Protože jedu na hory a to bude mít vliv i na tuto hru, nevím jak to budu mít s internetem. Pokud by tam byl, přispíval bych vám jednou denně jedním či dvěma příspěvky, pokud by jste postoupily na nový level, udělal bych to až doma, protože bych neměl materiál dostupný pro vedení této hry. Doufám že se bez toho ten tejden dva obejdete... (Je mi to opravdu líto)
Je tu možnost, ale nevím jestli takové množství postav zvládnu... Vlastně původně jsem měl v plánu, že se hráči budou přidávat postupně, ale pak jsme to vzali naráz...
Víš co, založ si postavu, dej ji sem do diskuze a já ti napíšu začátek. Uvidíme, jak to vyjde.
Mimochodem, nevíte co je s Flashem? Nějakej ten pátek se nepřihlásil...
Upravil/a Whirt dne 16.03.2011 14:31
Jak jsem psal Zarathovi - můžete si založit postavy, ale za nic neručím - dyžtak udělám nové vlákno k této hře, aby se mi komentáře neztrácely a mohl jsem pohotově bez hledání odpovídat.
PS.: Abych se vyhnul nedorozumění - hrály by jste společně s ostatními jen v jiném vlákně.
Oki, to bych měl Kryse96, takže až napíše Zarath, vytvořím nové vlákno a tam začnou Krys96, Zarath a Flash, který sice začal na předchozím, ale dlouho se nepřihlásil... Konečně bude v komentářích pořádek
Jo a mám tu jednu novou zprávu ohledně "UPDATU" hry. Co bude nového?
- Hladovění, žíznění
- Možnost závislosti
- Větší využití výdrže
- "Kolik postava unese"
- Přidání "fast travelu" (v podobě tvorů)
- Využití štěstí (ale to je ještě nedořešené)
- Úprava bojového systému
- A poslední, kterého si možná mohla všimnout Mortuus - chování nepřátel, kteří nejsou člověkem (taktéž souvisí s úpravou bojového systému)
Body upřesním zítra a udělám takovou "příručku"
Upravil/a Whirt dne 18.03.2011 17:45
Tak ok už se moc těším a to nové vlákno bude v nynější složce nebo se bude zakládat nějaká nová? a mám teda charakter postavy posílat ještě někam jinam nebo stačí tady?
->Ano, bude v oddělení her a bude pravděpodobně nazváno "The Elder Scrolls Myths - In the same time"...
->Charakter postavy už neposílej jinam, tam to bude stačit na to, abych si v tvé postavě udělal pořádek
Vaše hladovění bude záviset na vaší výdrži. Čím vyšší výdrž tím nižší hladovění (tím se řeší "update" využití výdrže) - vzorec pro hladovění je 1000:VÝDRŽ=Odpočet od hladovění (v tomto případě 1000:80=12,5). Číslo 12,5 se bude odečítat od 100 každý příspěvek.
Další vzorec je pro žízeň a vypadá takto: 1300:VÝDRŽ=Odpočet od hladovění - v tomto případě 1300:80=16,25.
Pokud jeden ze statů dojde k nule, začnou se tyto čísla odečítat od vašeho zdraví, dokud se nenapijete nebo nenajíte...
Upravil/a Whirt dne 18.03.2011 18:11
V některých dílech, jako například v Morrowindu měl hráč možnost se stát závislým na určité látce. V našem updatu tomu nebude jinak. Znovu zvýšíme využití výdrže a k tomu i štěstí.
Základním bodem a též bodem, kdy hráč nemá vůbec pěstovanou závislost je bod 0. Závislostí si může hráč pěstovat několik, ale hráč nikdy nebude vědět, na jakém stupni závislosti je.
Každá rostlina má určitou závislostní hodnotu od 0 po 25. Vzorec pro číslo, které se bude přičítat k původní nule je následovný: [b](400 - Výdrž) : (Závislostní hodnota rostliny) :2 = Závislostní číslo[/b]. Dám příklad: Rostlina, kterou člověk s výdrží 80 sní má závislostní hodnotu 14: (400-80)14):2=11,4. Toto číslo se přičte při každém požití a odečítá se buď, když se člověk dostane k svatyni, nebo se po každém 30 příspěvku ubere 1 závislostní hodnota.
Upravil/a Whirt dne 18.03.2011 18:10
4. VĚTŠÍ VYUŽITÍ SÍLY ("Kolik postava unese"
Tento update se zaměří na omezení váhy toho, co postava unese. Systém pracuje na jednoduchém vzorečku: SÍLAx5=VÁHA K UNESENÍ Př.: Postava má sílu 43 v tom případě unese (43x5=215) 215 kg - na stejném způsobu fungoval Oblivion...
Upravil/a Whirt dne 18.03.2011 18:11
5. FAST TRAVEL
Všichni jistě znáte fast travel z Oblivionu, kdy jste jen klikli na místo na mapě a už jste tam byly. Proto jsem ho trochu vylepšil a přidal k tomu ještě fast travel pomocí zvířat.
Každá oblast Tamrielu bude mít své vlastní bezpečné zvíře (bahnoměrka, guar, ale taky teleport či loď), kdy nepotkáte žádné nebezpečí (jen ve výjimečných situacích týkajících se questu). Poté tu bude možnost "kliknout" na mapu (prostě říct mi kam a kudy) a pak bude jen záležet na štěstí, jestli vás někdo nebo něco přepadne... (bude se prostě házet kostkou a dle vaší úrovně štěstí se to rozhodne)...
6. VYUŽITÍ ŠTĚSTÍ Viz. 2. a 5.
Upravil/a Whirt dne 18.03.2011 18:11
INFORMACE UPDATE 5/6 7. ÚPRAVA BOJOVÉHO SYSTÉMU+ chování nepřátel, co nejsou lidé
Určitě jste si všichni všimli, jak zdlouhavé jsou souboje, a že se s nimi bude muset něco udělat...
První změnou jsou boje s nepřáteli, kteří nejsou lidmi.
Ty se budou dělit na lehké, střední a těžké.
->Lehkým se bude dělit inteligence, síla nebo hbitost číslem které si hodily. Např.: SÍ32:HOD8=4
->Střední nejdříve hodí kostkami (hod štěstí - rozhoduje se, jestli se trefí) a poté stejný způsob jako u lehkých
->Těžké udělají stejný postup jako střední a pak vydělí výdrž výsledkem a pokrátí 3
U lidí jsem ještě nepřišel na jednodušší způsob, jestli někdo jiný ano, napište mi ho...
To záleží na Zarathovi, i když můžu začít teď, byl bych mnohem radši, až budu moci uvést do děje více lidí. Kdyžtak mu napíšu zprávu, jestli to stále platí
Omlouvám se, že jsem se dlouho neozval, měl jsem moc práce, ale vypadá to, že budete muset začít beze mě. Nemám na to teď vůbec čas a nerad bych abyste na mě museli čekat. Tímto se tedy zřekávám možnosti hrát uží te si to
Omlouvám se za to, že jsem teď nereagoval - divadlo teď má svou sezónu
Takže, hru na novém "serveru" začneme ve středu a budou v ni zapojeni Klago, krys96 a Flash, popřípadě se může připojit i Zarath, pokud najde nějaký ten čas...
Doufám, že to všem vyhovuje
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.