Protože nám normální konverzace ve hře dělala neplechu, rozhodl jsem se udělat fórům na dotazy, domluvy a případné návrhy na zlepšení.
Ve hře jsme se hodně domlouvaly na čase, ale rozhodli jsme se, že bude lepší psát, kdy daný člověk může... Samozřejmě kdyby se někdo přidal později, musel bych se s ním jako vypravěč domluvit a začít hru, protože začátek je na tom ta nejtěžší věc, jak pro mě, tak pro hráče.
Dále by jsme se mohli domluvit na různých systémech (protože ty moje někdy nejsou nejlepší ), přidáme během hry nové (jako např.: hladovění) a některé odebereme, nebo zjednodušíme.
Jako následující věc by jste se mohli pustit do navrhování věcí, příšer, rostli a kouzel...
Poslední věc: jelikož můj příběh nemá pevnou stavbu a mění se podle vašich rozhodnutí, možná vám přijdou některé z mých částí vyprávění nelogické.
Na konec chci říct, že já jsem dal hře kostru, nyní ji všichni musíme vypiplat do té nejlépe hratelné podoby.
Tak já ti chci prvně pogratulovat, že jsi to prozatim dokázal nějak uvést do pohybu. Upřímě jsem ze začátku moc nevěřil ža by to mohlo nějak dobře fungovat, ale když jsi vyrukoval s tvorbou postavy, skilama a obrázkovým úvodem, musel jsem svůj názor přehodnotit, opravdu smekám že sis na to našel čas.
Jinak ty úvodní obrázky a rozpitý deník jsou parádní, přes co to vytváříš?
Zaprvé jsem nesmírně rád, že se vám můj výtvor líbí a chtěl bych vám za to i poděkovat. Je pravda, že jsem nad některýma věcma strávil hodiny a hodiny, ale za takovýhle díky to opravdu stálo. Nemůžu vyjádřit slovy, jak jsem rád, že se vám líbí i ten příběh - zprvu jsem začátky byl trochu na pochybách (zvlášť u tebe Mortuus )...
Z druhé doufám, že i přes tak skvělej start to dokážu udržet - nabral jsem si toho opravdu hodně: Infernal city (který téměř nepřekládám, ale budu se snažit), články na Historii a Božstvo (přeložit víc jak 60 bohů z uesp dá zabrat ), škola a teď ještě tahle hra...
A do třetice všeho dobrého... Jelikož náš čas se liší (což jsem už psal), napíšu vám, kdy mě tu téměř určitě zastihnete, ovšem nepočítejte s tím - přece jen nesedím jen u PC
PO - 19:00-23:00
ÚT - 15:00-17:00; 19:00-23:00
ST - 15:00-16:00; 18:00-23:00
ČT - 18:00-23:00
PÁ - 14:00-23:00
SO - Neurčito (11:00-23:00)
NE - Neurčito (11:00-23:00)
PS.: Úvodní obrázky jsou dělaný v Adobe Photoshopu 3 (nechce se mi platit za upgrade ), skilly jsou dělaný v malování (klasika) a Zoner Photo Studio 11, kterej jsem dostal jako bonus za koupi PC
Upravil/a Whirt dne 14.02.2011 20:03
Já to typovala na photoshop, to je inteligentní nástroj...
Jinak já jsem fakt spokojená, ze začátku si říkala, jestli volit si třeba alchymii není blbost a jestli se to v tý hře nějak promítne...ale funguje to, tak je to bájo. Jen bych se chtěla zeptat (bude to asi fakt stupidní dotaz, ale já to hraju prece jen poprvé... ) Jak je to se save pozicema? Kdyz by mě někdo po čase zabil, tak mi postava umře napořád, nebo bude nějakej postih (třeba - 50% majetku a bohatství)....nebo jak to vlastně funguje...
Já bych to asi v jiným než ve Photoshopu nezvládl .
Ohledně skillů - nad těmi jsem přemýšlel hodně dlouho, aby se promítly ve hře a musím, že ne všechny jsou ještě dokonalý.
A ten tvůj "stupidní dotaz" není až tak stupidní . Každej vypravěč to řeší jinak a já nevím, jak je to v originále hry, ale řekl jsem, že nejlepší bude asi odebrání všech experiencí do zbývajícího levelu. (Prostě místo smrti se posuneš na začátek lvl.up)
Dyžtak, jestli má někdo lepší návrh - sem s ním.
Upravil/a Whirt dne 14.02.2011 21:08
Jo, to mi přijde jako celkem chytrý řešení... Bála jsem se, aby moje hra neskončila ještě dřív než začala... No jelikož ani pořádně nevím, jak to funguje se sbíráním zkušeností, tak mě to nijak extremně nepostihne... Předpokládám, že to bude asi za počet zabitých bestií. A když budu vytvářet lektvary, bude se také přímo zvyšovat alchymie? Myslím, jako je to v TES... (i kdyz to by bylo asi už šílený vššechno propočítávat.)
No jelikož ani pořádně nevím, jak to funguje se sbíráním zkušeností, tak mě to nijak extrémně nepostihne... Předpokládám, že to bude asi za počet zabitých bestií.
-Experience jsou v této hře trochu složitější věc na pochopení (i na vysvětlování). Vlastně to funguje následovně:
-Máš tři druhy příšer: Magické (Imp, apod.), Hbité (Vlk, puma, apod.), Silné (Troll, Minotaurus, apod.)
-Zabiješ jednu z nich a přičte se ti bod experience Př.: 1/50 (Zaznamenává se i jaký druh)
-Podle toho kolik jsi zabila určitých druhů příšer si můžeš vybrat jednu z hl. vlastností (mana, zdraví, výdrž). Př.: ZABITO: Magie(30) Výdrž(15), Hbitost(5) - vybíráš z nabídky: zvyš si jednu z hl. dovedností - Mana(15), Výdrž(7,5), Zdraví(2,5)
-TOTO JE PRVNÍ ČÁST LEVELOVÁNÍ
A když budu vytvářet lektvary, bude se také přímo zvyšovat alchymie?
-zde záleží na tom jakou hlavní schopnost trénujete (jaký má řídící skill PŘ.: Alchymie INT, Odemykání zámků HBIT, apod) takovou základní schopnost (řídící skill) zvýšíte (vnímejte rozdíl mezi hl. schopnostmi a základními)
-PŘ.: Alchymie (3x zvýšeno), Odemykání zámků (3x zvýšeno), Magie obnovy (4x zvýšeno) (toto jsou hl. schopnosti) - vlastně je to stejné zlepšování schopností jako v Oblivionu (a to se mi nechce popisovat, dyžtak napište, ať dokončím, co jsem načal)
-TOTO JE DRUHÁ ČÁST LEVLOVÁNÍ
Tak co? už jsem si myslel, že dneska přece jenom už začnem. Jak seš na tom Whirte?
-Abych pravdu řekl, těšil jsem se, že dneska začneme, ale kvůli mému nedostatku času to bude těžší - mohl bych s tebou začít už dneska, ale protože jsem tak trochu mimo z učení se třicetistránkového zeměpisu, tak radši asi ne - přece jen bych ti chtěl udělat tak skvělej úvod jako osatním.
Upravil/a Whirt dne 14.02.2011 23:00
Tak co? už jsem si myslel, že dneska přece jenom už začnem. Jak seš na tom Whirte?
-Abych pravdu řekl, těšil jsem se, že dneska začneme, ale kvůli mému nedostatku času to bude těžší -
No jo no, upletl sis na sebe bič Ber to tak, že kdyz je vysoká poptávka, je produkt žádaný... Ale taky už se těšim, až bude pokračování.... PS: Nezapomen, že Lipton (na předešle, nebo předešlých 2 stránkách ) krok udělal... jen abys to nepřehlídl
PS- jinak nevím, zda sis všiml - ale editovala jsem ten komentář o ty "cestovní kryse" V Morrowind, oblíbený a neoblýbený nepřátelé..
Jasně, já si toho všim, všechny postavy mám zaznamenaný, jen Bolgina jsem zatím nezexceloval
Jinka co se toho týče, já sem ti při dávání statusu popletl manu o 10b - dyžtak si ji do svých záznamů připiš: MANA - 160
tak zdraví a manu si zrovna nepíšu, ale zatím si udělám poznámku...To jsou 2 věci, na který se budu často dotazovat...klidne mi to sem tam napis automaticky
Jenom připomínám můj minulý příspěvek. Pro případ že by se na mě zapomělo,
Scarcz napsal:
Pomalu dožvýkám onu rostlinu a znechuceně jí vyplivnu."Aha" řeknu pomalu, "to ti asi dlužím poděkování. Neboj nějak se odsud dostanem, myslíš že budeš moct jít?" Zeptám se ho a přemýšlím jak dlouho může trvat cesta do Riverwoodu
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.