se situací dobře, nebo by mohl být příběh promyšlenější? Podělte se s námi o svůj názor v komentářích!
Příběh - The Elder Scrolls: Online
Čas střetů a nepokoje. Armády revenantů a temných duchů se vyskytují na každém rohu Tamrielu. Zimy jsou stále chladnější a úroda slábne. Mystici jsou sužováni nočními můrami a předzvěstmi zkázy.
Před čtyřmi lety, roku 578 druhé éry, tajemný výbuch energie v Imperial City způsobil mystické otřesy, které se přehnaly přes Nirn. Mágové zemřeli, nebo zešíleli. Nadpřirozené ohavnosti z pláni Oblivionu, Daedry, se objevily v mnohem větším počtu, než kdy dříve. Souhvězdí Hada nabylo takových rozměrů, že ovládlo celou noční oblohu.
Tak začal veliký plán Molag Bala, Daedrického prince nadvlády a zotročování. Jeho Temné Kotvy, víry temné magie, oslabují bariéry mezi světy a hrozí sloučení Nirnu a Oblivionu v jeden strašlivý temný svět.
Uprostřed tohoto chaosu soupeří tři společenstva o moc nad Imperial City a White-Gold Tower.
High Rock, Sentiniel a Orsinium jsou v jednotě pod vládou Vysokého Krále ve Wayrest.
Valenwood a Elsweyr navázali spojenectví s vlastním společenstvem, Summersetem, zatímco Black Marsh, Morrowind a Skyrim vytvořili třetí, nelehký spolek.
The Daggerfall Covenant. The Aldmeri Dominion. The Ebonheart Pact.
Tři armády stojí se zbraní v ruce proti Říši a proti každému, ve snaze získat kontrolu nad Imperial City a White-Gold Tower a vyrvat ji z rukou Temných sil Oblivionu.
No, Bethesda nějak nedovoluje přidat se na temnou stranu... to bych bral možná docela jako mínus, nicméně, nevím, jak by potom dotvořili příběh, berme v potaz, že je to MMORPG...
Já jsem strašlivě zklamán z absence lidí z Colovie. Nebo "hodných" Imperiálů. Jak si račte všimnou na této oficiální mapě lokací, dostupných při spuštění (http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2013/210/1/8/elder_scrolls_online__map_of_tamriel_by_okiir-d6flnk8.png), tak v oblasti Anvilu není nic. Je to škoda, že právě tam není sídlo hratelných Imperiálů.
Ta mapa je tak trochu blbost, ne? Dyť na tom videu z Něcoconu předváděli Morrowind a na té mapě je nevybarvenej. Nebo snad to co není vybarvený je herní mapa?
Imperiálové mi tam taky chybí Já chci bojovat za císaře! Ne dosadit novýho. A vůbec, jakto že tam nejsou? To jako vymřeli? Ale v ostatních hrách které jsou "v budoucnosti" mé drahé imperium je. A navíc toto úplně změní lore. Kdyby se to stalo, tak neřeknu, ale nikdy jsem neslyšela o takovejch skupinách ani vzbouření Molag Bala
Každopádně JESTLI se rozhodnu to hrát, tak budu mít znamení Serpents (Had, pro neznalé, tupce a lidi s dlouhým vedením )
Osobně počkám s kritikou-nekritikou na finální produkt. Rozhodně je ale fajn, že po dvanácti letech vidím konečně příslib "rodné hroudy" své první postavy v TES - Valenwood.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.