S Alinorem musím souhlasit. I když je to pro mě novinka, tahle mapka mluví za vše.
Tady mě ale něco udivuje. To jsem opravdu žil dlouhou dobu v omylu, že Akaviřané měli svůj kontinent nebo jsem jen slepý? (jestli se s ním něco stalo, tak pardo, ještě jsem se nedostal k četbě Tajemného Akaviru)
SH: V Argonii bys našel dunmerské otroky a hrobky na způsob mrtvolv bažinách obklopenými svíčkami.
Zdar, Skyrim4fan!
Okolie Black Marshu nemusí byť také nudné, ako sa zdá. Vedeli ste o tom (a zároveň odpoviem na otázku mathewovi), že tu kedysi žila tajuplná best-rasa líšiek, s názvom Lilmothiit? Teraz sa už pokladajú za vyhynuté, predpokladá sa, že zanikli začiatkom 2. éry, príčinu by sme mohli spoznať v ďalšom TES . Vybudovali mesto Blackrose, po sebe zanechali ruiny, takže o dungeony by bolo postarané.
Určite sa dá z Black Marshu spraviť zaujímavá provincia, ide len o to, ako sa k tomu vývojári postavia. Napríklad Cyrodiil je podľa lore veľmi zaujímavá provincia, vo hre nuda, naopak Skyrim by mohla ozaj byť len zasnežená pusta, pritom je to celkom zaujímavé miesto.
Koneckonců kromě Lilmothiitů v Blackmarsh žijí dodnes beastfolkové jménem Naga - podobní Argonianům, ale mají spíše rysi hadů, než ještěrek.
Obecně si myslím, že díl v Argonii by mohl mít po dlouhé době neotřelou atmosféru exotiky, kterou jsme ještě neviděli. Koneckonců je to jeden z důvodů, proč se stal Morrowind tak populárním.
Ale co se týče Cyrodiilu, tak mě ve hře nepřišel nudný, jen nebyl zpracovaný dostatečně do detailu, jelikož tu bylo příliš mnoho hranic s ostatními provinciemi.
Ať už se děj dalšího dílu série (bude-li jednou) bude odehrávat kdekoliv, upřímně doufám, že vás hlavní linie událostí opět nevtlačí do role "vyvoleného hrdiny, zachraňujícího svět".
A pokud ano, tak doufám, že to nebude natolik násilnou formou, jako tomu je u Skyrimu, protože tam to je až žalostné.
Ligos napsal:
Ať už se děj dalšího dílu série (bude-li jednou) bude odehrávat kdekoliv, upřímně doufám, že vás hlavní linie událostí opět nevtlačí do role "vyvoleného hrdiny, zachraňujícího svět".
A pokud ano, tak doufám, že to nebude natolik násilnou formou, jako tomu je u Skyrimu, protože tam to je až žalostné.
Asi se mnou nebudeš souhlasit, ale mě se líbí zachraňovat Tamriel. Vždy by měl být nějaký hrdina. A Skyrim mi nepřišel přehnaný.
Já vím, že ty máš rád klasický život a né hrdina sem, hrdina tam, ale to by to pak nebylo The Elder Scrolls. Spíš The Elder Sims.
Hrdina je fajn, nemal by chýbať, ale tiež by som mal mať možnosť vybrať si, či chcem byť super hrdina zachraňujúci svet, alebo nejaký obyčajný zlodej/vrah/mág/žoldák. V Skyrime môžeš byť akosi všetko dokopy a to mi veľmi vadí. V Morrowinde to bolo najlepšie vyriešené, všetci ťa tam považujú sa spodinu, k hrdinovi sa môžeš postupne pomaly prepracovať, alebo ho úplne odignorovať. V Skyrime ti hneď všetci navnútia, že ty si ten hrdina a to sa vážne moc nehodí všetkým do RP.
Hele, já osobně (sic by mi nevadilo někdy potkat jiného Nagu ) bych byl asi nejraději za Elsweyr. Strašně rád bych si zahrál v poušti a džungli, navíc kočičáci jsou zajímaví. Sice bych asi hrál za jinou rasu, ale co já vím... Hrozně se mi líbilo herní prostředí v Just Cause 2 a rád bych viděl takovou přírodičku i v TES. Myslím, že Bethesda by se o zábavu a interesantní pojetí už určitě postarala. Ale kdyby došlo na Argonii, nijak bych se nezlobil. Jen už ne další "běžnou" provincii jako Skyrim nebo Cyrodiil. Nechápejte mě špatně, obě ta prostředí mám moc rád, ale chtěl bych pro příště vidět něco exotičtějšího a nápaditějšího. Teď je samozřejmě otázka, kdy další TES vyjde a jestli ho rozjedu
EDIT: Co se týče názvu SI... Inu, jestli se TES VI bude odehrávat zase za pár století, třeba bude Thalmor už minulostí Nebo by bylo super, kdybychom v TES VI bojovali právě proti nim za obnovu Impéria podle Talose.
EDIT 2: Letos se úplně zapomnělo na ocenění Králové slunovratu. Takže kdo by si ho přál, nechť mi, prosím, napíše PM a já ho udělím. Pro zapomnětilvce a nováčky více info zde: http://skyrim.4fa...ad_id=4474
Upravil/a nagasadowcz dne 22.12.2014 17:17
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
Ligos napsal:
Ať už se děj dalšího dílu série (bude-li jednou) bude odehrávat kdekoliv, upřímně doufám, že vás hlavní linie událostí opět nevtlačí do role "vyvoleného hrdiny, zachraňujícího svět".
A pokud ano, tak doufám, že to nebude natolik násilnou formou, jako tomu je u Skyrimu, protože tam to je až žalostné.
Asi se mnou nebudeš souhlasit, ale mě se líbí zachraňovat Tamriel. Vždy by měl být nějaký hrdina. A Skyrim mi nepřišel přehnaný.
Já vím, že ty máš rád klasický život a né hrdina sem, hrdina tam, ale to by to pak nebylo The Elder Scrolls. Spíš The Elder Sims.
Už tu ta debata byla tisíckrát a už několikrát byl tenhle výrok vysvětlován. Mnou i Ligem. Mě vadí ta přímo nucená motivace k záchraně světa alá "vyolený". Ovšem že v TES musí být hrdina, ale mnohem radši typu Morrowind - tak ti to dá prostor prozkoumávat ai zachraňovat svět. A ne urgentně zabít draky nebo zavřít Oblivion. Doufám, že to konečně bude všem jasné, jak je to myšleno.
Elsweyr by bol ozaj fajn, navyše by to mohlo priamo súvisieť s Thalmorom. Len by sa museli vyhrať so všetkým druhmi khajiitov, aby to bolo autentické. Dá sa tolerovať len jeden druh po celej cudzej provincii, ale v ich domovine nie. Hratelné by potom mohli byť iba tie najviac humanoidné .
Veľmi by ma zaujímal aj Valenwood, bosmeri majú veľmi zvláštnu kultúru, mestá zo stromov a svojské stravovacie návyky .
Zaujímavý by mohol byť aj samotný Alinor, ale tam by bol asi trochu problém, keďže ostatné rasy (a už vôbec nie ľudské) tam nemajú prístup.
.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.