Na stránkách eurogamer.cz se objevil článek, ve kterém je spousta nových a užitečných informací a které poodhalí, co můžeme od Skyrimu očekávat. Zde je pár vybraných bodů...
Tvorba postavy
Tvorba postavy je velmi rozsáhlá. Nabízí velké množství posouvátek k úpravě rysů a k úpravě sebemenších detailů.
Po vytvoření vzhledu postavy je možné si jí uložit a zkusit druhý pokus. Ten když se nevyvede, je šance vrátit se k té uložené, aniž by jste ji museli dělat od začátku.
Začátek hry
Hra začíná v jeskyni, bez jakýchkoliv králů, kteří by potřebovali eskortovat a chránit proti vlnám zabijáků.
Začátek je podobný jako v Oblivionu, po opuštění jeskyně se objeví výhled na zalesněné kopce, pokryté lehkým sněhovým popraškem
Inventář
V invetáři přibyla položka oblíbené a předměty v oblíbených se objeví mezi prvními po otevření inventáře.
Zbraněmi, které najdete se mužete ihned ozbrojit a né je po sebrání hledat v inventáři.
Také je tam malý trojúhelník, který označuje váš nejlepší předmět v dané kategorii.
O výrobě
Vážky a motýli, lze sebrat a použít je na výrobu lektvaru a alchymie bude velmi podrobná.
Například se železnou rudou můžete zajít do města, přetavit jí na ingoty a z polotovaru udělat čepel, tu nabrousit a tak si vyrobit svůj meč.
Předměty se už nebudou poškozovat a rozbíjet. Nabroušením meče se zvýší jeho poškození.
Třeba pro výrobu koženého brnění se primární surovina bude moci koupit, ale lze si ji obstarat sám. stáhnout useň z medvědů, tu pak zpracovat na použitelnou kůži a spolu s dalšími surovinami jí zkombinovat na pracovním stole. Na stole je také možnost brnění rozebrat a vyndat z nich magické amulety posilující vybavení apod.
Všeobecně
Se dvěma zbraněmi v rukou se nedá blokovat. Ale velké napřáhnutí a silný úder, pokud je dobře namířený, může přinést efektivní "finiš".
Úprava v systému ukládání. Už nebude jen jeden slot pro automatické uložení, ale tři.
Loading při přechodech zůstavá, ale krátký.
Kriminální systém, obsahující rozsáhlou kvalifikaci deliktů i sankcí za přestupky
Dobré to bolo v Two Worlds 2, kde podľa schopnosti páčenia, mala postava určitý čas na vypáčenie zámku, inak sa pakľúč ulomil. Tam sa všetko krútilo, otáčalo a museli ste fakt byť v strehu aby ste zámok otvorili
Ale, že tu nieje rozbíjanie zbraní s tým súhlasím. I tak ja by som ponechal otupovanie zbraní aspoň sečných a tiež HLAVNE rozbíjanie brnení. Koľko zásahov, toľko opráv a nakoniec by sa vám úplne rozpadlo. Bolo by zaujímavé keby sa tak stalo v jaskyni
pacici minihra je z5 to me velice tesi jen nechapu co na tom zjednodusili...navic k tomu kdyz si clovek udelal quest pro skeleton key tak byl za vadou i kdyz to vubec neumel...hm tak jo....ae ta alchymie...to uz je jina uz to nebude jen o klikani na vytvareni elixiru a jedu luxus
Po těch informacích se na to těšim ještě víc, jen to má jednu nevýhodu, já si na vánoce kupuju BF3 a AC:R, na víc nemam prachy, takže pokud bude AC:R odložen tak mam Skyrim na vánoce, a když ne tak na konec března (kdy mam narozeniny...)
Co se týče páčicí minihry, doufám že nebude tak "zjednodušená" jako je v Thief.
Článek je výborný a nechci znít jako hnidopich, ale "sbírat motýli" s měkkým "i" to mi bije do očí. Chápu, že překládat přesně do spisovné češtiny není jednoduché, ale i tak.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.