For Diego: Já si Altmera vybral právě pro slabost vůči magii, ale to proto, že jsem v TES hrách už jako doma a s bretonem mi to připadá až moc jednoduché, ale pro start jasná volba. Jinak souhlasím, už ten ork v knihovně univerzity mi přijde jako pěst na oko, ať má kecy tvrďáka jaké chce, tak myslím, že tohle musí všechny orky vyloženě urážet :-D
Jo, ten knihovník je pecka! Ale je to taková hezká ukázka toho, že i mezi nimi se najde pár vzdělanců, no. A jo, každého Orka to asi uráží. Bylo by třeba fajn, kdyby se aspoň v dialogu hráč dozvěděl něco o knihovníkově původu, jak se na to koukala jeho rodina a tak.
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
Djorten Daul napsal:
For Diego: Já si Altmera vybral právě pro slabost vůči magii, ale to proto, že jsem v TES hrách už jako doma a s bretonem mi to připadá až moc jednoduché, ale pro start jasná volba. Jinak souhlasím, už ten ork v knihovně univerzity mi přijde jako pěst na oko, ať má kecy tvrďáka jaké chce, tak myslím, že tohle musí všechny orky vyloženě urážet :-D
Někteří orci použtí magie považují za zbabělost. Stejně jako Redguardi, ale ti odsuzují magii celkově, a když se vyskytne mág redguard, nadávají mu, že je zbabělec.
For naga i Diego: Jj, vím, že je to uráží atd, mám historii načtenou bohatě, ale jak řekl naga, chtěl jsem toho z něj dostat víc, proč, kdy, jak a hlavně jakým způsobem to snáší komunita, která ho samozřejmě vyloučila, dle mého. Takový nordský pomocník na univerzitě, ten se vyleje ze životního osudu, no od orka v knihovně jeden zjistí akorát to, ať mu na knížky nic nevyleje :-D
No, vyloučený z osady je nepochybně. Zajímalo by mě, jestli je možné, aby tak, jako se člověk může stát bratrem Orků, mohl být Ork z tohoto svazku vyloučen a být jaksi oficiálně exkomunikován třeba před samotným Malacathem. Omlouvám se za OT, ale pokud o tom někdo něco víte, moc by mě to zajímalo.
Upravil/a nagasadowcz dne 28.11.2012 22:13
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
Jen přihodím své dva centy. Poprvé jsem hrál za čistého mága, takřka všechny perkové body jsem rval do magických schopností. Nicméně mě takhle hra přestala po čase bavit a stala se stereotypní.
Shoggot napsal:
Jen přihodím své dva centy. Poprvé jsem hrál za čistého mága, takřka všechny perkové body jsem rval do magických schopností. Nicméně mě takhle hra přestala po čase bavit a stala se stereotypní.
Rozjel jsem si tedy potom mage/fighter build.
V tomhle se shodneme, taky jsem tak dvakrát dopadl. Ikdyž pokud máš při destrukci oběma rukama perk na to, že nepřítel po zásahu zavrávorá a to jakýkoli protivník, dá se tím už lépe vyhrát. Například proti drakům a obrům to je velice mocná zbraň, dle vlastních zkušeností.
Stereotyp je dle stylu hraní, samozřejmě se pomocí "vrávorání" dá donekonečna střílet ohnivé střely, popř. u mě blesky všeho druhu, jen je to vážně o hráči. Myslím si, že bojování se pak dá nazvat stereotypem úplně stejně. Samozřejmě můžeš udělat to, že si jako plechovka naběhneš do kobky, uaaaaaaaaa a sekáš a společně s obnovou, či lektvary čekáš, jestli tě někdo nesejme, nebo si vyhraješ, vidíš naproti sobě dva protivníky, na měč použiješ lektvar ochromení, zařveš v jejich nápřahu zpomalení času, jednoho sekneš ochromením, druhého na druhý sek s větším útokem "rozvrávoráš," pak v rychlosti sekneš toho ochromeného mečem s lektvarem ještě jednou a hodíš jim tam dle libosti buďto vyčarovanou potvoru nebo prvního těpneš obouručem, či sekneš podruhé zpomalením a meči v obou rukou nakrájíš toho na zemi, zbyde jeden a pokračuješ...(pouze příklad a opravdu proveditelný)...to samé je u magie...jdou na tebe dva obři, jednoho napěchuješ ledovými hroty a zpomalíš si ho, druhého třeba tím obouruč výbuchem, mezitím na oba dva(či jednoho, podle toho) uvěznění duše a druhému druhou pecku, pak pár dalších, vyčaruješ atronacha, cestou od nich bleskovou, ohnivou, či ledovou stěnu, pokud pak přidáš i řev, co povolá zvěř na pomoc, tak si užíváš a hraješ...stereotyp je podle mě v systému "urááááááá." tomu jen zkrátka nepodlehnout.
Upravil/a Djorten Daul dne 28.11.2012 22:40
Shoggot napsal:
Jen přihodím své dva centy. Poprvé jsem hrál za čistého mága, takřka všechny perkové body jsem rval do magických schopností. Nicméně mě takhle hra přestala po čase bavit a stala se stereotypní.
Rozjel jsem si tedy potom mage/fighter build.
V tomhle se shodneme, taky jsem tak dvakrát dopadl. Ikdyž pokud máš při destrukci oběma rukama perk na to, že nepřítel po zásahu zavrávorá a to jakýkoli protivník, dá se tím už lépe vyhrát. Například proti drakům a obrům to je velice mocná zbraň, dle vlastních zkušeností.
To jo, ta destrukce je pak nesmírně silná. Což byl právě ten důvod, proč to bylo po chvíli tak stereotypní. Ono s dobrou róbou, maskou, mrtě body v magicka to byla fakt pohoda, dokud si člověk držel vzdálenost ale prostě protože jsem si nemohl ukovat ani očarovat pořádně žádné brnění, byl to fakt stereotyp a pár rán zblízka mě odrovnalo hned.
Proto jsem pak prostě jel destro/conj mága s těžkou daedrickou očarovanou zbrojí s one handed.
Souhlasím s Djortenem, stereotyp závisí hlavně na hráči. Já třeba stereotypu často propadnu, ale drží mě prozkoumávání, volnost a dějové linie. Pak po čase začnu všemožně kombinovat kouzla a přístupy, užívám si tu hravost a pak zas spadnu do seterotypu a prozkoumávám a plním questy a kochám se jen tím. Skyrim nabízí velkou variabilitu. Je to hra, kterou vždycky můžete přestat hrát a vždycky se k ní pak vrátit a zase se královsky bavit. Tak jako pro mě dlouho byl Oblivion. TES, ať už se vyvíjí jakkoli a směřují kamkoli, mají v tomhle nezaměnitelnou atmosféru a pokud se něco nezkurví (prdón) opravdu strašlivě, tak myslím, že díky tomu zůstanou právem jednou z nejoceňovanějších herních sérií vůbec. Aspoň pro mě. Přístup Bethesdy k hráčům a její rozmazlenost a ingorance moci spjatá s monopolem na freeroamingové RPG je ovšem jiná kapitola, na kterou samozřejmě pamatuju. Ale pro TES jako takové pro mě platí, co jsem napsal výše. Sorry, že jsem v druhé části odbočil k obecnému, ale snad to nebude ničemu vadit.
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
For naga i Shoggot: Jasně, mluvíme tu v podstatě všichni o tom samém a popravdě, Skyrim nakonec sklouzává u většiny hráčů právě k bojovému mágu, nebo tuněnému zloději. Já se už od Areny jen snažím hlavně o to, abych dokázal kombinaci škol magie užít nejlépe dohromady tak, abych se jevům, jako obouruč sesílání kulového blesku nebo sežehnutí stále dokola vyhnul a dozvěděl se o magii v Tamrielu co nejvíc. Samozřejmě, že se ale k první postavě, lesnímu elfovi, prvotřídnímu zloději, semtam vrátím ;-) A OT neřeš, popravdě, teď nad tím taky přemýšlím a v souvislostech to ani OT není. Studuju to a akorát se mi zdá, že by to Mala vyřešil jednoduše - jedním sekem za 12000 dmg :-D
Každopádně, já si taky občas rád zkusím jiný typ hry a trochu se vyblbnu nebo si zaexperimentuju. Ale mám prostě tu jednu hlavní postavu, na kterou se fakt soustředím a se kterou mě to baví nejvíc a to je pro mě magič. Od toho jsem taky v tomhle tématu
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
For naga: Ok, kolego, zamysleme se nad etikou mága a položme si otázku, celkem zásadní...podle mě by pravý mág neměl spolupracovat s temným bratrstvem, přeci jen, tihle magoři pro výzkum magie nic nepřinesou, takže s kamarádem teď dáváme dohromady takový mágský tamrielský kodex a jeden z bodů by mělo být místo questů pro DB splnit jiný a to zničení temného bratrstva, co na to magické osazenstvo?
Tak já rovnou řeknu, že sice se svojí postavičkou tak trochu žiju, ale hra je hra a já si ji chci užít tak, jak mě to maximálně baví. Takže stručně řečeno... seru na etiku
Já mám DB hrozně rád. Má to skvělou atmosféru, celkem povedený (sic klišovitý - ale co ve Skyrimu ne? ) příběh a prostě si to vždy užívám. Beru to tak, že mág má oproti mnoha ostatním charakterům velikou morální autonomii danou právě svou inteligencí, vzděláním a mocí. Nemůžu říct, že bych za DB zabil kdovíjaká neviňátka. A ten hnusný politický boj o moc, ve kterém DB ve Skyrimu figuruje? To holt v takovém světě k politice patří. Ale to jsou všechno argumenty vycucané z prstu spíš jen tak z principu, aby se neřeklo (přestože jsou použitelné). Je třeba dívat se pravdě do očí a přiznat si ji, ať je sebenepříjemnější. A prostá pravda je, že mě to zkrátka baví a neb to je celkem v pohodě, přiznám to bez mučení
Upravil/a nagasadowcz dne 28.11.2012 23:19
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
Naga: Tak to jsem chtěl slyšet, budeš temná strana :-D My zas holt na světle, ale bude to tak vyvážené :-D Ostatně naše nenechavé prsty v cizích obydlích a jejich vybaveních jsou už ve Skyrimu známa, takže my sice nejsme DB a vrazi, zato ale zaručeně nejlepší skyrimští "bytaři" a to začíná bavit zas čím dál víc mě ;-)
Schvaluju! Mimochodem, já si zásadně ve hře honím mágské ego na tom, že s mágem prolízám všechny questlines a nedělá mi to žádnou potíž. Mám potom takový pocit jakože "jó, magie, s tou jde cokoliv" Takže já jsem třeba i u Zlodějů, ale taky u Družiníků a mám rád hlavní dějovou linii a plno vedlejších úkolů a samozřejmě deadrické questy... prostě Skyrim, to je... No nic, běžím hrát
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
No jistě, co se týká zlodějiny, taky neříkám, že jako mág už doma alespoň na výstavce nemám "slavíka" jako Kája :-D Taky fičím, ale všechny mágské poznatky pak pěkně sem kolego!
Začal jsem si vyloženě hrát s prostředím, pokud máte mága, kouzlo telekineze a řev zpomalení času ve všech částech + nechybí vám nějaké to útočné, nejlépe bleskové kouzlo, prubněte se trefit stejně, není to tak snadné, jak to vypadá ;-) Video je ve kvalitě jaké je, protože má být jen informační, nepředvádím se, jen hledám nové možnosti. Tak jdeme na to kolegové, hledat je a nacházet ;-)
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.