určitě mě prudí truhla inventáŕ, nemožnost vytřídit věci cena / váha, pak by se hodili brašny na koně ..
při pokřiku bouře, to odnášej všichni okolo, pomocník tvůj kůň atd, jen ty ne .. když si sedneš na koně, tak ho blesk pod tebou zabije a ty nic
Pain napsal:
rozhodně bych si přál aby byla hlavní linie delší, cca. 15 hodin je málo a to hodně slibovali že by to mělo zabrat kolem 30 hodin
Říkali 300 hodin a ne 30. NAvíc to říkali o celé hře a ne jen o hlavní linii. TO by asi byla blbost, kdyby prezentovali hru tím, kolik nám zabere hlavní linie času.
Mě to přijde všechno nějaký moc rychly - lečení vampýrství mi přišlo moc jednoduchý - třeba u těch mágů (ještě je teda nemám hotovy) se mi líbili sice guesty, ale fakt se mi nezdá, že se nováčkovi ihned ozve nějakej vyšší řád - moc rychly ... v Oblu mi to přišlo věryhodný, když jsem si musela opatřit doporučení, aby mě vůbec na nějakou univerzitu přijali.
EDIt. : a deník mi příjde takový přehledný-nepřehledný...Mohl být lepší
Upravil/a MortuusDominus dne 16.11.2011 13:50
jj postupy jsou takový moc rychlý, dostat se v oblvionu na post arcimága byla makačka .. tady to je za chvilku, ... prostě bych si ty cesty na vrchol představoval klikatější
Měnil bych kompas a mapu, v Oblivionu mi pasovala víc.
Jinak zatím jsem zcela uchvácen, nevadí mi ani level scaling. Zdá se mi, že se Betsheda (narozdíl od mnoha jiných společností, nebo politiků) poučila z chyb a odstranila většinu zásadních nedostatků.
Skyrim se v současné době nejvíce blíží mému ideálu, vyjádřeného Lukášem Grygarem (úvod recenze hry GODS, Level 135)
Zamyslete se, co je podle vás znakem kvalitní počítačové "hry na hrdiny". Tabulky se statistikami? Záplava questů? Medovina tekoucí proudem? Ženské postavy s naddimenzovaným poprsím? Tohle všechno mnoho současných RPG nabízí, ale nic z toho nedělá dobrou hru. Pudlovo jádro ale dřímá někde jinde, ve zdánlivě banálním detailu- rozhlížení se. Pořádné erpégéčko totiž poznáte ve chvíli, kdy se vám v něm chce rozhlížet. Vylézt na kopec a rozhlédnout se. A když není kopec, tak na nejbližší věž, střechu stodoly, stožár plachetnice, nebo otevřít mapu a kochat se neprobádanými oblastmi., kde možná číhají nepřátelé o dvacet úrovní silnější, ale VY se tam jednou dostanete, to dá rozum. Ale nejde jen o technickou možnost rozhlédnutí se, ať už kamerou v pohledu první, nebo třetí osoby, izometricky, nebo z ptačí perspektivy. Důležitá je ta chuť a chuť se rozhlížet nevykřeše ani sebelepší engine, když do něj autoři nenasypou poctivý virtuální svět.
Nevím, kam to vložit, tak se zeptám tady... Když chci něco očarovat, tak mám třeba na posílení many, což má zrychlit rege many o 20% a když na to kliknu skočí tam 13...? To je podle levelu nebo co?
inventar a mapa - hezky ale neprakticky
friendly fire - kouzla a shouty pusobi na spojence (jasne je to logicky ale je to pekne na pytel a neni moznost to vypnout)
level scaling - jednou dung musim vynechat, podruhe ho prolitnu
drobnosti jako treba ze nemam telo (jsem zahaleny kapi, oblicej nikde, nohy nikde..)
Jinak je to ale povedena rozsahla a nadherna hra, ackoliv me prdesle TESka nechytli, tohle je parada
Upravil/a Liptajs dne 17.11.2011 09:21
Nejhorší je necitlivost šipek, čudlíků apod. Třeba takové tvoření postavy byla hrůza, nebo když člověk obchoduje a neklikne na písmenko ale jen o kousek vedle tak skončí obchod :/ Taky mě štve nemožnost F1-F4, 1-9 a celkově inventář...
mě štve že mi nikdy jabka nezůstanou v míse . Je to děsný člověk si chce vybavit byt, po hodině práce odejde a když se vrátí domů, všechny sýry a ovoce sou poházený po zemi! ..děsný..
A stačí drknout do skleničky a už jí nenarovnám
Upravil/a Sharie dne 19.11.2011 18:09
Sharie napsal:
mě štve že mi nikdy jabka nezůstanou v míse . Je to děsný člověk si chce vybavit byt, po hodině práce odejde a když se vrátí domů, všechny sýry a ovoce sou poházený po zemi! ..děsný..
A stačí drknout do skleničky a už jí nenarovnám
Tak tohle se mi přesně stávalo v Battlehornu Vystavoval jsem tam artefakty 2 hodiny a pak to všecko propadlo podlahou :/
jo a jak se některý věci točí i když nechci a u jiných mi trvá 5 minut nez se mi to podaří o něco otočit! A taky se mě jednou stalo, že sem vzala jednu přísadu z nějaké misky a najednou všechny ostatní i miska zmizely! Ale až na tu manipulaci s věma sem žádný chyby skoro neobjevila .
Ale vítám možnost házet předměty po NPC, když mne jeden nejmenovaný kovář nabonzoval že kradu, hned dostal steel ingotem přes hlavu! a jak to cinklo!!!
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.