Tak ta neviditelnost je dobrá, když se potřebuješ přemístit někam, kde je spousta "očí", které by tě mohly odhalit a napadnout.
Kouzlo neviditelnost se snadno zakouzlí, ale má velkou nevýhodu, že jakmile je sesláno a něco otevřeš/sebereš/zaútočíš, zruší se a budeš viditelný.
Ostatně, neviditelnost se dá dokonale nahradit perkem "Plížení" (při max. hodnotě 100, lze být při skrčení na moment "neviděn" i v místnosti s plným osvětlením a haldou lidí).
A čistě teoreticky i prakticky, je jedno, jaký ten zloděj bude. Můžeš ho udělat jak chceš, stejně to bude slušná "mlátička" nebo "sniper".
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.