O E3 už se toho napovídalo hodně. Vedla se taky diskuze o tom, jestli Bethesda ukáže na výstavě Electronic Entertainment Expo datadisk Dawnguard. Je to tak. A nejenom že nám dali základní info o hře, ale ukázali i gameplay a zodpověděli otázku kolik bude daný datadisk stát...
Nejdříve k příběhu, Bethesda slibuje, že příběh bude propracovanější než bývá v této sérii zvykem, bude se odehrávat v zemi uvězněných duší nazývané Soul Cairn. Zde je upíří Lord Harkan z Volkiharu, který má v plánu využít pradavný svitek a nadobro uhasit sluneční svit v provincii Skyrim a se svými poddanými ho ovládnout. Proti němu však stojí Strážci úsvitu, Dawnguard, pradavný řád lovců upírů. Bude na vás s jakou stranou se spolčíte a od toho se bude odehrávat příběh.
Todd Howard také řekl, že by datadisk mohl zabrat i 20 hodin. Budou zde nová kouzla i zbraně. Na záběrech ze hry je viděná kuše, která je rychlejší a učinější než luk, ale pomaleji se nabijí, dále je zde transformace v upířího lorda, který má spoustu nových kouzel, jako je přeměna v úpíří závoj na který nemůžou nepřátelé útočit, možnost silou popadnout postavu a volně s ní házet, vyvolat upířího pomocníka a také zpomalovat čas a v neposlední řadě úplně nový upíří strom perků. Je tady toho samozřejmě mnohem více i lykantropové dostali nové perky. Jsou tu noví nepřátelé, takzvaní kamenní strážci, nový boss - nemrtvý drak Dunehviir, který má jednu zajímavou schopnost, vysát duše z padlých oponentů a vyslat je na nepřítele. Jedna z dobrých věcí je, že i tento drak bude mít svou zeď. Takže není problém se i tento thu'um naučit. Dawnguard vyjde 26.června na xbox 360 za cenu 20 amerických dolarů, a to je vskutku málo penež za hodně muziky.
No, uvidíme jak to s Dawnguardem dopadne, jestli to bude skutečně něco nového nebo jen nudná pasáž na kterou radši nebudeme vzpomínat. Napište nám do diskuze co si o přídavku myslíte.
No tak hodně a za tak málo peněz. POTLESK. Už se na to sakra těším, myslím, že by tam měli být potvrzené i dračí zbraně(ale nevím to jistě) a co sem koukal na videa, tak se mi zdá, že ty kuše se nabíjejí rychleji, než luk bez perku na rychlé natahování tětivy
Volkiharové!!! Tak na ty jsem se díky knize Nesmrtelná krev, na kterou jsem prvně narazil hned na začátku hraní Oblivionu těšil. Pak přišlo zklamání, že ve Skyrimu žádní takoví Volkiharové nejsou, ale díky tomuhle datadisku se tam objeví. Super!
@Enrihenri #5: Jasně, bude to na všechny platformy, jen na x360 to bude o měsíc dříve.
@whiss #4: A co je na to divného? Kuše měli vždy delší dostřel (až na anglické luky), šipky byly lépe skladovatelné, létali rychleji a měli větší průraznost.
Whissi ja mam Taky radsi luky ale pravda je zhruba takova , ze kuse byli pro Vojevudce vyhodnejsi a to protoze : s kusi staci 1 rok trenovat a mas jednotku kusniku protoze se s ni snadno operuje a kus jako takova je presnejsi a ma vetsi pruraznost nez luk a naivc s lukem se musis ucit roky nez ho budes moci naplno pouzivat ale jinak obe zbrane maji jine vyhody napr. Kus : ma velkou pruraznost , snadna manipulace , je presna sama od sebe takze by s ni zvladnul po nekolika mesicich treningu manipulovat i tehdejsi vidlak , Nevyhody : kusnici ostrostrelci nebyli temer nikdy tam zkuseni jako ostrostrelci lucistnici , pomale prebijeni ( a to opravdu hooodne pomale ), Luk : kdyz mate dlouhy luk tak dostreli stejne daleko jako stredni kuse a se stejnou silou , na blizko je rozhodne lepsi , kdyz to umite tak velice rychle prebijeni , ostrostrelci s lukem jsou opravdu smrtici , Nevyhody : nutnost viceleteho vycviku , mensi dostrel a mensi pruraznost
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.