Pokud ano, máme pro vás k dispozici nové video, streamované přímo z QuakeCom 2013!
Již dříve jsme vám prezentovali video a screeny, nyní je však k dispozici téměř 28 minut dlouhé video, kde je ukázáno několik forem boje, interakce s herním světem, či přímo volba herního hrdiny.
Video je kompletně komentované (anglicky), s možností zapnutí anglických titulků.
Pojďme se tedy nyní podívat na video samotné:
(Přímý odkaz na video: Link )
Od prvých videí sa táto hra dosť zmenila a už sa fakt začína podobať Skyrimu. Kvalitu Oblivionu už myslím prekonala čiže sa máme podľa mňa načo tešiť...
Určitě je posun znatelný. Samozřejmě, dalším faktorem, jak hra bude vypadat u každého hráče je rychlost internetu (tedy předpokládám) a HW výkon vždy konkrétního počítače, což je logické. Takto (na videu) hra vypadá dle mého velice dobře...
No....vypadá to slušně, ale nelíbí se mi jak nepřátelé rudě světýlkujou, dycky to bylo zajmavý, vidět někoho po cestě a snažit se zjistit jestli je hodnej nebo zlej a taky doufám že bude limitovanej počet šípů a taky se mi nelíbí Helthbary atd., jsou takový moc obyč a moc se do toho nehodijou (E: třeba na kždé straně zakončený krátkou čepelí by vypadaly líp) a pár animací chce určitě změnit
E: ty kouzla jsou taky trochu moc Oblivionský, nezabíraj žádný místo v ruce, to by chtělo taky opravit.
Takže tak, geniální Mopi promluvila, teď se jdu nasnídat, ciao
E: a tímto mé hnidopišství končí (možná)
Hm. Na jednu stranu je dobrý, že vím kdo je na mé straně...... ale jak píše Mopi, bavilo mne sedět v úkrytu a přemýšlet, zda mi ten šíp co mám připravenej v tětivě přinese slávu, nebo navýší odměnu za mé dopadení.......
Ukazatele čert vezmi, ale kouzla jsou fakt bědný a animace mne zklamaly asi nejvíc......
Ale pořád ještě se těším.....
Líbí se mi radar.....
A "očíčko" během plížení......
hrozne animace,desna grafika a armory ,..ale co take stihnout za roky vyvoje ...nadruhou stranu musim pochvalit pohled prvni osoby,inventar ,hackovani a variabilitu postav
Mně se taky nelíbí to světélkování kolem postav, ale třeba to půjde vypnout v nastavení. A kůň zmizel, když z něho slezl, to mě naštvalo ze všeho nejvíc.
porad lepsi nez kdyby zacal bezhlave utocit nebo ti nekam utekl .take se mi uz ve skyrimu stalo ze napadl draka a jak zjistil ze je to nad jeho silu tak se rozbehl ze skaly ..
@Asiel z Ponurvalu #8: Tak ono to asi nejde jinak moc vymyslet, pokud je ten kůň majetkem postavy A, a když by slezl a stála u něj postava B a mohla by si jej okamžitě vzít, to by asi taky nebylo zcela OK. Sice by to bylo třeba reálnější, nicméně, v rámci hry je to nejspíše nejlepší způsob...
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.