Pro všechny fanoušky The Elder Scrolls V: Skyrim tato zpráva pravděpodobně nebude nějak speciálně překvapivá, ale pro ty, které to zajímá zde máme nominace Skyrimu celkem v šesti kategoriích. Skyrim si na výstavě E3 vede velice dobře a na titul nejlepší z E3 má celkem slušně našlápnuto.
Nominace
1) Celkově nejlepší hra - 2. The Elder Scrolls V: Skyrim
2) Nejlepší hra na XBOX 360 - 8. The Elder Scrolls V: Skyrim
3) Nejlepší hra na PS3 - 8. The Elder Scrolls V: Skyrim
4) Nejlepší hra na PC - 3. The Elder Scrolls V: Skyrim
5) Nejlepší RPG hra - 1. The Elder Scrolls V: Skyrim
6) Cena za nejočekávanější hru - 11. The Elder Scrolls V: Skyrim
Možná překvapivě Skyrim nebyl nominován na cenu za nejlepší trailer.
HM! Co na to říct. Todd a jeho tým opět zabodovali. Ne teď vážně, to je Skyrim skutečně nominovám na tyto všechny kategorie? To násobí moují touhu po tom, aby hra už vyšla a já se plně ponořil do světa TESka x)
Dobře... Tenhle týden se mi vede naprosto skvěle! Takových skvělých novinek se na mě hrne (i neskvělých ) a v čele vedou Skyrim novinky z E3.
Opravdu mě těší druhé místo celkově nejlepší hry a první místo nejlepšího RPG (tak nějak jsem to očekával). Očekávání je mi tak řečeno u... bran do Zapomnění. Zbytek je dle mého takovej ten bazalt, který zahrnuje původní ocenění. (Ale trailer je také překvapivá věc. Netušíte, kdo byl nominován?)
Kazdemu se líbí nejvice trailer jeho oblíbené hry:-)) ale nezaujatý pozorovatel určitě víc ocení animovanej trailer nez trailer s gameplay:-) Pro me je Skyrim nej hra na PC,PS3,Xbox,nejlepší rpg a rozhodne v tuto chvíli nejočekávanější!!
Už sa teším Ale jednu vec by som aj tak v RPG hrách zmenil - máchanie zbraňami. Veľmi dobre je to spravené vo MaB Warband, kde udierate mečom zo štyroch možných smerov. Napríklad ak chcete zhora, tak musíte myšku posunúť hore a stlačiť útok. Vtedy zaútočí meč zhora na hlavu, plecia. Ak sa chce obranca brániť tomuto útoku zbraňou, musí dať myšku tiež hore a stlačiť pravú myšku čím dá zbraň nahor a zastaví úder.
Tak sa stane, že vy reagujete na obranu podľa polohy útočníkovho meča a to je otázka asi 0.5 sekundy. Bolo by zaujímavé aj cez štíty takto útočiť. Spôsoby útokov by sa dali urobiť cez klávesy - q+myška = útok zľava sekom apod.
Keby takýto boj spravili - doslova šermový, tak dovidenia, neprekonateľné RPG
Tu je to na konci ukázané, ako sa ubráni: Inak by bolo dobré už konečne rozpracovať aj anatómiu tvorov a zranenia podľa zásahu orgánov a aj bolesť. Tak napríklad pri ťažkom seku do ruky by ho to rozhodne rozhodilo a ukázalo by sa to na jeho rýchlosti v boji (nie na sile úderov), alebo by skučal od bolesti a ustupoval. Aj keď treba uznať že v boji na život a na smrť je poriadne ťažké sa sústrediť na bolesť a nebojovať. Ja viem, chcem zatiaľ príliš
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.