- Ten kdo vám zadá úkol vám může dát více, ale i méně informací ke questu
- Hostince budou hrát důležitou úlohu ve hře, protože v nich budete moct vyslechnout rozhovory, dostávat úkoly a získávat mnoho informace
- Hráči mohou vylepšit všechny perky na úroveň 100, ale nelze získat všechny perky
- Hráči se budou moci věnovat vaření, kovařině, těžit dřevo a těžit v dolech
- Osadu Riverwood lze ve hře nalézt
- Některé zbraně ve hře v osbě ukrývají skrytou moc tak dlouho, dokavad si je sami neodzkoušíte.
- Magnetismus vám umožní ochránit společníka při boji
- Každá příbytek (sídlo) bude něčím jedinečný
- Vítr bude mít vliv na tok vody
- Setkání s draky je náhodné
- Jedno z měst Skyrimu bude Dunmerské a Haafingar bude největší dostupný přístav ve hře
- Dwemerské ruiny budou opět ve hře
- Součástí hry je i proměnlivé počasí
- Věci lze stále opravovat
- Můžete se i vloupat a vplížit do domu NPC
- Blokování nemůže být použito při boji, pokavad má hráč na další ruce navolené kouzlo ( Bohužel to si nejsem jistá, to se mi nějak nezdá :/ nechci kecat - Block mechanism can't be used in combat as long player has a spell equipped to one of his character hands )
- Každá norská frakce ve hře má vlastní barvy a obřady a různé charakteristické rysy
- Lučišníci mohou zadržet dech k posílení přesnosti
- Ice Trap - zmrazí nepřítele, který přes ní přejde - podobně jako v ledové pasti ve hře WoW
- Detect life – který vám může pomoci odhalit nacházející se život v okolí
- Kouzlo - Kruh ochrany vytlačí okolní nepřátele v blízkosti
- Kouzlo - Fury zmate nepřítele natolik, aby začali bojovat sami mezi sebou
znamená to že dokud má hráč v jedné ruce kouzlo, tak se nemůže krýt.
A Dwemerské ruiny
A dostaly mě s tím proměnlivým počasím to jsem opravdu nečekal (ironie)
A voda, která se mění ve větru vypadá taky dobře, no zkrátka konečně nějaká pořádná novinka.
@Honzas4400 #4:
Šťourale - buď rád, že se něco vůbec někde něco na netu objevilo. Jelikož jen překládám, tak jsem to nechtěla nějak ořezavat. Taky mě to trošku štve
@Tial #6: No. Já vlastně nevím. Bude to asi něco takového. Zřejmě potkáme stejně jen pár ruin a artefaktů...
---------
EDIT: jo, vlastně trpaslíčí brnění Ale stejně je je ve hře asi nepotkáme - což je škoda
Za Dwemery Bethesdu začnu ještě víc milovat ...
Hledání života tam bude - další užitečná věc (občas po mě nekdo jde a já ani nevím odkuď)
A u frakcí to vypadá částečně jako na klany z Morrowindu (tím myslím pojetí podobným způsobem )
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.