Dostala se nám do rukou nová nálož informací, který potvrdil jeden americký časopis...
-Ne vše ve Skyrimu je náhodně generované, pro příkald si vezměme kapesník a na to roztrhat malé kousky papíru, kousky papíru dají dohromady celek, ale kousky, drží kapesník jako takový. Tyto detaily budou ve hře pěstovány v závislosti na tom, jak budete hrou procházet. Z toho můžeme vyvodit, že prakticky nikdy, si nezahrajeme přesně tak, jako v minulé hře.
-Systém reputace se navrátí ve velkém stylu, bude používat základy z Fallout: New Vegas, avšak tento systém ještě více rozvíjí...
-Máme zde kouzlo, které odvrátí nepřátelé na nepřátele (to zní divně).
-Máme zde i perk, který umožní se doslova rozrazit skupinu nepřátel pomocí štítu, ale Todd Howard tuto funkci označil slovy ‘not super gory’.
-Zloději sídlí v City of Riften-u, přesněji řečeno ve stokách.
-Příšery se objeví ty samé jako u předchozích dílů, ale dočkáme se i nových, jako např. ledového golema.
-Pokud se přidáte ke strážím, budete mít přístup k zabavenému zboží.
-Pokud budete v nějaké gildě na vyšší "úrovni", budete toho moci náramně využít (:P)
-Temné bratrstvo bude mít daleko lepší mise než byly v Oblivionu
-Při vstupu k mágům, budete mít na výběr v jakém oboru se chcete vyvíjet. (Ničení, Iluze, Mystifikace a jiné...)
Velmi zajímavé informace, doufám, že se dočkáme dalších již brzy. Co vás nejvíce uchvátilo ? Mě zabavené zboží u stráží :D
zabavené zboží - excelent - jen by mě zajímalo, co to může obsahovat - napadá mě jen skooma ( že by náznak návratu měsíčního cukru ? ) A u cechu mágů nevím - zda mě to těší nebo štve
KillerKony
| |#7 | Dne | 26. September 2011 08:26:51
Lokace: Riften
Ještě tě trochu poopravím jestli můžu:
1. Nechci do toho zasahovat ale nepochopil jsi to třeba špatně? Nemá to být třeba že každá věc ve Skyrimu je ručně dělaná a nic není náhodně vygenerovaný?
2. Jsi si jistý žes tím kouzlem nemyslel třeba vyvolání války mezi dvěma frakcemi? (např. zabít pár členů jedné frakce a nechat tam třeba nějaký důkazy že to byla druhá)
3. Přemrštit to zní skoro jako přeskočit já bych napsal prorazit nebo rozrazit skupinu nepřátel
4.Zloději sídlí v Riftenu přesněji ve stokách
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.