Opasků se na bojišti válí víc než dost, a pochvu na krátký meč najdeš u každého mrtvého mušketýra, proto nevidím problém v tom, aby si tvoje postava nic z toho nevzala cestou.
Takhle detajlně to zase neprožívám, prostě považuj za to, že pokud ti napíšu, že si postava něco vezme, má to kam umístit. Zkrátka počítej s tím, že tvá postava má 4 pozice pro zbraně (2 na zádech a 2 u pasu, obouruční zbraně lze umístit pouze na záda) 1 pozici pro štít a 1 pozici pro šípy, šipky, nebo váčky s kulkami a střelným prachem. Dýky a nože lze umístit na pásy přes stehna, nebo přes hruď (6 dýk, nebo nožů na 1 pás), také lze schovat 1 dýku do boty. "Ostatní věci" (jídlo, knihy, lektvary, ...) lze připevnit k opasku (ano, i chleba je možné zabalit do kusu látky a uvázat k opasku). K opasku je možno umístit až 10 "ostatních věci". Torny a pytle zvednou počet nesených "ostatních věcí" o dalších 10-20, záleží na jejich velikosti.
Když hráči tyhle rpgéčka prožívaj až moc, docházejí k závěrům, jestli se nemůžou plížit, když měli včera čerstvé pečivo.
Já jsem toho názoru, že snad každý má u sebe nějakou malou "batožinu".. Třeba my (já a Might), ačkoli jsme válečníci, tak máme třeba malou opaskovou brašnu, ve které jsou lahve, jídlo, stříbrňáky a tak... Nedokážu si představit, že jdu do boje s palicí v jedné ruce a ve druhé držím bochník chleba..
To vážně ne..
Upravil/a Adrian_S dne 29.06.2015 19:54
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Adri, myslíš taky někdy na ostatní? Víš, jak se ten chleba teď musí cítit?
Eeehh, cože? Nějak nechápu...
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.