Fyzik je nejblíž, ale ještě to není přesné. Je to vědní obor, který kombinuje fyziku ještě s něčím, co je samostatným vědním oborem. Onen samostatný vědní obor je také jeho devízou.
Českou wiki má.
BTW, Mikeu, řekl jsem, že to byl vědec. Teologie a lingvistika nejsou vědy. Nejsou, nebyly, nikdy nebudou a nenech si to od nikoho nalhávat. Jedno z toho studuju a garantuju ti, že to s vědou nemá nic společného. Spíš si to na ni občas hraje, i když by nemělo
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
Jsi tedy elektrofyzik?
Jsetli ne, tak má to aspoň něco společného s elektrofyzikou?
A má to něco společného s chemií?
Btw. Ten rok 2000 neřeš, nemá smysl to vysvětlovat, stejně bys mi nerozuměl, jelikož hodně přátel či lidí z mého okolí někdy nepochopí, co jim to vlastně vysvětluju.
Tak je to biochemie, nebo fyziologie?
Rovnou se zeptám i na toto:
1) Zemřel jsi v roce 1997?
2) Zemřel jsi v roce 1998?
3) Zemřel jsi v roce 1999?
4) Zemřel jsi v roce 2000?
Hmmm. Nevím nevím. Má něco tvůj obor splečného s IT?
Objevuje se v tvém oboru meteorologie?
Máš vůbec něco společného s biologií?
Jsi seismolog nebo něco takového?
Může v tvém oboru být akustika?
Sorry, jestli se ti budou zdát ty otázky blbé, já už jen tipuju a střílím od boku .
Upravil/a MightRider dne 06.09.2014 10:23
IT využívá, meteorologii též, biologii také, seismologii také, umím si představit že akustiku v některých případech rovněž, i když tady je to spíš o optice.
Můj vědní obor využívá téměř všechno dosavadní vědění o světě ze všech přírodovědných oborů, protože zkoumá světy zcela nové - a víc už vážně napovědět nemůžu, to už ti musí dojít. Je to prostě jeden zásadní vědní obor, který jsi stále nejmenoval a na rozdíl od většiny současných vědních oborů prakticky neustále přináší nějaké nové objevy - nově světy, nová místa, nové poznatky o nich. Já už ti to prakticky řekl, teď už jen napiš název
Áha, a já si sakra říkal..... Naga a astronom? To mi k němu nejde. To není možné.
Ale, jak se zdá, tak asi jo.