To S3cR3: To víš.. někdo to musí.. Jste mi ranili city..
Huh.. no.. dost o Japonsku.. Spolufórané, potřeboval bych od vás menší pomoc.. Jde o mou povídku, kterou tu píšu, AP V - Osvobození.
Zavedl jsem tam hlasování a možnosti na pokračování povídky, leč se mi ozvali pouze 2 čtenáři, kteří nerozhodli o dalším průběhu. Potřeboval bych aspoň 1 (popř. 2) hlas(y), kvůli rozhodnutí..
Udělali byste to pro mě, prooosíím? Rád bych chtěl pokročit.. Díky
Edit: Whirte, pěknééé!
Upravil/a Adrian_S dne 05.05.2015 00:11
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Lidi, pamatujete na TES? Měl jsem trochu času a tak jsem se na nějaký povedený mrknul A ano, ke konci mě došla trpělivost
PUNK, sory, TES IS NOT DEAD
FUCK YEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAA
jóóóó, kolik scénářů my vymysleli je to skvělý, Whirte, fakt, perverzní Imperiál je klasika
Sem přemýšlel, že bych se do toho pustil, nebo aspoň nějaký udělal, když mám chvíli čas, tak snad ještě nějaký budou (a všiml sem si tam toho tvýho! bys klidně mohla dělat taky, ten byl supr )
Těch scénářů byla fakt hromada, ale ty imperiála jsou jedny z nejlépe pochopitelných i pro lidi, který ty postavy neznaj
EDIT: Adri, mrknu na to.
Upravil/a Whirt dne 05.05.2015 00:26
Díky, Whirte..
Sice se na to hnedka nevrhnu, ale aspoň budu mít během tohodle týdne co dělat.. (mám odpolední, takže toho moc ráno a ani večer nestihnu.. člověk je utahanej)
A neboj.. to zábavný ještě přijde.. Nebude to tak... prostoduchý, jako snad každá Skyrimovská povídka..
Upravil/a Adrian_S dne 05.05.2015 00:28
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Lord Rade napsal:
A pořád čekám na to, až se někde objeví můj nord bez jazyka
já myslela že čekáš na další artwork ze své mangy, what a shame, mám jich hromadu. Ale neboj, budu ti je ukazovat jen pokud budeš chtít (nebo někdo jiný) a všem sem postnu až hotový masterpiece
Nemohl jsem spát... Tak jsem udělal nový design Homidi Hemi, byl lepší ten starej nebo je ten novej prostě lepší díky tomu, že už jsem v tom kreslení pokročil?
Kdybych se o to pokusil já, tak to vypadá ještě hůř, co se toho anime týče Takže jestli se někdy budeš cítit na to to sem postnout, tak jen do toho, páč bych se rád podíval
Tady jsem zkoušel postavu v nějaký póze který mi nikdy nejdou tak se většinou snažím kreslit postavy když rovně stojej
A pak tento týpek no
Další někdy příjdou Zatím si jentak čmárám v malování a tou myší je to prasečina někdy to hodím na papír tam to bude snad vypadat lépe Hodně mi pomohla Mopi když jsem jí ukazoval předběžný návrhy tak mi poslala nějaký úpravy
Upravil/a S3cR3 dne 05.05.2015 03:23
Tak tou myší je to prostě peklo, to chápu. To radši na ten papír. Každopádně to není špatný, prostě malování a myš, no.
Ty obličeje sou fajne, možná by to chtělo zapracovat na těch proporcích - ty sou problém podle mě pro každýho a chce to prostě cvičit, jinak to nejde (bohužel ). Ale jak říkám - na malování s myší v pohodě
Jo, aby to bavilo je asi nejdůležitější. Nejlepší si je prostě sednou a črtat, bez gumování, dokud tam nevidíš ten správnej tvar. Ale jako jestli se to naučíš, tak ti tleskám, páč mě ten mangovej styl nikdy moc nešel (sice jsem na něj nikdy nedával moc velkej důraz, ale prostě sem nevydržel to trénovat, protože ten pokrok byl pomalej a já nemám trpělivost. Dost ironický od někoho, kdo chce dělat animaci )
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.