Bethesda Softworks odhalila, jaký by měli být nové DLC pro Skyrim. To znělo trochu závádějně, prozradila nám však, jak by měli DLC vypadat.
Todd Howard odhalil, že by DLC pro TES: Skyrim, měli být více rozsáhlejší a větší, než tomu tak bylo např. u Fallout 3 nebo Fallout: New Vegas.
Todd Howard v rozhovoru pro Kotaku řekl "Pro Fallout 3, jsme udělali 5 DLC, bylo to pro nás těžké. Náš plán je nyní takový, abysme si dali na DLC více záležet, a dali hráči pocit, že si je s DLC bližší."
Todd Howard se zamyslel a řekl "Myslím si, že dokážeme udělat daleko lepší obsah, pokud budeme přistupovat jiným způsobem.
To však neznamená, že mezi velkými DLC se neobjeví i menší obsahy, nebo malý dodatečný obsah. "Protože rozdíl mezi DLC bude velký, chceme menší DLC vydávat mezi těmi velkými." řekl Todd Howard "Již jsme tak učinili u PC s Hi-Res Texture Pack DLC."
Bethesda také počítá s tím, že komunita se na hře vyřádí, a udělají si hru k obrazu svému. "Věděli jsme, že jsme do hry chtěli přidat více věcí, abychom mohli lidem přinést mody. Velký podíl na hře má ale určitě Creation Kit, Steam Workshop a lidé, kteří hru podporují."
Takže pro teď... Bethesda se bude soustředit na velké DLC, a vydávat updaty. Todd Howard dodal, "Tak si myslím, že jsme měli více plánů... Chtěli jsme hru vylepšit po té, co je venku. Ale ani my nevíme co to znamená, lidé nám to poví. Možná to chceme jen vybalancovat, možná přidáme nějaké možnosti, zatímco v našich předešlích hrách, jako Oblivion nebo Fallout, jsme mysleli jen na patche - opravy. Ale tehdy jsme pracovali na Skyrimu, ale teď, protože je hra populární, chceme všechny tyto věci udělat.
Znamená to tedy, že se dočkáme 'fíčůrek', které Bethesda nedávno ukazovala?
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.