1. Skyrim bude obdshovat lovce odměn!
To je asi tak vše co o nich víme :D. Prostě budou ve hře, a když sou NPC lovci odměn, tak vy můžete co ? Být také lovec, alespoň je tu ultra-vysoká pravděpodobnost! Ale NPC je také stráž, a nemůžeme jimi být co ? :( OMYL!!
2. Buďte stráží, buďte mužem zákona!
Ano, opravdu se budeme moci stát stráží, plnit rozkazi, a zatýkat zločince, navštěvovat je, být uplácen, s bojovat proti výtržníkům, a uprchlíkovi. Prostě super ne ?!
3. Přátelský - Nepřátelský vztah pro gildy.
Tato informace není na 100% potvrzená, ale kolují informace, že budou ve Skyrimu určité gildy, skupiny a klany. Teď když okradnete např. člena bojovníků, oni vás nevyhodí, nebo vlastně, vyhodí, ale už se budete moci vrátit po nějaké době, nebo když jim pomůžete.
Stejnou věc jsme mohli vidět ve hře Fallout.
(4.) Otázka...
Na Skyrim Blog (odkaď jsem mimochodem čerpal informace), se také objevila otázka, která mě zaujala.
Ptala se lidí, na to co budou dělat v první hodině hraní. Takže vám tuto otázku pokládam i já!
Co budete dělat v první hodině hraní TES: Skyrim ?
Já osobně asi hrát :D, ne, opravdu, s tvorbou postavy si vyhraju, ale ne tak, abych u toho proseděl 3 týdny, než se dopracuju s uspokojivému konci.
Po velmi uvážené celkové tvorbě postavy budu pravděpodobně prozkoumávat nejbližší okolí místa, kde se poprvé objevím. (A nebo budu stát na místě s hubou dokořán a vyvalenýma očima z toho, jak to bude kolem všechno krásný )
HenryNeal
| |#3 | Dne | 05. September 2011 14:13:50
První hodinu budu zběsile měnit nastavení grafiky tak aby se mi to negribalo .... ale jinak jen obdivovat krásy provincie a jako v každém TES sbírat kytičky a lovit zvěř
gariasBJ
| |#4 | Dne | 05. September 2011 14:17:36
Lokace: Slovensko
Ja prvú hodinu odbočím z cesty a pôjdem do lesa meditovať Len ja bojovník a príroda. Je to môj rituál a príprava na ťažké boje Samozrejme, že pritom budem skúmať čo postava vie a ako to funguje
Stráž zajímavé, tak to bude pár úkolů, pak to vytáhnem na generála nakonec. První hodinu se budu zastavovat u každé sebemenší blbosti a jásat, jak je to dokonalé. U každého kamínku, klacíku, textury.
Naštěstí grafiku nemusim řešit, u mě to pojede naplno, ale taky budu civět s otevřenou pusou na každý detail, květinu, kámen a budu zkoumat kde by se dala sahnat nějaká dobrá zbraň
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.