Freani napsal:
To, že takhle vývojáři odpovídájí, může znamenat spoustu věcí, např. i to, že si s projektem něvědí dál rady.
Tak DNF je hodne odstrasujici priklad:-) Ovsem u GW2 se nebojim. Na GamesComu jsem dohromady odehral cca 16 hodin low i high level, pve i pvp a vsechno jim fungovalo bez chybicky, proste radost to hrat:-)
modů bude ranec ... jenom u oblivionu sem měl 4GB tady doufám bude minimálně stejné množství ... u hry mě mrzí že byla strašně rychle dohraná všechny frakce hlavní linie i občanská válka ... a pak už to není ono ... v oblivionu mi to trvao několikrát dýl dohrát vše o morrowindu ani nemluvim ... DUNGEONY mi teda přijdou skoro stejné ano liší se tím jak vypadají ale v každém krom nějakách unikátních questovích je naprosto to samé ... draci to je kapitola sama o sobě nechápu proč kvuli drakům skyrim tolik vyváděl když i pitomej lovec draka skolí někdy mám pocit že bejt Drakorozený není zase nic extra ... strašně se mi líbili ty konečný animace kdy skočíte na draka ale mrzí mě že u draka je jenom jedna či dvě ... města ... podle mě by měl být jako v oblivionu v každém městě alespon jeden od cechu mágů jeden od cechu zlodějů jako v TES3 a TES4 ...takle to bylo hned dokončený a skutečně po nějakých 80ti hodinách už nemám vůbec co dělat protože sem prolezl téměř vše ... a jediné questy které mám jsou pořád dokola ... doufám že bude vydán datadisk a spousta fajn modů který mi hru opět oživí ...
Tak já abych se připojil - s vyhazováním věcí nevím jak to je, ale rozhodně se mi stalo, že jakýsi člověk zabil bandu lidí a pak si vzal jejich nejlepší věci (jedna ženská pak byla téměř úplně svlečená )...
Co se týče daného data. Oni si ho podle mě nedali na začátku, ale až po oznámení, kdy si byli jistí, že to zvládnou (pokud ne, tak mě opravte)...
Whirt napsal:
Tak já abych se připojil - s vyhazováním věcí nevím jak to je, ale rozhodně se mi stalo, že jakýsi člověk zabil bandu lidí a pak si vzal jejich nejlepší věci (jedna ženská pak byla téměř úplně svlečená )...
Co se týče daného data. Oni si ho podle mě nedali na začátku, ale až po oznámení, kdy si byli jistí, že to zvládnou (pokud ne, tak mě opravte)...
Tak to datum z bylo znamo zhruba pred rokem coz je dost
Rikalo se, ze spis nebudou zadne questy po pridani se ke strazim, ale mam za to, ze straze predce byli imperials. Tedy v Cyrodiilu to byla ta nejvyssi straz.
Vyvoj zacal v roce 2006 a od roku 2008 uz na tom pracovali naplno, takze casu meli dost.
Co tam neni tak jak bylo slibeno, je radiant story. Ta se uplatnuje jen ve vedlejsich questech, a v guildach vubec neovplyvnuje questovou linii. Cekal sem paralelni vetveni pribehu, jakoze by bylo vice cest a stejny konec. Pak samozrejme ty casy. Hlavni linie zabrala tak 8 hodin namisto slibovanych 30 a hra trva tak 180 hodin a ne 300.
Nijaka jina hra po 100 hodinach tak netahla. Takze 80 je nejak malo.
Upravil/a Tib3rian dne 13.12.2011 20:49
Řek bych, že ten čas je dost orientační. Záleží na tom jak to kdo hraje. Kupříkladu, pokud někdo nepoužívá rychlé cestování a prozkoumává kdejaký křoví a díru ve skále, tak ten to bude hrát samozdřejmě dýl. Možná i dýl jak slibovaných 300 hodin.
sankuri napsal:
To ze si vpodstate na zacatku vyvoje dali pevne datum byl asi nejvetsi fail. Toto se mi libi na Guild Wars 2. Tam nema hlavni slovo marketing ale vyvojari a ti pri dotazu na datum vydani rikaji "az to bude hotove" a podle toho ta hra taky vypada (mel jsem moznost zahrat na GamesComu).
bethesda failuje v tom ze jadro vyvojoveho tymu tvori uz 10 let porad tech 11 stejnych lidi, kteri sice dokazou stvorit kouzelene svety ale porad dokola se dockavame stale stenych slabych mist.
No 300 si nemyslím, přeci jen mám prozkoumané kde co a mám 127 hodin. Takže pochybuju, že bych dalších 180 získal jen prozkoumaváním toho, co ještě nemám. A to je průzkum několika černých jeskyní + masky a buglý dům s řezníkem ve Žlebu, řekl bych spíš, že takových dvěstě hodin by to mohlo dát maximálně.. Zbylých sto tak akorát užíváním si hry, ježděním po krajině, což dělám právě teď.
Upravil/a RyanGame dne 13.12.2011 22:47
sankuri napsal:
To ze si vpodstate na zacatku vyvoje dali pevne datum byl asi nejvetsi fail. Toto se mi libi na Guild Wars 2. Tam nema hlavni slovo marketing ale vyvojari a ti pri dotazu na datum vydani rikaji "az to bude hotove" a podle toho ta hra taky vypada (mel jsem moznost zahrat na GamesComu).
bethesda failuje v tom ze jadro vyvojoveho tymu tvori uz 10 let porad tech 11 stejnych lidi, kteri sice dokazou stvorit kouzelene svety ale porad dokola se dockavame stale stenych slabych mist.
tys hrál GW na GC? tak sem hoď něco o tom
Mno ja tam puvodne jel testnout SWTOR (jsem velky fanda hvezdnych valek:-)), ktery me nakonec hodne zklamal (samozrejme jsem se ucastnil i pozdejsich bet nejen na GC pro rejpaly) a ke GW 2 jsem se tam dostal uplne nahodou kdyz jsem bezradne bloumal po vystavisti a z cireho zoufalstvi na SWTOR si stoupl do rady:-)
Podrobne dojmy by asi vydaly na cely clanek, ve zkratce po deseti letech aktivniho hrani mmo jsem sedel prikovany k zidli a cumel jak pero z gauca na skutecne next gen mmo:-). Skvela hratelnost, dynamicke boje, opravdu inovativne udelane PvE (zadne npc zadavane questy) a vyborne pvp. Cela hra je neuveritelne intuitivni, ne jako napr wowko kde se mesic jen seznamujes poradne se skillama a UI. Behem par minut mi to preslo do krve no proste navykovost heroinu:-)
Kdyz jsem se pak vratil tak jsem o GW2 zacal sbirat veskere informace, projizdel videa atd a byl jsem cim dal tim vic nadsenejsi:-) Nakonec jsem sepsal tento clanek ktery popisuje vsechny doposud zname featury: http://guild-hall...-game-info
Opravdu nejlepsi na tom je ze co vyvojari naslibovali to v te alfa verzi na GC bylo a bezvadne to fungovalo.
No podívejte se já jswem jednou zahodil v hospodě koženej armor a hospodský se zeptal jestli si ho může vzít(dal jsem mu ho).
Ae pravda udělal to jen jednou.
U všech Bohů to je velký Dovahkiin!Wow míříš na mě lukem to bude nějaká zábava asi my chces sestřelit z hlavy jablko že?......Počkat já ale na hlavě nemám!PRÁSK!.
Co mi ve Skyrimu chybí hodně, je opotřebovávání zbroje a zbraní ... Vzhledem k tomu, že to tu chybí, je kovářství zcela zbytečné
Naopak co mi přebývá je rychlé cestování a "navigace". Vzpomeňte si na Morrowind, ke splnění úkolu jste měli popis cesty a přibližnou lokaci na mapě. A dost solidní síť převozníků, o tom se vůbec nedá ve Skyrimu mluvit.
A nedostatek úkolů v guildách snad ani nemusím zmiňovat...
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.