Když Bethesda vydala snímek s nově vypadajícím Orkem, způsobilo to mezi fanoušky Elder Scrolls rozruch a vzrušení.
Jejich vizáž je o dost jiná než v Oblivionu a jde o neuvěřitelný krok vpřed. Ve čtvrtém pokračování série Elder Scrolls byli Orkové něco jako karikatura stereotypu. Lahvově zelená kůže, prasečí tvář, stereotypně znějící hlas - to vše přispělo k tomu, že Orkové byli jednou z nejméně hraných a nejméně viděných ras ve hře.
Zdá se, že to se ve Skyrimu změní. Stačí se podívat na srovnání toho, jak Orci udělali velký pokrok od Oblivionu a Morrowindu. Ti, kteří si chtějí vytvořit divokého a brutálního válečníka, mají nyní další možnost kromě Imperialů a Redguardů. Představte si zvednout válečné kladivo nebo sekeru a jít do boje s postavou jako je chlap v horní části stránky. To jsou úžasné vyhlídky!
Mezitím, co čekáme na další podrobnosti a zvláštní charakterové vlastnosti Orků, zde je šest faktů o Orcích:
1. Orci jsou jediná rasa, která nemá vlastní osídlenou provincii. Orci pocházejí z horských oblastí v High Rock a Hammerfellu a žijí zejména v městském státě Orsinium. Orkové jsou zapojeni do probíhajících bojů za nezávislost a vytvoření samostatné provincie.
2. U série Elder Scrolls bylo překvapivé, že Orkové nebyli na výběr jako hratelná rasa v Areně nebo Daggerfallu. A když se Orkové objevili ve hře, byli považováni za součást bestiáře - rasa na zabíjení, ne na hraní! Hratelní Orkové přišli až od třetí série - Morrowindu
3. Jména Orků jsou se odvíjejí od pohlaví. Jména začínající předponou 'gro' se používají pro muže, a 'gra' pro ženy.
4. Navzdory jejich brutální vzhledu jsou Orkové klasifikováni jako elfí rasa. Někdy jsou označování jako "zkažení elfové".
5. Náboženství Orků se točí kolem uctívání Malacatha, daedrického prince vyvržence. Orkové jsou někdy nazýváni také jako "vyvrhelové“, a to spolu s nedostatkem domácí provincie způsobilo, že je často ostatní rasy považovaly za špatné.
6. Ačkoli je ostatní rasy často vnímají negativně, získali si Orkové jistou úctu jako divocí válečníci v řadách Císařské legie. Jsou známi pro své schopnosti při vytváření cenných brnění, jsou výbornými bojovníky do prvních linií. Vzbuzují v nepřátelích strach, především pokud se dostanou do stavu zběsilého hněvu.
Musím se přiznat, že jsem opravdu nikdy nehrál jako Ork v Elder Scrolls. Nikdy se mi nijak nelíbili - z velké části kvůli jejich vzhledu. Ale jsem si jist, že ve Skyrimu zkusím nějakého orčího berserkera. A co vy?
Jedna z mých prvních postav v Morrowindu byl ork, ale v Oblivionu jsem za něj ještě nehrál, nicméně teď se chci s novou postavou konečně pustit do Shireving Islels, tak nad orkem přemýšlím
Nevím... Já nikdy orky neměl v lásce. Ne že bych byl rasista, ale v serii TES to jsou takoví nucení vetřelci. Sice byli i v Areně a Daggerfallu, tam ale ne jako hráčské postavy. Byly to nesmírně neinteligentní tvorové, co chtěli člověka jenom zamordovat, rozdrápat a pak si vzít to, co z něj zbylo... Je zvláštní, že se pak tak rychle dokázali vmísit do společnosti Tamrielu a už se dál neschovávat v podzemí.
Pamatuju si na jeden quest z Morrowindu, kde si jeden ork myslel, že diamant je jen "pěkný šutrák" bez ceny Z toho vyplývá, že se orkové stávají čím dál tím víc inteligentější. V TES VI. už budou chytřejší, než Altmeři
To ano, stávají se inteligentnějšími, jenže je trochu divné, jak rychle se jejich inteligence během těch plus mínus 50 let, co se první čtyři díly odehrávají, vyvíjí. V Areně jen vydávaly zvuky tipu "ugh" a "erg", to samé v Daggerfallu. V Morrowindu ze sebe vypravily smysluplné věty a v Oblivionu mluvily více než plynule. Prostě se mi zdá, že Bethesda chtěla ještě o rasu víc a tak tam hodila klasiku... Jen to trochu nedomyslela
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.