... no a tímhle vysvětlováním, strachu Nordů ve Větrném Žlebu, kvůli dunmerům jakožto možných členů Morag Tong, se dostáváme na další otázku, která byla tady mnou zveřejněna... A to k Temnému bratrstvu...
Takže.. Pokročíme?
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Whirt napsal:
V podstatě to jsem řekl
Každopádně i trocha té víry kdysi v DB byla... Ve Skyrimu tedy již ne, ale byla
Já měl hlavně na mysli to, že MT byl "uznávaný" národem... Kdybys mluvil s Ravynem Imyanem (poslední nový člen Cechu zlodějů ve Skyrimu), ten by ti vysvětlil rozdíl mezi Moragem a Bratrstvem.
Problém je, že já ten rozdíl vysvětlit nepotřebuju, vzhledem k tomu, že na Morag Tong jsem ml blízký pohled v Morrowindu a na Temné Bratrstvo v Oblivionu a pak Skyrimu.
MightRider napsal:
Nezapomínejte, že Morag Tong ve svých dobách zabíjel i náhodně. Bylo to myslím kvůli nějakému jejich bohu nebo tak něco. Už si na to pořádně nevzpomínám.
To mě tu nikdo neposlouchá. Vždyť jsem zmiňoval, že jsou úzce spojeni s Mephalou. Aneb jak píše Sarako, který Morrowind evidentně plně dohrál:
Nejedná se o náhodné zabíjení, jedná se o příkaz Daedrické paní Mephaly (ta může ke členům Morag Tong promlouvat přímo, a né přes Matku noci, jako Sithis), která za odměnu dává různé artefakty (např.:Ring of Khajiit http://www.uesp.n...of_Khajiit).
[/quote]
Adrian_S napsal:
... no a tímhle vysvětlováním, strachu Nordů ve Větrném Žlebu, kvůli dunmerům jakožto možných členů Morag Tong, se dostáváme na další otázku, která byla tady mnou zveřejněna... A to k Temnému bratrstvu...
Takže.. Pokročíme?
No k tvé otázce už tak nějak nemám co dodat a ostatní už taky moc nenamluvili. Takže bych zvolil nové téma. Lavender Dumpling nebo Apple Dumpling
Ok, když jsme tak nějak (ne)vyřešili Temné Bratrstvo a jejich vůdcovství, měl bych další otázku. Už se to řešilo v jednom vlákně, ale nějak se nedospělo k výsledku...
Otázka:
Co vlastně znamená u Argoniánů, když na vás pronesou: "Budeme se usmívat, až vydechneš naposledy, příteli."
Jedná se o projev úcty nebo je to jen ironicky řečeno, že se těší na vaši smrt?
Upravil/a Adrian_S dne 22.11.2014 00:14
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Tuto větu často slýchávám od Madesiho (prodejce šperků na riftenském tržišti(. Proč by mi říkal, že se těší na mou smrt, když jsem mu pomohl?
Řekl bych, že je to myšleno tak, že až zemřu, oni se budou usmívat a budou mi přát ten klid, který se mi dostal. Budou mi přát nekonečné chvíle se svými předky a nejbližšími, kteří už zemřeli.... Toť můj názor.
Ale jinak dobrý nápad na téma. Konečně otázka, u které by se to tu nemuselo zvrtnout v názorovou válku...
Můj názor je takový, že Argoniáni toto říkají jako projev "úcty"... Hned napíšu proč:
1) Argoniáni nemají mimiku, své city vyjadřují gestikulací či např. mrknutím okem. Viděli jste někdy nějakého "usmívajícího se" Argoniána?
Teoreticky, když by dal Argonián ze sebe všechnu sílu na úsměv, učinil by něco, co by bylo takřka nemožné.. vhodné uznání.. (sice nereálné, ale kdyby).
2) Proč by to jinak říkali, když jim pomůžete? Např. po záchraně Derikta z Černého Brodu.
Když to pronášejí, nezdá se mi, že by to mysleli ve zlém... Někteří lidé se třeba loučí se slovy: "Fajn, už jdi do pr..." a přitom mají úsměv na tváři.
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.