Zdravím chtěl by jsem zjisti jak se da odstranít NPC postava ze hry, přez konzoly (třeba mrtvej ulfrik ) a a jak dokončit ukol přez konzoly? Dik za odpověd.
Dike,tak jsem na to koukal a bohužel jsem tam nenašel nic co by se mě hodilo. s tim dokončenim úkolu sem někde četl že si musiš vyhledat jeho kod, ale nevím kde a jak pokračovat dál. A stím vymazaním postavy jsem to skoušel jako když mažu předmět z inventaře ale to nezabralo.
OK, takže moment, jdu se na to podívat a za chvíli to tu máš
MAZÁNÍ POSTAVY:
Otevřeš konzoli a klikneš na NPC, které chceš smazat. Ve chvíli, kdy je označena, napíšeš do konzole "disable". NPC sice není "vymazáno", ale AI se vypne, NPC zneviditelní a vypne se kolize. Tzn. NPC jako by tam nebylo. Je ale možné ho vrátit a to tak, že napíšeš "enable ID_NPC", kdy za ID_NPC dosadíš ID číslo dané postavy, které najdeš na UESP. Prostě si ve vyhledávání najdeš postavu a v informacích o ní v panelu vpravo najdeš ID. To samé pak platí u předmětů.
POSOUVÁNÍ QUESTU:
Tady je třeba použít příkaz: "setstage quest_ID stage_number". Opět si vyhledáš quest na UESP (budeš potřebovat anglický název). Tam si najdeš Quest ID jako u postavy a pak číslo quest stage. Budeš tam mít tabulku, kde jsou čísla (stage) a vedle nich je popsáno, o kterou fázi úkolu se jedná. Vše je samozřejmě anglicky a obávám se, že cz stránka takto detailní asi neexistuje.
Tak, to by mělo být vše. Rádo se stalo
Upravil/a nagasadowcz dne 08.01.2013 13:46
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
Tak vymazáni postavy fungovalo dík, ale u toho úkolu sem asi špatně postupoval při vyhledávání jeho kodu. Tak by sem se chtěl raději zeptat jaký je postu toho nalezení ?
Kód úkolu vidíš vedle "Contents" uprostřed stránky. Je uveden jako úplně poslední informace. Tady je to "ID: MQ101". To je tedy quest_ID.
Teď sjedeš úplně dolů ke "Quest Stages" (kde je mimochodem quest_ID znovu k vidění v nadpisu tabulky vedle jména questu). Dejme tomu, že se mi nechce vyháčkovat zámek, a tak tuto část úkolu, která je nepovinná, přeskočím. Jenže mi pak v questlogu vadí to nevyplněné políčko. Tím pádem tedy přes konzoli zařídím, že je tato část úkolu (tedy quest stage) splněna. V téhle tabulce je uvedena jako "(Optional) Attempt to pick the lock to the cage" a vlevo vidíme číslo stage, které je v tomhle případě 390.
Teď jen pro jistotu ukázka, jak by měl výsledný kód v tomto případě vypadat:
setstage MQ101 390
A to je celé Pak se zase ozvi, jestli už je to bez problémů.
Upravil/a nagasadowcz dne 09.01.2013 23:56
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.