Adrian_S napsal: nepřejdem k jinému tématu? Prosííííím?
Jiné téma? Něco bych tu měl. Zajímalo by mě, jak to bylo ve Skyrimu dřív. Když čtu nějaké knihy (např. Životopis Vlčí královny, Skutečná Barenziah), mluví se o Skyrimu jako o konfederaci. Žádní jarlové. Žádné državy. Jen čistí králové Východní marky, Průrvy, Samoty atd. Tak sakra?! Mám v tom zmatek. O Olafovi, o Freydis, o všech se mluví o jako velekrálech/velekrálovnách. Ale knihy tvrdí něco jiného. Tak kde je pravda?
A další téma? Jak sakra chcou začít TES VI? Jsem rád, že Skyrim by se taky mohl jmenovat The Elder Scrolls: Rozhodování everywhere. Ale myslím si, že udělali až moc příležitostí na rozhodnutí. Co, když budou chtít pokračovat v 4E. Co nám řeknou? Budou muset nasrat různé strany. Buď naserou přívržence Říše, že vyhráli Stormcloaks, nebo naserou přívržence Stormcloaks, že vyhrála Říše. Pak zase naserou přívržence DB, že Titus Mede nezemřel, nebo naserou odpůrce DB, že Titus Mede II. není mrtvý.
A jelikož je skyrimská Civil War dost důležitá záležitost, co se Tamrielu týče, budou se muset nějak rozhodnout. Ledaže by se vrátili zpět v čase do druhého nebo prvního věku. A nebo by udělali TES VI: Rise of the Empire, kdy by jsme se jukli k Tiberovi Septimovi a pomáhali mu obsazovat Tamriel. To by taky nebylo špatné.
Vůbec by mi nevadilo se podívat do Blackmarsh v době, kdy přicházelo zlo z Oblivionu a Blackmarsh se vzbouřil proti říši. Alespoň by se zde některým splnil sen podívat se do další exotické krajiny.
Adrian_S napsal: nepřejdem k jinému tématu? Prosííííím?
Jiné téma? Něco bych tu měl. Zajímalo by mě, jak to bylo ve Skyrimu dřív. Když čtu nějaké knihy (např. Životopis Vlčí královny, Skutečná Barenziah), mluví se o Skyrimu jako o konfederaci. Žádní jarlové. Žádné državy. Jen čistí králové Východní marky, Průrvy, Samoty atd. Tak sakra?! Mám v tom zmatek. O Olafovi, o Freydis, o všech se mluví o jako velekrálech/velekrálovnách. Ale knihy tvrdí něco jiného. Tak kde je pravda?
A další téma? Jak sakra chcou začít TES VI? Jsem rád, že Skyrim by se taky mohl jmenovat The Elder Scrolls: Rozhodování everywhere. Ale myslím si, že udělali až moc příležitostí na rozhodnutí. Co, když budou chtít pokračovat v 4E. Co nám řeknou? Budou muset nasrat různé strany. Buď naserou přívržence Říše, že vyhráli Stormcloaks, nebo naserou přívržence Stormcloaks, že vyhrála Říše. Pak zase naserou přívržence DB, že Titus Mede nezemřel, nebo naserou odpůrce DB, že Titus Mede II. není mrtvý.
A jelikož je skyrimská Civil War dost důležitá záležitost, co se Tamrielu týče, budou se muset nějak rozhodnout. Ledaže by se vrátili zpět v čase do druhého nebo prvního věku. A nebo by udělali TES VI: Rise of the Empire, kdy by jsme se jukli k Tiberovi Septimovi a pomáhali mu obsazovat Tamriel. To by taky nebylo špatné.
Vůbec by mi nevadilo se podívat do Blackmarsh v době, kdy přicházelo zlo z Oblivionu a Blackmarsh se vzbouřil proti říši. Alespoň by se zde některým splnil sen podívat se do další exotické krajiny.
1) Už si ty knížky nepamatuju, ale... tady je to prostě politická situace? Co je na tom? Prostě to pak akorát víc "srostlo" dohromady a z králů se stali jarlové, velekrál zůstal... ale říkám, dlouho jsem to nečet.
2) Tohle je mnohem lehčí než si myslíš... V podstatě vývojáři počítaj se všema možnostma. Titus Mede byl zavražděnej. Byl to Dovahkiin? To už nám neřeknou. Stormcloakové byli rozdrcení. Bylo to Císařství pod vedením Dovahkiina nebo Thalmor až potom? To už je dávno...
Vážně, udělat sequel na hru s rozhodnutíma jako má Skyrim je dost lehký, zvlášť když ty díly na sebe tak moc nenavazují...
3) Jo, Blackmarsh a jejich války chcu taky!
XVI...............................................................[Dcery Nebes]
The Sassy Master, Melon Lord!
That's all I got. It's pretty much my whole identity. BW, the meat and sarcasm guy.
BadWolf napsal:
3) Jo, Blackmarsh a jejich války chcu taky!
Bylo by to mazané. Prostě si představ, jak tam někde chodíš k nějakému ještěrákovi a organizujete spiknutí. Téže tam někde bude pobočka DB atd.
A nakonec by mohlo být DLC Invasion to Morrowind, kde se společně s jinými jednotkami dostáváš do Morrowindu a bojuješ za Argonii... No bylo by to parádní.
Jsem myslel, že tu se maj právě řešit kraviny No nic tak k vašemu tématu.
Sice nemám Skyrim a TES vůbec moc v oblibě (hrál jsem to dlouze z nouze o nějaké to RPG), každopádně kdyby už byl nový díl doufám, že se ti pacholci z BS rozhodnou konečně vylepšit dialogy! Člověk by se u těch dosavadních občas ukousal nudou. Skoro jak když mluví s robotem. Mno a taky, kdyby se ta rozhodnutí projevila ve světě to by bylo taky fajn.
A teď k hlavnímu tématu. Kde a kdy se to bude odehrávat bych moc neřešil těch možností tam je fakt moc, že to snad ani nemá cenu o tom diskutovat nebo má to je vlastně oč tu na fóru běží že?
Já chci dialogy jako ve falloutu něco jako "(Speech: 65) Dám dva oříšky za zlatou cihlu!"
To je podle mě ve Skyrimu ta chyba, nezáleží jak seš v čem dobrej, nikdy ti tvoje znalosti/umění/vědomosti neulehčí hru skrz dialogy, jen se sem tam objeví "přesvědčování" které často přijde jako by bylo naskriptováno
Taky chci postavy který mě budou zajmat. Ne jen Cicera. Pro mě za mě ať udělaj zajmavý jen okruh postav kolem hl. questu, ale ať mi nejsou ukradený jako doteď byli
Ve Skyrimu byl LVL Speech snad ta nejzbytečnější věc ze všech. Ve Falloutu jsi řečí neovlivňoval jen obchody, ale dokázal jsi s tím přesvědčit lidi, aby se s tvým názorem ztotožnili. Kromě toho dialogy ovlivňovaly i ostatní atributy. V prvních falloutech jsi měl dokonce úplně jiné dialogy, když jsi měl hodně nízkou inteligenci a dost to ztěžovalo hru, když jsi mluvil jak neandrtálec a NPC na tebe neměli nervy.
"Trolling is the lowest form of wit, but the highest form of intelligence."
Kdo ví, jak to všechno ještě bude...
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.