Zajímavý je konec o tom enginu, propracovávání na velké vzdálenosti a zároveň detail obličeje. To zní fakt dobře. Už se těšim jak vylezu na nějakou horu a rozhlídnu se po okolí .
No, já taky upřímně doufám, že mě nároky Skyrim nepřekvapí, zvlášť kvůli mému novému PC... Koupit si PC tři dny před oznámení Skyrimu - tomu já říkám pech Na to lezení po horách se totiž těším hoodně
To já vzhledem k mému novému PC asi až na vánoce... Stejně než se ke Skyrimu dostanu, tak mě to potrvá (chci se do toho pustit hned, ale začnu hrát až budu mít volno - vánoce )
To jsem si tři dny před oznámením Skyrimu myslel taky
Před tím jsem byl zoufalej - rozjel sem na tom maximálně hry po rok 2001. A to jediná hra která mě opravdu bavila byli Brány Skeldalu (arenu sem nerozjel, daggerfall měl nějakou pokaženou myš)
Tak jsem si myslel, že opravdu znám skoro vše, ale zase jsem se dočetl něco nového. Čím více to čtu tím více jsem nedočkavej...Většinou co se mi líbí nějaká hra, kontrétně v případě Mafia II, si recenze nečtu, páč nerad přicházím o všechny detaily, příběh a celkový předběžný dojem. Ale u Skyrimu je to úplně něco jiného, nutí mě chtít vědět víc více...
Jestli to bude k užitku, nebo ke zmiňovanému úpadku zájmu, uvidíme. Doufám, že ne!
jestli to náhodou nebude moc to co bylo před dvěma lety nemusí rozjet skyrim na nejvyšší detaily to co zatím víme - engine, obrázky, info,... napovídá tomu že to bude mít hoodně vysoký požadavky
ja si koupim na xbox takze se nejak nebojim ze si to nezahraju.. ale vsadim se ze v bethesde to hrajou a rikaj si "aaaa me uz to nebavi " zatimco my tu slintame a chceme aspon jeden novy screen
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.