V podstate dalsi preklad clanku z Game Informeru.. Zas trosku jinak.. Spravny fanousek musi cist VSECHNO o Skyrimu I kdyz se jedna pouze o tri preklady jedinyho clanku
to vypadá náramně, třeba to vychýlení z rovnováhy by mohlo být super. Jen se bojím dokončovacích úderů. nesnášim když uprostřed bitvy kdy do mě rubou další tři nepřátele se můj hrdina piplá se sice pěknym, ale nechutně dlouhym úderem (Dragon Age, zaklínač, místy i Warhammer)
Soubojový systém vypadá bezkonkurenčně (vzhledem k RPG hrám), ale tak trochu jsem doufal, že se Bethesda vrátí k počátkům a umožní boj pohybem myší - tak by se dal udělat opravdu zajímavý bojový systém, kde by záleželo na tom, jaký úder použijete - když už je to podobně u dračího zaklínání, bylo by to skvělé
No už se moc těšim na ten nový bojoví systém, podle zatim zveřejněného infa by to mohlo být skutečně blýzké realitě, což zatim nedokázala žádná hra. No jo no je vidět že Bethesda na ničem nešetřila
Tak souboj pohybem mysi vzhledem k provazanosti na konzole nejspis nehrozi A Altazare, nechci byt otravnej lingvista. Ale bojovI? blYzke? Ach jo, ach jo..
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.