Dwemeři jsou zajímavé téma. Čtu o nich každou knihu na kterou narazím, ale ty dwemerské podzemní města jsou podobné jako v Pánu Prstenu - MORIE - Trpaslíci - nikde, Falmerové - skřeti, Balrog - setník
myslim ze takle to rekl enitir ze to byl mirumilovny narod nez prisly nordove a pak valcili ale falmerove prohraly a stahly se do podzemi a tam prisli o oci a daly si smlouvu s trpasliky ale trpaslici je podvedli takze kdyz se potka falmer a trpaslici stroj tak valci
Jo bez dwemerů by to nebylo TES... Ale asi bych nechtěla, aby se vrátili, v některym z dalších dílů, ptž mě na nich fascinuje právě to, že nejsou, jen po nich zbyla spousta zajímavých a tajemných věcí a strojů . Taky se mi moc nelíbilo, že v Morrowindu šlo potkat dwemerský duchy a navíc i jednoho živýho dwemera. (Podle něj se ale nedalo moc usoudit, jestli byli trpaslící menší , pokud víte kterýho chudáka dwemera myslím)
No já mám rád putování po stopách Dwemerů a duchové a onen Dwemer v Morrowindu mi nijak nevadili. Spíš bych se v některých následujících dílech (nebo aspoň datadiscích) chtěl dozvědět, co se s nimi tedy doopravdy stalo
Sharie napsal:
Jo bez dwemerů by to nebylo TES... Ale asi bych nechtěla, aby se vrátili, v některym z dalších dílů, ptž mě na nich fascinuje právě to, že nejsou, jen po nich zbyla spousta zajímavých a tajemných věcí a strojů . Taky se mi moc nelíbilo, že v Morrowindu šlo potkat dwemerský duchy a navíc i jednoho živýho dwemera. (Podle něj se ale nedalo moc usoudit, jestli byli trpaslící menší , pokud víte kterýho chudáka dwemera myslím)
Oni to byli strašně krutá rasa. A hlavně jsou velký jako každý jiný mérové, Trpaslíci je pojmenovali Obři ze Skyrimu a tak si všichni myslej, že jsou malý.
Whirt napsal:
No já mám rád putování po stopách Dwemerů a duchové a onen Dwemer v Morrowindu mi nijak nevadili. Spíš bych se v některých následujících dílech (nebo aspoň datadiscích) chtěl dozvědět, co se s nimi tedy doopravdy stalo
Doporučuji přečíst např. tuto knihu (k nalezení ve Skyrimu): http://skyrim.4fa...nalu_p.pdf
Tam je popsáno, co se s nimi stalo, ne však vysvětleno...
Mimochodem, kdyby je "tvoje" armáda vyhladila, bylo by to jen právě u té Rudé hory, a ne po celém Tamrielu, ale neboj, pochopil jsem, žes to myslel jen žertem!
Upravil/a Ligos dne 04.11.2012 03:06
Dwmeři podle mě byli zhruba stejně velcí jako nordi a měli mít víc lidských rysů než ostatní elfové (viz. jejich sochy) a co se týče snežných elfů - Ano z počátku to byla mírumilovná rasa , vlastně jim nordi ve Skyrimu ani nijak extra nevadili , dokud pod Shaartalem neobjevili Magnovo oko - ty co hráli dějovou linii za univerzitu mágů ví , že Magnovo oko je artefakt , který je nejspíše zdrojem neomezné many a vědění - tím pádem pokud se ho zmocní někdo kdo umí čarovat může dokázat cokoliv - to byl ten důvod proč sněžní elfové zaútočili za slzavé noci na Shaartal , byl to důvod proč se mezi sebou Falmeři a Nordové bezcitně vraždili , a proto se předkové Nordů a sněžných elfů rozhodli Shaartal a s ním i Magnovo oko skrýt a vymazat ho z mapy. Docela by mě zajímalo co s ním ale teď chtějí dělat Psijictí mágové - představa , že někdo takový artefakt vlastní mi nedělá moc dobře , zvlášť když si připomeneme jak to s takovými artefakty dopadlo : 1.) artefakt který dokázal vyrábět zlato či co - vlastnili ho obyvatelé Pyandoney - příliš si důvěřovali , chtěli napadnout Tamriel , ale zastihla je bouře , celá flotila se potopila a o Pyandonee od té doby nikdo nic neslyšel
2.) Kvůli Magnovu oku byla zcela zničena rasa sněžných elfů (pokud nepočítame ty zrůdy co se z nich stali)
3.) Dwemeři se chtěli stát bohy , sílu Lorchanova srdce ale nezvládli a celá jejich rasa zmizela
4.) chimerové podlehli moci Lorchanova srdce a přeměnili za na temné elfy
5.) během Q. linie univerzity mágů byl málem zničen Skyrim a možná i celý Nirn
= pokoušet se ovládnout magické artefakty se nevyplácí
Upravil/a Sniperius dne 04.11.2012 02:51
Jmeno: Sniperius
Rasa: Lesni elf
Frakce: Cisarstvi , druznici , cech valecniku, cech zlodeju
Nepritel: Thalmor , upiri
Styl boje: stealth, luk +mec , Kontaktni boj s 2 zbranemi
Povolani: Valecnik,Lovec,zlodej
Vybaveni: lehka zbroj , luk , 2 mece
kladne vlastnosti: cest, inteligence, vynalezavost , hbitost, silna vule
Zaporne vlastnosti: kradeni, prilisna obezretnost , mirna nevrazivost vuci nove poznanym High elfum nemam rad mrazivy magy
Já bych byl rád, kdyby se v některém z příštích dílů objevil přežívající kmen v nějakém dobře zabezpečeném podzemním Dwemerském městě. Vím, že je to docela lore breaking, ale já mám Dwemery tak rád, že bych je prostě chtěl potkat a pohybovat se mezi nimi. A úplně nejradši bych za Dwemera hrál.
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
nagasadowcz napsal:
Já bych byl rád, kdyby se v některém z příštích dílů objevil přežívající kmen v nějakém dobře zabezpečeném podzemním Dwemerském městě. Vím, že je to docela lore breaking, ale já mám Dwemery tak rád, že bych je prostě chtěl potkat a pohybovat se mezi nimi. A úplně nejradši bych za Dwemera hrál.
Úplne s tebou súhlasím
I used to be an arrow, but then I took an adventurer to the face.
hRDLA napsal:
1) On vlastně Psijický řád vyvolal tu bouři.
2) Nebyla zničena, Dwemeři jejímu zbytku nabídli azyl, ale byla to past a dělali na nich experimenty.
já vím však sem psal : pokud nepočítáme ty zrůdy co se z nich stali - jsou o tom dost zajímavé knížky v Dwemerském muzeu
Jinak : Od té doby co sem se o nich dozvěděl je mím snem najít někde nějaké skryté město sněžných elfů , ještě lepší by bylo za ně hrát. Sice tyhle zaniklé rasy rozšiřují TES lore ale myslím si , že je škoda že jich zaniklo až tolik a navíc by bylo podle mě dobrým tahem aspoň jednu z nich vrátit do hry zpět.
Upravil/a Sniperius dne 04.11.2012 14:02
Jmeno: Sniperius
Rasa: Lesni elf
Frakce: Cisarstvi , druznici , cech valecniku, cech zlodeju
Nepritel: Thalmor , upiri
Styl boje: stealth, luk +mec , Kontaktni boj s 2 zbranemi
Povolani: Valecnik,Lovec,zlodej
Vybaveni: lehka zbroj , luk , 2 mece
kladne vlastnosti: cest, inteligence, vynalezavost , hbitost, silna vule
Zaporne vlastnosti: kradeni, prilisna obezretnost , mirna nevrazivost vuci nove poznanym High elfum nemam rad mrazivy magy
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.