Není žádným překvapením že konzole opět neobsahují nástroj na tvorbu pluginů a jejich používání. Skyrim se ale v historii Bethesdy může stát vyjímkou. Carofano nám prozradil trochu bližší info.
"Některé mody v našich minulých hrách byly opravdu epické až výborné, lidská představivost a nápaditost nás až doráží. Není tedy divu že vypouštíme tyto tooly v našich hrách znovu a znovu." - Řekl Carofano
"Chceme to samé přinést i našim konzolovím fanouškům, jenom jsme ještě nezačali pracovat na této věci. Neznamená to ale, že se toho nikdy nedočkají."
Tím ale Carofanova řeč nekončila.
"Ve Skyrimu je zcela nový nástroj na výrobu všeho, je snadný a zároveň propracovaný a rozsáhlý. Nejsme si ale jisti, zda ho vypustíme v den vydání Skyrimu."
"Jednou za čas se pokusíme najít ty nejlepší pluginy od lidí, zabalit je a vydat jako DLC." - "Tedy, nejsme si tím úplně jistí, ale doufejme že ano."
No, kdyby ty pluginy byly fakt dobrý a odladěný (což často nebývají), tak bych si klidně i něco málo zaplatil. Viděl bych to tak, že modeři si vytvoří pluginy, ty nejlepší pak Bethesda odladí, vydá jako malé DLC a s původními tvůrci se šábnou napolovic...
já bych viděl, že je budou dávat buď zdarma, nebo na nich ještě máknou aby byli dokonalý a pak je prodaj. Každopádně bude hora pluginů zdarma. Ale i tak na konzolých pravděpodobně nebude možnost pluginy vytvářet, alespoň si to teda nedovedu s gamepadem představit.
Každý kdo zkoušel udělat plugin do Oblivionu ví že to není snadná záležitost a to nemluvím o jejich spuštění spolu se stovkou dalších modifikací aby fungovali správně Mod Manager atd.
Agrael: To teda nemáš moc velkou představivost. Kdyby udělali klasický editor nových questů a prostředí tak jak to třeba předvedli tvůrci inFamous 2, tak by byli všichni spokojení. Jenže proč to udělat takhle, když můžou vzít pluginy, hodit je do DLC a rýžovat další prachy. Ach Bethesdo Bethesdo...
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.