Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
UŽIVATELSKÝ PANEL
HODNOSTI FÓRA
OCENĚNÍ FÓRA
Mapa Skyrimu
Mapa Solstheimu
BLOGY
Založit blog!
Seznam blogů
Všední deníky [23]
Z Vvardenfellu.. [25]
Skyrimské deníky [27]
Deník Cizince [28]
Osudy dobrého legionáře Pelargia [31]
Cesty k Bohatství a slávě [32]
MÉDIA
Fotogalerie
Videogalerie
Fórum
Facebook

Poslat obrázek
Doporučit něco
POSTAVY
Bestie
Unikátní bestie
Unikátní NPC
Cechy
Obyvatelstvo
OBSAH
Děj
Domy na prodej
Mapy a značky
Rasy
Znamení
Zbroj & Kovařina
Daedrické artefakty
Cechy
Vstup do cechů
Nemoci
Města
Jazyk
Perky
Vampirismus
Vlkodlaci
Dračí křiky
Lektvary
Ingredience
Trenéři dovedností a knihy
Vaření, recepty a suroviny
Zvířata
Kouzla a magie
Skyrimský průvodce
K N I H O V N A
NÁVODY
Vyhledávač
Rozcestník dotazů
Hlavní linie
Vedlejší úkoly
Páčení zámků
Jak se vdát/oženit
Očarovávání
RŮZNÉ
Překlad modifikací
HW nároky
Achievementy
DLC Achievementy
Dragons return
Historie
Tamriel
Provincie Skyrim
Božstvo ve Skyrimu
DOWNLOAD
Oficiální patche
Wallpapery
Videa
Modifikace
Ostatní
OSTATNÍ
Infernal City
Recenze Skyrimu
Cheatovací konzole
Série The Elder Scrolls
Bethesda
WEB
Kontakty
Sponzoři
Pagerank
ARCHÍV
Archív hádanek
Archív novinek
Archív fóra
Professional Download System
Login
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.

Kterou internetovou "encyklopedii" navštěvujete, když se chcete dozvědět něco ze světa Elder Scrolls?

UESP.net

elderscrolls.wikia.com

imperial-library.info

cs.theelderscrolls.wikia.com

Na kterou první narazím při vyhledávání.

Nenavštěvuji ani jednu.

Jinou.


Poslední komentáře
Novinky

Čekám, čekám, ček...
Šťastný a veselý!
super zprava , jen ted...
Hmm, že by důvod vr...
Teď jen vydržet těc...
články

Ahoj mám dotaz když ...
ahojky , na youtube js...
chybí ti tam [bcolor=...
Chápu, že z hlediska...
Hru musíš mít nains...

Spřátelené weby
The Witcher

The Witcher

Postavy.cz

Postavy.cz

Ikonka

Galerie

Ikonka

  Kontaktujte nás (zde)

GamePage fan

Hodnocení a recenze

Hodnocení a recenze

PlayHit.cz - herní portál

PlayHit magazín

Assassins Creed 3
Diablo 3

Statistiky od:
26.09.2011
TOPlist
5 důvodů, proč by Vás neměl Skyrim minout
ZajímavostiLetošní podzimní sezóna nabídne dost možná nejvíc lákavých titulů za poslední dobu, na tom se snad shodneme všichni. Battlefield 3, Uncharted 3, Assassin’s Creed: Revelations, Batman: Arkham City nebo Star Wars: The Old Republic. Tentokrát toho bude vážně požehnaně. Vedoucí producent Bethesdy, Craig Lafferty, se však rozhodl uvést 5 důvodů, proč by mezi všemi těmi peckami neměl zapadnout pátý díl série The Elder Scrolls s podtitulem Skyrim.



1. důvod: Příběh je ve vaší režii
V minulých dílech byla svoboda v rámci příběhové linie v podstatě dvojsečnou zbraní. Někomu vyhovoval pocit nevázanosti a fakt, že ho nikdo netáhne za ručičku přesně tak, jak si vývojáři přáli, zatímco někomu často vadilo, že neví, kam má vlastně jít a co učinit, aby se hlavní příběh posunul někam dál.
Vývojáři jsou si toho naštěstí vědomi a tentokrát se snaží hru uzpůsobit takovým způsobem, aby se člověk bez větších záseků mohl dostat ke konci hry, ale aby zároveň dostal možnost si naplno užívat otevřeného světa a různých způsobů průchodu hrou. K tomu by mělo pomoci jak speciální jasnovidecké kouzlo, jež vám ukáže cestu k nejnutnějšímu cíli, tak i nový systém rozvoje herních tříd, kdy se stačí soustředit výhradně na to, co je pro danou třídu nejlepší a nejpotřebnější, a tím se eliminují zbytečné a nevyužitelné odbočky, jež by člověka akorát zdržovaly.


2. důvod: Otevřený svět s tunou možností
Tento bod byl vždy jedním z nejlepších prvků série, takže samozřejmě nesmí chybět ani ve Skyrim. Celý herní svět nabízí tolik možností, tolik alternativních cest, až z toho oči přecházejí. Možná se i vám někdy stalo, že jste se s kámošem bavili o tom, jak souběžně procházíte hrou, jenomže záhy zjistíte, že scénář jeho hraní je naprosto odlišný, než ten váš, přitom jste ale ve stejné části. Skyrim údajně nabídne tolik možností, že je takhle různý postup hrou víceméně jistý. Už v Oblivionu bylo něco takového na dost pokročilé úrovni, takže to pátý díl v podstatě jen rozšíří, což by ale mělo bohatě stačit.
Craig Lafferty konkrétně uvádí, že něco takového by měl zajistit stále přítomný systém Cechů, jež se od sebe velmi liší. Stejně tak nabídne Skyrim přibližně 150 různých dungeonů a více jak 500 samotných aktivit. Vzhledem k tomu, že má příběhová linie trvat nějakých 30 hodin, jsou tyhle údaje rozhodně zajímavé.


3. důvod: Nekonečný počet draků
Jak známo, bájné okřídlené potvory a boj s nimi hrají ve Skyrimu jednu z nejdůležitějších rolí. Hra a její vizuální stránka je k tomu přímo uzpůsobena, takže když se vám třeba podaří nějakým mocným kouzlem sestřelit draka ve vzduchu, padne na zem se vší parádou, a to s prasklinami v zemi a samozřejmě i s oblaky prachu. Pak vám už nic nebrání vstřebat drakovu duši a užívat si jejích výhod.
Nemyslete si však, že můžete draky ve hře zcela vyhubit. Naopak, vždycky se vrátí. Můžete jich zamordovat třeba padesát, ale vždycky se najde nějaká další potvora, která vám kupříkladu pěkně stíží nějaký důležitý souboj nebo quest. A to zcela nelineárně, nic ohledně draků není předem nastavené.


4. důvod: Všichni draci nemusí být nepřátelé
Je nám jasné, že už vám víří hlavou myšlenky na kariéru neohroženého zabijáka draků, nicméně ne všichni musí být vaši nepřátelé. Vývojáři o tom zatím nechtějí moc mluvit, nicméně je nejspíš jasné, že pokud se bude hráč hodně snažit, dostane možnost nějakého draka zkrotit a využívat ho následně při boji proti nepřátelům. Nebo jako domácího mazlíčka, i když v tomto případě by to asi nebylo nejpraktičtější.
Není těžké si představit ani situace, v jakých by nám mohl pomoci oheň, jenž drak chrlí ze smradlavého chřtánu, a když zajdeme s fantazií ještě dál, nebylo by vůbec špatné nějakého draka osedlat a létat s ním tam, kam chcete a kochat se světem Skyrimu z ptačí, nebo spíš z dračí perspektivy.


5. důvod: Vizuální stránka Skyrimu
Herní svět Skyrimu je bezesporu obrovský, pravděpodobně nás čeká stejná rozloha mapy, jako v Oblivionu. Nový engine však s tak obrovským světem nebude mít žádné problémy, a to ani z hlediska dokreslování textur nebo dohlednosti, takže by neměl být problém sledovat vysoké hory v povzdálí, aniž by šlo o nějaké rozmazané textury. I díky tomu má hra ve výsledku vypadat doslova fantasticky.
Lafferty k tomu doplňuje, že se hodně naučili z tvorby Oblivionu a Falloutu 3 pro současnou generaci konzolí, čímž má na mysli především různé limity a omezení enginu. Právě tyto zkušenosti pomohly k vynikající vizuální stránce Skyrimu, a to nejen na PC, kde se skvělá grafika očekává automaticky, tak i právě na konzolích. „K tomu si připočtěte ještě nové uživatelské rozhraní, nové animace, lepší rendering, poutavý příběh a svět sám o sobě a vznikne vám důvod, proč není problém se v herním světě ztratit,“ dodává Craig Lafferty na závěr.

Skyrim zatím vypadá rozhodně slibně, minimálně pokud jde o žánr. Na RPG trůně sice pořád vysedává Zaklínač 2, u nějž se dá snadno namítnout, že vyjma draků nabízí z výše popsaných důvodů vše podstatné a ještě stovku důvodů navíc, což je upřímně řečeno docela pravda, ale na nějaké soudy je zatím samozřejmě brzo. Z hlediska listopadového zástupu lákavých trháků však Skyrim bezesporu vyčnívá.

Zdroj: Zing.cz
Komentáře
Mara | Mara je Offline | #1 | Dne | 20. July 2011 20:18:57
Mara

jestli bych si ve hře mohl skrotit draka .. tak by byl pěkný pohled jak se třeba 2 draci do sebe na obloze pustí .. i když to je asi moc x)
Share:
Honzas4400 | Honzas4400 je Offline | #2 | Dne | 20. July 2011 20:25:45
Honzas4400

Lokace: Skyrim
Mara: Co ty víš, možný je vše Smile
Share:
castle | castle je Offline | #3 | Dne | 20. July 2011 20:28:26
castle

Lokace: město Falkreath
Draka jako mazlíčka.SmileTo by chtělo velkou stodolu a let na drakovi to by mohlo být nádherný a drak při boji proti třeba 17 zombím by se hodil.WinkNebo třem lichům kteří by si vyvolávaly kosťáky tak taky.Grin
Share:
Honzas4400 | Honzas4400 je Offline | #4 | Dne | 20. July 2011 20:31:48
Honzas4400

Lokace: Skyrim
Jako pomoc by se hodila, ale jenom když by proti mě stálo stovky nepřítel nebo nějací velcí bossové, jinak proti 17 zombie by to bylo moc jednoduché nemyslíte ?
Share:
castle | castle je Offline | #5 | Dne | 20. July 2011 20:35:56
castle

Lokace: město Falkreath
Ty zombie by třeba pořád vyvolával lych a nebo by zaůtočil i jiný drak.GrinNebo ty zombie budou na vyší úrovni.GrinJeště nevíme jak budou silný příšery ale zombie budou většinou slabší monstra to máš pravdu.Grin
Share:
Kresuky | Kresuky je Offline | #6 | Dne | 20. July 2011 23:17:25
Kresuky

Lokace: Orsinium
jo a co by se stalo,kdybych s tim přiletěl do města?Grin
Share:
Honzas4400 | Honzas4400 je Offline | #7 | Dne | 20. July 2011 23:19:15
Honzas4400

Lokace: Skyrim
Hrabě/nka by utekl/a Grin
Share:
gariasBJ | gariasBJ je Offline | #8 | Dne | 21. July 2011 00:07:35
gariasBJ

Lokace: Slovensko
Zombie budú vždy slabšie. Niet divu, veď ono je to prakticky kúzlom oživlá mŕtvola, ktorú drží po kope iba magické pole a to rozbije aj trochu silnejší úder. Ja by som do rpg vsunul ešte zraniteľnosť. Tak napríklad taký drak so šupinami (vyšší draci), by mal byť takmer úplne odolný voči normálnemu útoku. Draky by mali vedieť aj nejaké kúzla - hlavne tie inteligentné. Napríklad taký prízrak zraní iba čisto magická zbraň a trebárs lykantropov aj vrhnutá svätená voda alebo zbraň pomazaná česnekom. Takého lykantropa vlkodlaka, medvedodlaka, krysodlaka, hadodlaka či kancodlaka by bolo prakticky nemožné zraniť obyčajnou zbraňou. Mohli by ku sebe privolávať zvieratá svojho druhu a vládnuť aj nejakým tlupám škretov. Tak isto mi v jaskyniach chýba vyrážanie dverí, lezenie po lane, prepadliská do neznámych spodných šácht, alebo načúvanie do hlbokých jaskynných komplexov. Bolo by docela zaujímavé keby ste sa brodili bažinami a tam by na vás vybehol Bahenný netvor, alebo rastlina, ku ktorej keď sa otočíte chrbtom, tak by vás pohltila do pažeráka. Takéto typické nepredvídateľné prvky fantasy hier mi v RPG na pc chýbajú. A vedzte, že by z hier urobili poriadne pecky! Grin
Share:
Ligos | Ligos je Offline | #9 | Dne | 21. July 2011 02:37:02
Ligos

Lokace: Alternativní realita
Nemyslím si, že ve Skyrimu budou hrabství, tak jak je známe z Oblivionu. Spíš tam budou kmenoví náčelníci, nebo tak něco. Tudíž by neutíkal hrabě, ale náčelník xD (omlouvám se za moji věčnou "šťouravost", nemyslím to nijak ve zlým)
Share:
Sharie | Sharie je Offline | #10 | Dne | 21. July 2011 09:35:56
Sharie

Lokace: Balcony house, Balmora
Drak jako mazlíček by byl super Smile ale budu pak muset žít někde izolovaně, ve městě by ho asi nesnesli Grin A proti zombiím by se teda hodil, já se jich docela štítim a tak vždycky nechám mazlíčky ať se s nima vypořádaj a střílím na ně z dálky (na zombie) Grin
Share:
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 50% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 50% [1 Hlas]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 4381 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 8648 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 6191 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 5269 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 13187 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 7890 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 6968 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 6624 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 7848 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist