EDIT2 : He, he... se omlouvám, nějak jsem přehlédl tu Dunmerku i Cech Zlodějů, či co..... Do teď jsem byl přesvědčen, že jde o Redguardku Saadii a ona to byla mrška Slavičí.... Tak Pardon.
Upravil/a SeveruS dne 06.11.2014 23:41
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Zadám další Tamrielskou otázku, ale potvzení o správné odpovědi se dozvíte až zítra, protože právě jedu do práce na noční směnu...
Otázka:
S jakou postavou můžeme navázat kontakt už od TES: Morrowind až po TES: Online? (je jen jedna!!)"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Tenhle Khajiit, který byl původně vytvořen jen pro informativní účely, to dotáhl pěkně daleko.. Třeba bude i v TES: VI, teda, pokud nějaké bude...
(a moje skoro nejoblíbenější postava TES)
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Adrian_S napsal:
Mechanismus, který aktivuje pouze Drakorozený svou krví.
Krevní pečeť se nachází v Chrámu nebeského útočiště, budoucí základnou Čepelí.
Velmi správně, gratuluji k dalšímu vítězství! : o )
Upravil/a SeveruS dne 12.11.2014 21:32
Otázka: Kolik Barenziininých kamenů je potřeba k opravě Barenziininy koruny?"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Tak jo.. já jedu do práce.. Mějte se tu..
Upravil/a Adrian_S dne 12.11.2014 22:12
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Docela složitá otázka.. Upřímně, nemám tušení, možností je mnoho...
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Kdybys si spíš prozradil, kde se ta osoba nachází, byla by to lepší nápověda..
Takhle fakt nemám tušení...
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Tak jsem se pokusil promluvit se všema, kteří se nacházejí ve Východní marce, ale na nikoho jsem nenarazil..
I když to říkám nerad, na tohle nemám, tudíž končím s hádáním této otázky...
A protože tu nikdo neodpověděl už dlouhou dobu, máš 5 bodů a zadáváš znova..
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.