Z batožiny vytáhnu chleba a ryby a najím se, během toho hovořím s Godfreyem, "V noci je moře tajemné... Mí rodiče mě jako malého strašily příběhy o příšerách z hlubin, které se vynořovaly vždy za noci a napadaly každou loď, která plula v noci.. Ještě teď si pamatuji, jak se mi otec vysmíval vesele, že jsem na jedné z nich.." usmál jsem se nad touto příhodou, "Ale teď vím, že žádné příšery pod vodou nejsou, takže se není čeho bát. Ale moře je úchvatné..."
Když sním rybu a kosti zahodím do moře, hodím očima přes palubu a na chvíli se zahledím do oceánu."Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Adrian_S + MightRider Oba:
Po čtyřech hodinách posedávání a pospávání se drakkar objevil před pobřežím ostrova Woghavik, državy jarla Olafa (oba: +4 životy za spánek, nebo odpočinek pod dohledem ranhojiče).
,,Všichni na svá místa!" zavelí jarl a seveřané se chopí vesel (včetně vás).
Jak se drakkar přibližuje k přístavní vesnici Hjalvig, spatříte vám již známý obraz hradu Chalvik, stojícího na vysoké skále nad mořem. Kamenná hlavní věž spolu s dřevěnou palisádou vrhají na hladinu moře velký stín. Pomalu připlouváte do přístavu.
Adrian_S:
Už z dálky rozeznáváš obrys otcovy kovárny.
Oba:
Jakmile drakkar připluje k molu, dva seveřané seskočí z paluby s provazy v ruce a drakkar přivážou. ,,Ty a ty!" ukáže jarl na dva seveřany ,,Pohlídáte loď a vy dva ..." ukáže prstem na další dva ,,... zajdete pro dělníky, ať vyloží náklad. Zbytek rozchod, všichni máte dva dny volna." pak se jarl otočí k vám:,,Vy dva se třetí den místo do služby přihlásíte na turnaj. Pořádám hostinu a byl bych rád, kdyby se turnaje zúčasnili schopnější bojovníci, jako jste vy dva." (malá mapka pro orientaci)
Tondulin
Glisa poděkuje hostinskému a pak promluví k tobě:,,Myslíš, že se moji rodiče zvládli dostat do Qeywoodu? Budeme v Qeywoodu v bezpečí? Bojím se myslet na to, co přijde, ale když jsem s tebou, dodává mi to naději, že tahle noční můra někdy musí skončit." Když domluví, podívá se ti do očí, potom sklopí hlavu a pustí se do jídla.
KinimodLP
Odkryješ z Varise deku a zjistíš, že má na sobě jen noční košili bez jediné kapsy. Přesuneš se k truhle. Je uzamčená vcelku bytelným visacím zámkem (Zámek střední obtížnosti: 20).
kissko384
Jeden ze strážných ti při průchodu branou věnuje nedůvěřivý pohled, ale nechá tě projít. Město hýří životem. Ulicemi se prodírají davy lidí a občas mezi nimi zahlédneš i elfy. Po chvíli dojdeš až na náměstí, kde se pořádají trhy. Mají zde spoustu všemožného zboží. Obchodníci se překřikují jeden přes druhého a někteří se snaží svým zbožím zaujmout zákazníky.
Najednou zazvoní zvon ohlašující poledne a všechno utichne. Z vysoké chrámové budovy na protější straně náměstí vyjde kněz v bílém zlatě vyšívaném rouchu. Je následován několika dalšími duchovními, jejichž roucha už nejsou tak honosně zdobená, jako to jeho.
Kněz dojde až na samý okraj schodiště, kde se zastaví a promluví:,,Pán světla nad námi jasně bdí. Chrání své děti jasným sluncem, bez něhož by tento svět zahalila věčná temnota. Modleme se! Pán světla nenechá trpět ty, kteří věří v jeho milosrdenství. Modleme se! Pán světla na nás shůry shlíží a nestrpí žádné nepravosti, páchané na jeho dětech. Modleme se bratři a sestry! Až přijde jeho spravedlivý hněv, zlo bude potrestáno. Modleme se! Protože pouze víra spasí naše duše."
Většina lidí na náměstí sklopí hlavu a sepne ruce se slovy:,,Věčná sláva Pánu světla."
Někteří lidé jen beze slova přihlížejí a nijak se nesnaží vyrušovat ty druhé.
"Jestli nemáš kde spát, Godfreyi, můžeš jít se mnou. Určitě se najde ještě jedno místo u našich." nabídnu Godfreyovi, když odcházíme z lodi.
Na jarlovu nabídku kývnu hlavou a usměji se.
"Podívej, támhle je kovárna mého otce." řeknu Godfreyovi, pokud půjde po mém boku a ukážu mu na místo."Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
"Bude mi ctí, můj jarle." Odpovím jarlovi na jeho výzvu.
"Díky, Ragnare, ale jak už jsem říkal při plavbě, mám tady v Hjalvigu domek. Né moc velký, má jedno patro vkopané do země, takže tam mám dost místa i na knihy a zbraně, ale jinak tam mám vše, co potřebuji. A kde má tvůj otec kovárnu? Zítra mu zajdu něco prodat, nebo se případně poptám po nějakých zbraních."
"Anebo si zítra můžeme dát sraz zde a někam zajdeme, co ty na to?"
Upravil/a MightRider dne 12.07.2015 16:47
"Dobrá tedy, jak chceš, Godfreyi..." kývnu na jeho "odmítnutí", "Naši mají domek kousek od přístavu. Heh, není to daleko, však.. asi kolem nás půjdeš. Snad něco otci prodáš, sám nevím, co tam má, ale zkus to..."
Pokud jsme už z lodi vyšli, natáhl jsem ke Godfreyovi ruku a očekávám, že si se mnou potřese, "Díky za spolupráci, třeba se zítra v kovárně uvidíme!", až si potřese rukou (teda jestli), vydám se domů."Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Jen se na něj z dálky usměji, "Můžem... Na večer si skočím do krčmy..." a mávnu na něj rukou (loučení).
Poté se vydám už domů."Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
"To uvidíme až tam dojdeme, těžko říct zda tam budou tvoji rodiče nebo bezpečí, ale neboj se ať už se stane co se stane postarám se o tebe."odpovím a vypiju víno.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.