A pamatujte pánové: " Lžíce tu není. "
Jinak a rozumě- V TES se nedá dost dobře udělat svět a vztahy jako třeba ve Witcherovi. Je tam prostě moc NPC. Celé to je vážně o tom otevřeném světě, ale stejně... alespoň možné kompaňony a ty manželky mohly napsat líp. Nechci od nich romány jako v Planescape: Torment ( malá reklama: HC RPGčkaři, zahrajte si to... ale zbytečná, beztak to všichni z cílené skupiny dávno hráli ), ale aspoň nějaké nastínění vlastností, názorů atp... Aby se z ( peravda hezkých ) modelů stali pro hráče osoby.
Kdyby Bethesda mela postavy napsat lip a udelat vsechno tak, jak hraci chteji, tak to by bylo dalsi Diablo 3. Jinak postavy v pribehu jsou dobre. Treba Paarthurnax. V Zaklinacovi taky nebylo kazde decko nejaky propracovany charakter, ze.
METTALIC: Proc by mel byt decko? Nekdy mam na netu pocit, ze byt dospelym znamena umet dobre nekoho urazit, nebo mu vic ublizit. Ja myslel, ze je to spis o moudrosti. Ja taky nejsem nejak smirlivy, ale nekoho bezduvodne urazet, tak to ne. To je divny. Ale tak matrix byl jeste na miste.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.