1, Zabít draka znamená "smést obrovskou věc z nebe", kombinací šípů, magie a čehokoli jiného, co vás napadne. Když ho sundáte, narazí na zem jako meteorit, jeho obrovské tělo se smykne podél země před vámi s ohledem na hmotnost a rychlost, která by zabila kohokoli poblíž. Dokonce pak, se zvíře zvedne na nohy a posouvá se k vám pomocí špiček svých ( viditělně poškozených ) křídel. Když draka konečně zabijete, můžete absorbovat jeho duši. V podstatě se jedná o spalování a zeslabování vedoucí až spálené kostře.
2, Je nově udělaný systém, který vygeneruje guesty náhodně. Pokud jste byl poslan zachránit dítě z vězení, tak místo toho aby místo bylo předepsané, hra vybere, postavy a lokality podle toho, co je poblíž , lepší, něž každého hráče opět poslat do stejného dungeonu
3, Zatímco hra má skoro stejnou velikost jako Oblivion, pokud jde o rozlohu, ve Skyrimu jsou obrovské hory – a všude je možné vylézt na vrchol, stejně tak i zevnitř – znamená to, že ve Skyrimu je výrazně větší svět k prozkoumání, než jeho předchůdci. "Zabere vám to více času, protože nemůžete jen tak projít napříč " říká Todd Howard.
4, V menu je klasický vyběr pohlaví. Ostrý, plovoucí text, odstupňované menu a plná 3D vizualizace všech položek v inventáři. Opravdu- toto může být nejkrásnější menu hry v historii.
5, Zatímco v Oblivionu byly žaláře navrženy jen uměleckým personálem, tentokrát jsou postavený nově několika řadami návrhářů, kteří slibují poutavou rozmanitost. Existuje přes 120 dungeonů ve hře, plus mnoho dalších menších zajímavých míst a setkání.
6, Boj s drakem je na způsob „debaty“. Když k vám vrhne oheň, jako by mluvil na vás se sílou slova - neboli Výkřiky. Vaše účast v diskusi je výkřiky opatit.
7, Svět je mnohem živější. Uvidíte vlčí smečky lovit mamuty, uvidíte hrůzostrašné bestie jako jsou obři potulovat se okolo, aniž by vás napadli, protože jsou myšlenkami na obchodní a né jen hloupý vrazi, uvidíte přátelské kolemjdoucí – kteří běží k vám s mečem, který jste dříve odhodil a chtějí vám ho vrátit – a nebo jak si váš meč berou.
8, Rozhovory s NPC už nezahrnují nazoomování k jejich tvářím fixováním pohledu na ošklivé textové pole. Nyní je to ostrý text plovoucí přímo na obrazovce, a máte možnost se rozhlédnout, jak je libo. Spousta náhodných konverzací, souvisejících s úkoly, můžete zaslehnout kolem sebe, když někde procházíte.Už není nutno stát tam a klikat na text s obavami, že vám něco unikne.
9, Systém dovedností a atributů byl přehodnocen tak, aby bylo možné nabídnout mnohem pestřejší vytváření postavy. Z 8 atributů a 21 dovednosti je to zkrouhlé na 3 atributy a 18 dovednostmi, což pravděpodobně způsobí povzdech hrůzy, ale ve skutečnosti je cílem, aby postava byla pestřejší a zároveň se zbavila zbytečného levelovaní . Akrobacie je pryč, například - "kdo tvoří postavu typu: 'já jsem někdo, kdo mě chytí?" Každá dovednost odemkne sérii perků, které přidávají více nových schopností - jako jsou zpomalit čas – mód pro střílení šípy . Každý perk má jisté požadavky k odemčení. "Uvídíte, že se vám budou perky líbit, řeknete si: Teď chci používat víc meč, protože chcí tento perk.“ říká Howard. Atributy jsou zdraví, mana a výdrž. „Jak jsme zjistily, staré atributy sloužily jinak. Například inteligence ovlivnila pouze manu.Všechno pouze ovlivnilo status“.Znova- tohle způsobí povzdech hrůzy - možná že oprávněně, možná ne, to nebudeme vědět, dokud to nebudeme hrát. Shrnutě – jakokoli si představujete svou postavu nyní, je nahrazeno skutky a né mnoho atributy, které mají podobné effekty. Znamená to, že je to spíš hra akcí než čísel.
10.Obří zmrzlý pavouk v pohybu, může být jedním z nejvíce děsivých věcí, které jsem kdy viděl.
11, Nechceme aby se zase hlasy opakovaly jako v Oblivionu. "Hodně jsme hru rozšířili. Je to mnohem větší skok, i od Falloutu, pokud jde o VO a množství lidí, které máme. "Max Von Sydow není jen celebrita s hlasem ve hře ..." Myslím, to na všechny velmi zapůsobilo.
12,Můžete dualně-ovládat zbraň a kouzlo, mít v ruce dvě kouzla a nebo mít stejné kouzlo v každé ruce a vytvořit tak silné kouzlo. Bojový systém je o objevování kombinací a splétání schopností pro vytvoření silné taktiky. Opět platí, že jistá taktika bude možná jen u vaší postavy
13. Tvorba postavy zahrnuje pouze výběr vzhledu a výběr z 1O ras . "Pó té je to zvoleno tím, jak hrajete. Chceme minimalizovat počáteční bod před spuštěním hry. "
14, Modding je plně podporován ve Creation Kit. "Je to opravdu velký mod na PC. Doufejme, že to vyjde do data vydání, aby v něm nebyly nějaké chyby "Bethesda je také ovlivněna několika mody z dřívějších her . - Například, mód lučišnictví je z Oblivionu, ale vylepšen.
15 Engine vypadá naprosto fenomenálníě v pohybu, vykreslování vzdáleností, s proudy a detaily, který je shopen zvládnout "masivní změny od rostlin po hory." Není tam už ten nešikovný vizuální rozdíl mezi předměty,k teré jsou blízko a daleko, jak tomu bylo v Oblivionu. Mezitím, co se větve stromů zaklání mírně ve větru, horské vrchy má vlastní mikro-klima (např. nádherný sníh a mlha), a dokonce i ruce vaší postavy jsou nádherně animované. "Líbí se nám momenty nečinnosti, postoj při sledování západu slunce, dívání se na vodu." Dokonce i vyhrnutí mapy zahrnuje plynulý zoom nad svět ptačí perspektivou a plnou 3D vizualizaci.
16, Dostanete se i k boji s kouzlnými zombie Vikingů. (Dragur, starověcí nemrtvý bojovníci Nordů). Vypadají jako svalnaté, vousaté kostry,které jsou děsivé.
17,Je to reálné ekonomická hra. Pokud jste se z nějakého důvodu rozhodli zničit místní pilu, zjistíte, že vede k nedostatku předmětů ze dřeva, jako jsou šípy v okolních obchodech. Pravděpodobně jste pak neměli ničit pilu. Případně můžete naštípat nějaké dříví pro pilu, což vám vydělá nějakou hotovost.
18, K dispozici bude několik questů mimo svět, stejně jako byl obraz v Oblivionu. "Je dobré připomenout lidem, že je to svět magie a fantazie." Bude také spoustu tajných funkce, ale to nebude zase jednorožec.
19, Dovednosti / perky jsou prezentovány jako obrovské pole blikajících hvězd se vzory ve tvaru různých bohů. Představou je, že vaše postava se dívá k nebi a čerpá sílu. Jak si vybíráte perky graf se pomalu rozsvítí. "Souhvězdí je tvořeno vámi." Je to epické, nezvyklé a krásné, je to spíše vizuální část hry než spousta statistik rozesetých po menu.
20, To vše, a to jsme ještě nebyly seznámeni s cechy, frakcemi, trestnou činností, hlavními městy a konverzacemi. Bude to obrovská hra. Zdá se, že tak mnohem větší, o moc větší a zvláštnější než Oblivion.
Za amaterský překlad se opět omlouvám a zdroj najdete zde: Link
- Hra se odehrává 200 let po Oblivion, v době zuřící občanské války mezi Nordy po atentátu na krále Skyrimu. Většina Nordů se snaží Skyrim oddělit od říše. Nordská občanská válka je poslední sled událostí, který předpovídájí Elder Scrolls,a který také prorokují návrat Nordského boha ničení, Alduina, který na sebe vzal podobu draka. Alduin má skupinu černých draků, známý jako Jills.
- Dovahkiin je lovec draku povolán bohy k tomu, aby porazil Alduina a Jills, a chránil Skyrim a Tamriel. Vůdcem během vašich cest bude Esbern, jeden z posledních čepelí. Kteří byly pak buď zavražděni, nebo zemřeli postupně, nebo přešly jinam. Dovahkiin není podle Howarda první Dragonborn, ale poslední.
-Stiskem tlačítka B, se zobrazí čtyři klíčové kategorie hry : dovednosti, kouzla, mapa a inventář. Když vejdete do vašich položek, můžete zobrazit svou kořist, například – když na něco narazíte v průběhu hry, můžete vidět informace a přibližovat se a oddalovat. Můžete také nastavit oblíbenost pro všechny předměty a kouzla které máte.
- Kousek z dema - „ Objeví se Lucan - pravě mu vyloupily obchod. Lucan nás žádá, abychom zašli do Bleak Falls Harrow a našli zlatý dračí dráp, který byl odcizen. Lucanova sestra vám pak ukaže cestu ven z města. Když se blížíte k Nordskému chrámu, kde je dráp, objeví se první záblesk – drak. Po vstupu do chrámu se Dovahkiin přepne do režimu stealth (plížení). Uvnitř vidíme ženské postavy, a Dovahkiinova dovednost plížení je zobrazena jako nesmysl. "Vím, že jsem slyšel někoho," říká NPC …Dále se v chrámu a setkáme se s Arvel Swift, který má dračí dráp. Arvel, slíbí, že s vámi o dráp podělí a ukáže vám, jak funguje...chyba, Arvel je pryč s drápem, ale Howard ho dohání s lukem a šípy. Dovahkiin uchopí dráp a snaží se uniknout z chrámu. Použije sprint, a dostáváme se k Hall of Stories. K přístupu, musíme zadat správné symboly ve správném pořadí, a odpověď na tuto hádanku je na drápu. Při pohledu do inventáře a pomocí funkce zoom, vidíme symboly potřebné k získání přístupu do sálu. Hall of Strories obsahuje něco jako popsané zdi, místo, kde se naučíte "výkřiky draka" tím, že kombinuje "slova síly", které jsou založeny na starověkých spisech draků. Howard se učí nový výkřik nazvaný Slow Force. Výkřiky jsou vyrobeny až ze tří slov, a přidají dovednost pro poražení draka. Jako první příklad dá Howard Unrelenting Force (Neúprosná moc). Držte a křičíte tři slova pro Unrelenting Force (Neúprosnou moc), vydávající se při maximálním výkonu: to za předpokladu, že jste se ty slova naučily samozřejmě. Pak zpomalý čas. On používá pouze jedno slovo pro výkřik, nicméně, to je vše, co se zatím naučíte. Poté, co vyjdeme z chrámu, jsme konečně dostali to, na co jsme čekali: dračí bitvu. Po tři-minutách zápasu Dovahkiin vyhrává. Boj zahrnuje oheň, léčivá kouzla, meč, výkřiky a další. Jak Howard zabil nepřítele,propukl v plameny a Dovahkiin absorbuje dračí duši."
abych pravdu rekl... ehmmm .. dokonale me to staci ... vubec mi nevadi ze to neni ´extra profi preklad´ ani si nejakych chybicek nevsimam takze pochvala
je tam, jak v inventáři můžeš ty položky přibližovat, zmíněn quest, jak Lucan tě žádá, abys zašel pro zlatá dráp. Možná z toho udělám do zítra výtažek.
Předpokládám, že zrovna štěstí budou muset mít nějak vymyšlené. Myslím, že by tam mělo být něco, od čeho se bude vyvíjet to, co najdeme třeba v truhlách atd.. nebo kritické údery apod.
Taky mě ten bod zaujal - znáte ten quest v Gothicu II, kde jste měli sbírat řepu? Kdyby se člověk mohl zapojit i do běžných středověkých prací, než být hrdinou a zachraňovat lidi... Nevím, bylo by to rozhodně fascinující.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.