Já ho používám často a nemůžu si ho vynachválit. V podstatě ti přidává novou sílu (používá se tedy stisknutím klávesy pro řev) - tvůj Dovahkiin pak začne relaxovat v závislosti na okolí... (např. pokud stojíš na okraji řeky, začne rybařit, pokud jsi v hospodě, začne popíjet a tancovat - pokud zpívá bard, pokud jsi někde v pokoji, začne zametat podlahu, číst si, atp. Je toho fakt hodně, co může dělat)
Třeba by ti tenhle mód pomohl při screenování...
EDIT: přátelé, proběhla tu malá debata ohledně onoho módu (mezi mnou a autorkou tohoto tématu)- příspěvky byly smazány, aby tu nebyl zbytečný spam, ale odkaz na mód pro zájemce nechávám ...
Upravil/a Ligos dne 30.08.2013 12:15
Ligosi, chvíli tvůj doporučený mod ještě nebude využit, jelikož spoustu screenshotů již existuje. Ale v budoucnu jistě.
Bylo mi dovoleno neskrývat příběh do spoilerů, takže teď oficiální vznáším varování, že další sledování na vlastní nebezpečí
Isabell hledala po své ztrátě a zároveň strachu z nenadále nabyté zodpovědnosti vůdce družníků únik v dalším dobrodružství.
Ovšem tentokrát ji mělo čekat něco mnohem většího než pár podzemních šarvátek s nemrvými nebo bandity. Byla účelně napadena záhadnými lidmi, kteří se nazývali kultisty. Snažili se jí zabít s jediným jménem na jazyku - Miraak. Isabell nedokázala vysvětlit vliv toho jména na její osobu. Celým tělem ji pronikl třas a chlad. Přesto se nenechala natolik vykolejit, aby se kultistům nepostavila a nezvítězila. Po dlouhém pátrání, zjistila, že vůbec nepocházeli ze Skyrimu, ale z ostrova Morrowindu zvaného Soltheim. Ráda za účelem tohoto její přítomnosti vyžadujícího pátrání přijala možnost ze Skyrimu na delší dobu odcestovat. Pohled na zasněžené vršky ji v poslední době svíral hrdlo. Nenáviděla se za svou duševní slabost, kterou ani nedokázala racionálně vysvětlit. Proto se uzavřela před sebou samou a upřela pohled na svůj nový cíl.
Už bych se moc opakoval, kdybych napsal, jak je to vydařené, takže už to psát raději nebudu....
Hele, i když je vyprávění tvého příběhu pojato opravdu jedinečně, nebylo by od věci na začátku vyprávění (nebo třeba i do názvu tématu) vepsat upozornění, že obsahuje spoilery...
Vem si, kdybych nehrál Dragornborn, tak bych byl celkem naštvaný, že mi v podstatě prozrazuješ děj....
Ale jinak super!
Upravil/a Ligos dne 02.09.2013 14:04
No, já to nejdříve dávala do samostatných oddílů, kde bylo vepsáno, že je to spoiler (například u děje družníků), ale Diego mi řekl, že spoilery podobně vyznačovat nemusím, že každý počítá s tím, že se spoilery objevovat budou. A na to stejné, co mi říkáš (kdyby někdo nehrál Dragonborn) jsem u psaní přesně myslela. Takže se asi vrátím k tomu starému označování
Díky moc "I am a reader. Not because I don't have a life but because I choose to have many."
Já to úplně v pohodě beru. Od obou. Ale budu to řešit tímto způsobem, jakým jsem to dělala předtím a jakým jsem to nyní upravila Tečka.
Já vím, že mohu pracovat se smyšleným příběhem, často fotím právě jenom tyto vzrušující momenty, takže hodně čerpám ze hry, protože úplně překrucovat se mi to nechce
Ale já mám v plánu v budoucnu rozjet příběh, na stejném principu založený (text a fotografie) a ten příběh bude mnou vymyšlený a hlavní zápletky budu pouze naťukávat. Ale to je vzdálená budoucnost. Jen si to lehce sumíruji v hlavě. Tohle nikdy neměl být příběh jako takhle. Vždyť ze začátku to mělo být založené na poznámkách. Ale já prostě na poznámkách nikdy dlouho nevydržím Tak se to tak nějak zvrtlo. A vymýšlet speciální příběh pro něco tak od počátku nedoladěného (po příběhové stránce) se mi zdálo nesmyslné Takže budu ráda, když to budete brát opravdu jen jako obrázky s opisy
PS: Ale ty jsi doufám Dragonborn hrál, takže tobě jsem žádné překvapení nezničila, nebo ano? To by mne mrzelo.
Upravil/a PrincessLeia dne 02.09.2013 16:27
"I am a reader. Not because I don't have a life but because I choose to have many."
Každý by měl počítat s tím, že když čte příběh ze světa TES, tak se tam mohou objevit spoilery, jelikož nikdo se nevyhne nějakému vyzrazení děje. A proto je dle mého naivní si myslet, že tam nebude žádný náznak děje ze Skyrimu.
No jo, jasný, ale i tak, nebylo by prostě nejlepší nechat to ve spoilerech s tím, že pokud dotyčný neoplývá, dejme tomu, "valnou inteligencí", tak by mu to třeba nedošlo, že ten, či onen post obsahuje právě nějaké vyzrazení, s tím, že pokud je to ve spoileru, je jen na jeho dílčím úsudku, zda na tento spoiler klikne... Podle mě je lepší varianta se spoilerem, protože tak k žádnému vyzrazení dojít nemůže a všichni jsou spokojení...
Takové a jim podobné příspěvky jsou posuzovány jako spam, čili jako porušení Pravidel tohoto fóra ( http://www.skyrim...read_id=48 ), se kterými každý člen tohoto fóra registrací na toto fórum souhlasil.
Za porušování Pravidel následují sankce udělované administrátory, a nebo moderátory fóra.
Tento tvůj příspěvek spadá do klasifikace 1,4,2, tedy spam typu B, dle Pravidel fóra. Pokud porušíš Pravidla ještě jednou, bude ti udělena v souladu s pravidly sankce.
PrincessLeia napsal: Neoriginální název, ale líbí se mi. Nehodlám sem psát žádné romány. To si nechávám pro jiné příležitosti, ale konečně jsem se dočkala vlastního Skyrimu, takže jsem samozřejmě i automaticky začala od počátku příběhu, a nedalo mi nedat své nové postavě Isabell na počest trochu té "slávy"
Opět a naposledy připomínám: Toto není příspěvek, který by dával smysl. Dva emotikony + citace netvoří relevantní post. Tedy, jedná se o znovu porušení pravidel tohoto fóra.
Při jakémkoli dalším porušení kteréhokoli pravidla již bude má reakce jiná.
Táákže. Zase jsem sklouzla zpět pouze k fotografiím přecážně bez textu Kdo bude mít zájem, tak si jich užije a odhrne závoj ohledně Isabelliného vzrušujícího života. Ono prostě nemá cenu psát příběh k něčemu, co ustálený příběh a osnovu nemá Takže to vzdávám a zůstávám u původního plánu
-"-... Dragonborn
Upravil/a PrincessLeia dne 15.09.2013 19:58
"I am a reader. Not because I don't have a life but because I choose to have many."
Já nenávidím akorát Zřící. Ale Apokryfa je boží- svět z knih, ve kterém navíc můžeš potkat jedinou daedru, která se umí odvázat natolik, že se smrtelníkům zjevuje úplně nahá
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.