Všichni byli asi překvapeni když si poprvé prohlídly oficiální HW nároky. Mě osobně nezarazily požadavky CPU, ani grafické karty, ani že hra nejde na DX11, ale že hra zabírá pouchých 6Gb! Ale proč ? Vždyť Skyrim je hra obrovská jak .... Pete Hines nám opět otevřel oči.
"Víte, my máme nový engine na kterém Skyrim jede, a ten nám dovoluje hru zmenšit o velkou část" - Vysvětluje Hines
"Pokud bych toto nedělali hra by mohla zabírat i 20Gb klidně i 30Gb, a to by bylo jak nákladné pro nás, tak obtížná věc pro naše fanoušky a hráče."
Tak to vidíte, Zaklínač 2 má možná 10Gb, a Skyrim 'pouze' 6Gb. Ale my dobře víme, na čí straně jsme, nebo snad ne ?
Tak toto robí Skyrim už skutočne záhadným. Nikdy som nepočul, že by takáto hra mala len 6 GB. Čím ďalej, tým viac je príbeh Skyrimu podivný v dobrom slova zmysle
tak ted jsem OPRAVDU, ale OPRAVDU zvedavy. celkem nizke pozadavky + tech 6GB, ktere me spolu s grafikou matlo asi nejvic. uvidime, uvidime, ale bethesde verim a tak i verim, ze nebudeme zklamani.
Jsem na straně Zaklínače Vypadá to totiž, že Skyrim bude jenom ořezaný Oblivion (podle oficiálních nároků) a i se svou skoro 2 roky starou HD 5870 si zahraju na "Ultra", i když mi je jasné, že grafika bude i na tom jejich "Ultra" stát za prd. Hlavně že vám ten kašpar Hines dokáže všechno tak krásně zdůvodnit. Dejte mi klidně ban
PS: Zaklínač 2 s patchem 2.0 má 16,6GB
@Ligos #8: Tak nevim,četl jsem komenty přímo u videa a zdá se mi to pravý. Dělá u nějakejch novin tak nejspíš kvůli recenzi nebo tak. Možná je to první fake od orgasmu mojí přítelkyně ale já tomu věřim
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.