Zdravím,
chtěl bych teď se svojí bojovnickou postavou nabrat nějaké magické dovednosti, aby se mi líp plnily questy z Ledohradské univerzity, které jsou bez magie dost obtížné. Už jsem to jednou projel s mágskou postavou, která mě ale brzo omrzela, takhle mě hra baví víc. Každopádně chci ale Ledohrad projet i s mým bojovníkem, navíc nějaký ten magický základ se vždycky hodí. Takže, máte nějaké tipy, jak rychle vyskillovat magii?
Když deš od Riftenu do leva, podél toho jezera a potom podél řeky tak je tam tvrz. A za tvrzí je malej tábor kde sedí 3 lidi. Když jim pomůžes se dostat do tý pevnosti naučí tě kouzlo odhalení života ( magie proměny ). No a pak už jenom stačí aby si šel do Riftenu na náměstí a použiješ to kouzlo, počkáš hodinu ( aby se ti dobila mana ) zase to použiješ atd. A takle si skilluješ proměny i lvl.
Dám ti pár rad chlapče. VYVOLÁVÁNÍ nejlíp naexpíš když v boji budeš vyvolávat zbraně obouručně nejrychlejc třeba při boji s drakem jen mu zdrhej a vyvolávej si pořád dokola zbraně.
Ještě znám pár fintiček na ostatní kouzla ale už se mi chce spát je pozdě!
Jo jo, vyvolávání se takhle hezky skilluje u jednoho mamutího tábora. Člověk si zaleze do takové budky, kam na něho mamut nemůže, je v boji a vyvolává a vyvolává Nebo do něho pouští plameny a to se dá taky hezky vyexpit. Znáte někdo něco šikovného na obnovu kromě toho, že se musím zranit a léčit, zranit a léčit?
No u vyvolávání to ani neni zapotřebí ale u iluzí a proměn a možná i u obnovy trochu jo a navíc když už jsi jednou na magický univerzitě tak bys měl trénovat magii nejenom v boji ale i v tý hale. Jestli se chceš stát Arcimágem a šlehat z rukou ohěň s 8dmg a mít ničení na 25bodech a ostatní kouzla okolo 20 tak prosim ale já když se chci stát Arcimágem tak chci mít všechno alespoň mezi 50-70. Kdo kdy viděl Arcimága s kouzlama co vypadaj jako pouťovej trik! Ha musíš hrát přeci trochu RP a k tomu patřík i tréning mimo boj. Někdo to může nazvat overpowrem ale já tomu řikám tréning!
Mne prave nejvice bavi skillovani tech schopnosti, s kteryma to jde rychle. Jako treba kouzla, nebo kovarina. A taky se dobre trenuji zbrane na blizko na Shadowmerovi. Je to proste soucast hry. A cekat na stovku je nekdy dost otravne, takze proc si nepomoct, kdyz clovek vi jak. Je to jen treninig. To je pro TES prece typicke.
já teď skilluju přesně podle pravidel- kovám, když něco potřebuju ( žádný železný dýky ) atd a je to no určitě když už ne zábavnější, alespoň zajímavější
Je to muj nazor, ale to do TES nepatri. Pak hra postrada dle meho veskery smysl, kdyz prijdes za 3 hodky si nabouchas to co potrebujes a pak prijdes a vsecko pobijes hned.
Řadim se jak rika kamos mezi "Hard core" hrace, boj je vyzva (mistr/velmistr bez overpoweringu ,bez treneru a bez zneuzivani blbosti UI viz. tak kam si to tedkom zalezu, aby me nahodou ten pavouk nekousl) ne nudna rutina stylu serie AS.
Tim nikoho nekritizuji a nechci tu rozjet Flame.
Upravil/a Tomash dne 27.01.2012 12:39
Podla mna craft kazi hru.
Uz ked som hral NewerVinter Nights mi to vadilo, ovela viac vas potesi ked najdete nejaky artefact ako ked si spravite super veci a dungom prejdete ako noz maslom.
GaliaHent napsal:
Podla mna craft kazi hru.
Uz ked som hral NewerVinter Nights mi to vadilo, ovela viac vas potesi ked najdete nejaky artefact ako ked si spravite super veci a dungom prejdete ako noz maslom.
Craft hru nekazí. Kazí ji powergameři, kteří využívají skulin v mechanismech hry v nakraftění mečů +10000 a zbrojí nesmrtelnosti. Ale kazí ji sobě, tak se na ně nezlobme. Každému co jeho jest
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.