deXter napsal:
jen spekulujem já se sice na skyrim těšim jak malý dítě ale jinak jsem dost pesimistickej ohledně skyrimu.. zatim na mě působí jen jak oblivion s hodně modama
Tak to by musely být dost hustý módy, aby předělaly kopletně celý engine, na kterém hra beží, totálně pozměnily systém levelování, dovedností a perků, začlenily logickou ekonomiku do měst a vesnic, přidělily každému NPC vlastní denní režim, předělaly kouzla, zbraně, nepřátele apod. a hlavně změnila každou texturu na zcela unikátní a ručně vyrobenou tak, abyste ve hře nenašli dva stejné kameny atd...
Ovšem na druhou stranu, Skyrim je přece jen pokračováním Oblivionu, tak přece musí působit podobně.
deXter napsal:
jen spekulujem já se sice na skyrim těšim jak malý dítě ale jinak jsem dost pesimistickej ohledně skyrimu.. zatim na mě působí jen jak oblivion s hodně modama
Tak to by musely být dost hustý módy, aby předělaly kopletně celý engine, na kterém hra beží, totálně pozměnily systém levelování, dovedností a perků, začlenily logickou ekonomiku do měst a vesnic, přidělily každému NPC vlastní denní režim, předělaly kouzla, zbraně, nepřátele apod. a hlavně změnila každou texturu na zcela unikátní a ručně vyrobenou tak, abyste ve hře nenašli dva stejné kameny atd...
Ovšem na druhou stranu, Skyrim je přece jen pokračováním Oblivionu, tak přece musí působit podobně.
no engine mi podle grafiky připadá jak upravenej engine z oblivionu (i to se dá nazvat novým enginem), ale snad je to opravdu od základu novej engine protože ten z oblivionu byl strašnej (například v renderování světa) system levelování měnilo hodně modů do oblivionu, dovednosti a perky by asi takovej problem taky nebyl změnit nebo přidat.. z logický ekonomiky se vyklube pár skriptů.. NPC to samý, předělat kouzla, zbraně a nepřátele to neni žádnej problém pro modery a textury to je to nejmenší
nechci nijak shazovat skyrim, věřim že to bude super hra ale dokud hra nevyjde tak ty sliby co vše tam bude beru s rezervou...
kdo hrál oblivion s OOO modem tak ví o čem mluvim, ten překopal v oblivionu všechy základní mechanismy
Upravil/a deXter dne 30.07.2011 14:50
castle napsal:
Mě by to taky nevadilo ale budu od něj očekávat hodně ale nebudu sklamaný když bude podobnej jako oblivion.Oblivion je moje nejoblíbenější hra.
jo to moje taky, aspoň singleplayer hra.. u jiný jsem opravdu nevydržel 300 hodin.. (no možná u fallout 3)
Teda pokud by byla ve hře možnost rozdělání ohně za pomocí a nutnosti na sekaného dříví, tak by to bylo určitě parádní.
Pro mě by to bylo určitě ohromné oživení hry a celkově by mě to určitě mnohem více dokázalo vtáhnout do atmosféry! Každopádně uvidíme co všechno si pro nás Bethesda připraví.
deXter napsal:
jen spekulujem já se sice na skyrim těšim jak malý dítě ale jinak jsem dost pesimistickej ohledně skyrimu.. zatim na mě působí jen jak oblivion s hodně modama
Tak to by musely být dost hustý módy, aby předělaly kopletně celý engine, na kterém hra beží, totálně pozměnily systém levelování, dovedností a perků, začlenily logickou ekonomiku do měst a vesnic, přidělily každému NPC vlastní denní režim, předělaly kouzla, zbraně, nepřátele apod. a hlavně změnila každou texturu na zcela unikátní a ručně vyrobenou tak, abyste ve hře nenašli dva stejné kameny atd...
Ovšem na druhou stranu, Skyrim je přece jen pokračováním Oblivionu, tak přece musí působit podobně.
no engine mi podle grafiky připadá jak upravenej engine z oblivionu (i to se dá nazvat novým enginem), ale snad je to opravdu od základu novej engine protože ten z oblivionu byl strašnej (například v renderování světa) system levelování měnilo hodně modů do oblivionu, dovednosti a perky by asi takovej problem taky nebyl změnit nebo přidat.. z logický ekonomiky se vyklube pár skriptů.. NPC to samý, předělat kouzla, zbraně a nepřátele to neni žádnej problém pro modery a textury to je to nejmenší
nechci nijak shazovat skyrim, věřim že to bude super hra ale dokud hra nevyjde tak ty sliby co vše tam bude beru s rezervou...
kdo hrál oblivion s OOO modem tak ví o čem mluvim, ten překopal v oblivionu všechy základní mechanismy
Jo neber ho tak vážně, on mele jednu kravinu za druhou
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Já to vydím až moc světle myslim že skyrim bude hrou roku RPG roku a podobně což si myslím že by chtěli tady asi všichni.Ale občas černějc.
Upravil/a castle dne 30.07.2011 18:33
no RPG roku to bude, sice to nemá bůh ví jakej příběh alá Zaklínač, ale hratelnost to má minimálně 3× lepší (alespoň podle videí) a mechanismů je tam daleko víc.....
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Vivi: Hrál, ale v zaklínači máš sice akci, "kouzla", a třeba pasti ap. Ale ve Skyrim je těchto možností o hodně (nebo alespoň slíbených možností) a podle toho to odpovzuju....
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
No příběh eště nevíme třeba bude lepší neš zaklínač 2.Ale zaklína ho má moc dobrej to by se skyrim muse snažit.Uvidíme časem.Jinak v ostatních kouzla pasti a podobně by měl být lepší.
Upravil/a castle dne 30.07.2011 19:55
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.