Někteří lidé nemají rádi plastelínovou grafiku, hra na ně byla moc náročná a až moc šílená. The Neverhood je jedna z nejpodhodnocenějších her a je i na seznamu Microsoftu nedoceněných her. Sice se dočkal druhého dílu, ale je to skákačka, není celá z plastelíny...prostě náročnost, šílenost i grafiku vystřihli.... Ale původní Neverhood je stále dobrý, stále náročný, stále šílený a tak to má být
Chtěl jsem napsat už ráno, ale na moje slohy není nikdy moc času Každopádně chci říct, že souhlasím s Mopi, jelikož Neverhood je opravdu výjimečná hra - v podstatě umělecké dílo stvořené z plastelíny, úžasné hudby, postav a skvělé hratelnosti a samozřejmě výborných puzzlů... Každopádně bych neřekl, že ta hra byla podceňovaná kritiky... Spíš ji spousta lidí pořizovala dětem v domění že se zabaví a pak přišli na to, že se děti ani nedostali dál, než za barák našeho Kleymana... Ale abych se přiznal, tak to nebude hra kterou zvolím já...
Já zvolil hru z českých luhů a hájů, která by měla být dle mého pýchou národa...
Jedná se úžasné krokovací RPG z roku 1998, které vytvořil jediný člověk - Jindřich Rohlík (ano, vím, vtipné jméno ) - s názvem Brány Skeldalu.
Ve své době byla v česku relativně uznávaná... Ale přiznejme si - nedosáhla toho čeho by si zasloužila. Mimo své rodiště ne že by nesklízela svůj úspěch, jen podle mě ne tolik, kolik si zasloužila.
Hra měla nádhernou, lehce komiksově laděnou grafiku spojenou s 3D prostředím. Celá hra se odehrávala ve smyšleném světě a hrdinové povolaní pomocí určitého rituálu dostaly od svého vyvolatele na posmrtném dopisu jediný úkol - zastavit rozšiřující se zlo, které vysává ze světa jeho sílu, jeho manu. A tak začala velká pouť k Branám Skeldalu.
Osobně si myslím, že celá hra byla řemeslně dobře odvedená a soubojový, částečně tahový, systém byl velice zábavný. Hráč řešil všerůzné hádanky a puzzle - občas verbální, občas týkající se pohybů s objekty... Ostatně hra měla zajímavé lore a všeobecné kouzlo - tak jako Středozemě má onen nedocenitelný nádech, tak Brány Skeldalu je měly také... Na tehdejší poměry si myslím, že profesionálně odvedená práce, zpracována malinkým studiem Napoleon Games...
Je smutné, že se na Brány Skeldalu tak brzy zapomnělo, když pro českou herní scénu tolik znamenaly. Možná špatná doba, možná malá reklama - každopádně si zaslouží místo hned vedle další výborné české hry, jenž byla vydána 4 roky po nich a která na rozdíl od Bran získala mezinárodní uznání a žije v podstatě dodnes - Mafie z roku 2002.
Branám Skeldalu vyšelo také pokračování s podtitulem "Pátý učedník", ale stejně jako Neverhood chudák přišel o svoje kouzlo a přechod na jiný žárn - Adventuru... Propadák to nebyl, ale bohužel to taky nebylo důstojné pokračování - nic pro mě.
Hra se uvolnila volně ke stažení roku 2007, k její vzkříšením však došlo v roce 2005, kdy k ní byl dopsán zaváděcí program spustitelný pod novými "Windowsi". Dočkala se také uvolnění zdrojových kódů společně s editorem vlastních dobrodružství. Takový Construction set
Snad jsem napsal vše co jsem chtěl sdělit a hRDLA nebude vyšilovat z mého románu
No..... Tato hra opravdu není TOP 10, ale zas taková hrůza to není. Kdo se nedal odradit recenzemi a koupil ji, tak mohl zjistit, že se dá hrát. Je to slabé RPG, ale jak už jsem řekl hrát to jde a mě to chvílemi i bavilo.
No tak u mě asi taky Metin2 jednu dobu jsem si tam vyrobila ninju, zařídila aby vypadala hrozně cool a od té doby jsem to nehrála
Ale bavilo mě tam trollit lidi. To byla sranda
Upravil/a Mopidu dne 10.02.2013 00:05
Též metin2, sorry ale na nic jinýho si nepamatuju a když pomyslím, že jsem to hrál do 37 levelu...... Brrr, už je mi špatně.
Ale nejvíce mě štve, že tuto blbost přeložili do češtiny a například Lord Of The Rings: Online je v angličtině a to je to TOP 5 MMORPG.
Upravil/a Zarmr dne 06.02.2013 10:38
The Sims - bavilo mě nacheatovat si prachy a pak postavit geniální barák. A to je vše, jinak to byla pakárna. Nestydím se za to (upřímně - kdyby se kdokoli za něco z toho, co hrál, styděl, proč by to sem dával, že?), ale je to nejblíž odpovědi na tuto otázku. Takže tak.
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
Připojuji se a za mě je to Metin2cz.Je to na 100% nejodfláklejší hra co jsem hrál.Stydím se za to a jsem rád, že jsem se tam nikdy nepřehoupnul přes level 20.Je to hrozná hra.
Metin2 je fajn, když máš prachy který do toho můžeš vkládat. Bez reálných peněz v tom člověk zkrátka nemůže být dobrý no, ano je to blbost, ale bavila mě a měl jsem 80Lv. Spíš se stydím za to, kolik mě ta hra stála peněz ).
Hra za kterou se stydím že jsem hrál, i když asi jen hodinu a stačilo byla Nostale, neuvěřitelná blbost kterou snad nemůže hrát nikdy starší 10 let, protože jinak snad není v pořádku,
Tk já nevím, ale je to buď Metin2 nebo 4story (trollstory).
Metin2 - 100 lidí seknutých na spawnu, včetně mě
4story - Podle tutoriálu sem měl přijít k bráně která se otevře. Neotevřela: Vymazáno
... asi nejvíc lituju , že jsem taky hrál metin2 a už si ani nepamatuju proč jsem to hrál ... ani mě to moc nebavilo co víc dodat ?
Upravil/a scorpioncz dne 10.02.2013 00:03
Risen (nevím zda 1 nebo 2) .... já u tý hry strávila asi 3-4 hodiny a jen proto, že jsem doufala že se v dobré obrátí. Měla jsme dát uninstal hned po hodině, já vůl....zážitek, který nikdy nezapomenu... Ale fakt je, že hovadin jsem hrála spoustu :/
Wow! Že se tu zrovna objeví Risen jsem teda fakticky nečekal. Každopádně, nechtěl jsem, ale nejspíš se přidám k lidem, co hráli Metin 2. Tak nenápaditou hru s debilním vynuceným "příběhem" jsem opravdu dlouho neviděl, nehrál a hrát už (snad) nebudu. Jeden čas to na základce letělo a já se snažil jít s ostatními a při infošce si s kamarády zahrát, ale povím vám - nikdy více... Systém, grafika, debilní lidé všude okolo... No. Myslím, že tahle hra nepotřebuje komentář.
A ještě s dovolením postnu jeden obrázek, který dokonale vystihuje Metin...
EDIT: WTF?! Fakticky mi Nerevare neříkej, že... se ti Gothic... ani to nedokážu říct...
Upravil/a Whirt dne 06.02.2013 17:27
OT: Nééé, jak se někdo může stydět za GOTHIC? Nehrát ho, fajn. Ale stydět se za něj? (Arcanii samozřejmě nepočítám, protože to NENÍ GOTHIC a za tu se fakt stydím.)
(Teď ještě aby někdo napsal, že se stydí za Morrowind, nebo Skyrim, a já se půjdu picnout. Tss...)
Upravil/a Ligos dne 06.02.2013 17:43
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.