Rozjel jsem novou postavu a došel jsem až plnění úkolu pro Septima Signuse, na jehož konci je odměna v podobě této úžasně knihy. Tady jsem se dočetl, jak umožnit to, aby se Vám neztratila z inventáře a zkoušel jsem experimentovat a přišel na to, že se dá využívat opakovaně, takže její pomocí se můžete za půl hodiny dostat klidně na 81 úroveň. Nevím, jestli je to bug, ale každopádně to hra umožňuje. Napíší jsem návod, jak toho docílit a kdo bude chtít, tak ať to zkusí. V první řadě, až dostanete u Septima Oghma Infinium, tak si uložte hru, ještě než ji začnete číst, aby se to (kdyby se něco podělalo) dalo vrátit. Zmáčkněte inventář a najeďte na OI, k přečtení. Přečtěte si nějakou část k naučení a teď to důležité, nesmíte zmáčknout tlačítko pro použití věcí, ale tabulátor k uzavření knihy. Pak ji Rkem, nebo tlačítkem pro zahození vyhoďte z inventáře, tím se vám neztratí a vy ji můžete po následném zdvihnutí uložit zpátky do inventáře. Tam vám sice po následném otevření nic neudělá, ale to vás nesmí vést k tomu, aby jste ji vzteky zahodili. Důležité je, že se tato kniha aktivuje při použití knihovny. Používal jsem knihovnu v domě Vánku v Bílém Průsmyku a popíši Vám, jak jsem to přesně dělal. Před použitím knihy jsem si hru zase uložil, pro následnou opravu. Takže, v první řadě musíte uložit knihu do knihovny klasickým způsobem jako každou jinou knihu. A teď musíte udělat toto.
1. vzít z knihovny Oghma Infinium
2. zmáčknout tlačítko požít předmět
3. kliknout v knize na možnost odložit. (né na nic jiného, jinak o knihu příjdete)
4. zmáčknout tlačítko použít předmět pro uložení do inventáře
5. popojít od knihovny
6. zmáčknout I a dostat se do inventáře
7. zvolit písemnosti a kliknout na OI
8. zvolit si část k naučení
9. po naučení zmáčknout tabulátor
10. zmáčknout R, pro vyhození předmětu z inventáře. Možná že se vaše tlačítka budou lišit, podle vašeho natavení.
11. zmáčknout tabulátor, pro vyjetí z nabídky
12. zmáčknout tlačítko použít předmět pro zdvihnutí OI ze země
13. zmáčknout tlačítko použít předmět, pro uložení knihy do inventáře
14. přejít ke knihovně a použít knihovnu pro uložení knihy (standartně tlačítko R)
15. opakovat vše od bodu 1
Tímto způsobem jde tato kniha využít až do 81 úrovně a ušetřit šílené peníze za trenéry. Vím, že někdo bude namítat, že je to nefét, ale zase kdyby to hra neumožňovala, tak to neudělám.
Upravil/a skeve dne 20.01.2013 01:45
Ó Skyrime, Skyrime jsi prokletí mé i požehnaní. Já utápím se v Tvých hlubinách a žiji zde život svůj....
Pozor, sám jsem tam napsal, kdo chce ať to zkusí a kdo né ať nechá být. Nikoho nenutím, aby to dělal a kdo bude chtít něco obejít, tak to udělá pomocí cheatů. Jen mě udivilo, že to hra umožní. Sám jsem to zkusil a vrátil se na předešlou úroveň.
Ó Skyrime, Skyrime jsi prokletí mé i požehnaní. Já utápím se v Tvých hlubinách a žiji zde život svůj....
Cheatovat si co umíš? To snad ne???? Cheatuju jen když mám problém, který jinak vyřešit nelze....... A pokud se chce někdo rychle vyšplhat na vyšší úroveň, jde to poměrně solidně legálně ikdyž asi ne až na lvl 81
Jsou čtyři dovednosti, které se dají vySTOvkovat velmi rychle:
Kovářství, Očarovávání, Alchymie a Obnova...... Navíc Kovářství + Alchymie + Očarovávání mají velmi silný vliv na přesvědčování, páč tu haldu krámů a lektvarů musíš prodat.......... takže i bohatneš....
A obnova: nahazej na sebe co nejvíc oblečení a přemětů podporujících obnovu, nebo manu vydrápej se na vyšný Hrothgar dojdi k oblouku na začátku cesty k Jícnu světla.......... tím obloukem fičí smrtící vichr, kterého se dá zbavit jen jedním určitým řevem......... nech se obloukem pomalu zabíjet a přitom se stále uzdravuj pomocí léčivých kouzel......... za chvíli budeš mít obnovu taky na kilíčku..........
Nejhorší na tom je rozhodnout se který perk mít, když máš náhle čtyři dovednosti na kile a pátou taky slušně vysoko..............
Snad jedinej "ulejvací" cheat, který má smysl a který bych si možná dokázal vůči svědomí obhájit je zvýšení nosnosti.........
jasně unést 300 kilo je už i tak super výkon, ale když už jsem Dovahkiin, který to umí kolem sebe rozcupovat jen tím, že zařve, umí kouzly ovlivňovat kde co kolem sebe, přijde mi dost hloupé, že neumí kouzlo, které by zátěž eliminovalo, nebo alespoň zredukovalo.......
ale cheatovat si dovednosti..... to snad nikdo nedělá.......
@SeveruS: Díky za tip na obnovu, to mě nenapadlo. Vždycky jsem akorát čekal u mágů na Labyrinthian, kde jsem pak k vyskillení používal kombinaci Equilibrium a Healing.
A jinak, taky mi ve Skyrimu chybí Pírko a ještě otevírání zámků. Dvě kouzla, která by tam rozhodně neměla chybět, ale chybí...
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
Nejsem zas až takový znalec........ Skyrim je má teprve druhá RPG hra....... Neznám předešlé čtyři díly a první RPGeso byl God Of War.......
Čímž chci říct, že Skyrim mi otevřel nejen nové obzory, ale úplně jiný svět, který mne během několika málo okamžiků zcela pohltil......
a čímž chci také bohužel přiznat, že nevím co je pírko....... to je kouzlo řešící nosnost???
kouzlo na zámky mi nechybí......... páčit mě baví a jsem v tom docela dobrej..........
i když našly by se zámky ke kterým by se hodilo kouzlo ve stylu ALOHOMORA
pozn. :Alohomora - Zaklínadlo ze série Harry Potter
Zaklínadlo sloužící k odemykání pouze mechanicky zamčených {ne kouzlem} (oken, dveří atd.). Poprvé ho v knize již v prvním díle použila Hermiona Grangerová.
No a ten vichr zaujal mne už napoprvé, při plnění Cesty Hlasu, a protože jsem od mala čaroděj, nenechám si ujít sebemenší příležitost jak si magii vylepšit (cokoli).........
protože až se zapíšu na Ledohradskou Univerzitu, a nějakej Mazák si bude chtít ulevit ......... budu bažantem, na kterého do smrti nezapomene............
no já vlastně taky..... ale chodím tam z nutkavosti.... učí se tam magie....... Jsem SeveruS Snape, nejen jeden z nejmocnějších čarodějů všech dob, ale především bývalý student, profesor dvou předmětů a ředitel Školy Čar a Kouzel v Bradavicích........
Je to jediná Frakce ve které nepoužívám zbraně, pokud k tomu nejsem nucen hrou (Magnova Hůl)
Upravil/a SeveruS dne 22.01.2013 13:55
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.