Tak to čoho som sa najviac obával a dúfal, že odstránia je bohužial stále tu. Level scaling v plnej paráde. Do levelu 30 som to ako si nepociťoval zavše dáka nová zbraň na banditovi budiž. síce banditi sa pomaly začínali meniť na nájazdníkov ale bolo to ok. No ako som dal lvl 31 a šiel som do volákej jaskyne pri Marakathe bol som velmi nemilo prekvapený. Banditi ma zrazu dávali na 2-3 rany. Hrám síce na tej 4tej obtiažnosti no aj tak predtým som ich dával v pohode. Potom som to otestoval tak, že som vyskúšal ísť na vedlajšej postave lvl 7 do volákej mohyly a boli tam len klasickí banditi padli tak na 3-4rany. Loadol som moju postavu lvl 30 a zrazu sa všetci banditi zmenili na nájazdníkov a to už padli tak na 15 zásahov. Pochopil by som keby sa zlepšil tak jeden dvaja+ boss, ale toto ma vyslovene sklamalo. To isté ako v Oblivione strácam chuť pokračovať ďalej a mám chuť len na q, ktoré už tiež začínajú byť problém. Už len dúfať že čoskoro OOO prejde aj na Skyrim.
Jo tohle také bylo pro mě velké sklamání, nemá smysl lavelovat a je lepší být na co nejmenší urovni, na čím větší ste urovni, tím je hra těžší a vy ste slabší i když by to mělo být logicky naopak. Já už si žádný Tes nikdy nekoupim, tohle prostě není normální a ještě jsou všechny Tes zabugovaný tak, že se to dá hrát až rok po vydání.
Upravil/a Cimmeran dne 16.11.2011 12:20
Nevim co se vám na tom tak nelíbí, mě teda osobně by nebavilo, kdybych byl na 35. lvlu a dával nepřátele na dvě rány. Ono možná se zlepší lvly u těchle nižších, nebo ze začátku slabších NPC, ale u těch, které mají tuhý kořínek to zůstane po celou dobu téměř stejné. Bylo to tu skoro u všech sérií TES tuším a najednou to někomu vadí. NPCčkám se holt taky nelíbí, že je porád nějakej bourák zabíjí, tka se rozhodly taky vyskillovat
je pravda ze okolo 25-30 je to asi netezsi okamzik ve hre, nebo byl pro me, nicmene ted sem na 45lvl a muzu rict ze uz neni zas takovej problem zabijet nepratele i po velkejch grupach i s bossem
Mě zase nebaví, když jsem sem na 35 páté urovni, mám vysklovanou magii na max a blbýmu banditovi, neuberu skoro žádný život (a to ještě, když těch banditů je někde víc), kdežto on mě zabije na jednu ránu. Neříkám třeba kdyby to bylo u bossu, ale tohle je prostě proti logice a ztrácí smysl lavelovat a celý systém lavelování je tím pádem jen pro okrasu, perky jsou tím systémem k ničemu když je nijak nevyužijete atd. Prostě pro mě je to sklamání.
Kasha napsal:
Nevim co se vám na tom tak nelíbí, mě teda osobně by nebavilo, kdybych byl na 35. lvlu a dával nepřátele na dvě rány. Ono možná se zlepší lvly u těchle nižších, nebo ze začátku slabších NPC, ale u těch, které mají tuhý kořínek to zůstane po celou dobu téměř stejné. Bylo to tu skoro u všech sérií TES tuším a najednou to někomu vadí. NPCčkám se holt taky nelíbí, že je porád nějakej bourák zabíjí, tka se rozhodly taky vyskillovat
No pokud se to potom zlepší, tak by to bylo fajn, uvidim
No za bojovníka si myslim že to bude ještě těžší, na jakém si lavelu ? No samozřjmě pokud hraješ na nějakou nižší obtížnost, pak pro tbe není výzva vůbec nic.
Dle Beshedy každé monstrum stejně jako v New Vegas má několik úrovní které se mění dle vaši. ALE o proti Oblivionu jakmile dosáhne té úrovně dále neposiluje. A není to vždy globální. takže to znamená mám pět potvor v jeskyni je jisté že jedna až dvě budou stejně nebo lepší než já ale ostatní jsou horší . Hodně často se mě stává třeba na 25 úrovni že potkám přízračné Draugy ( zombie) který jsou trochu lepší než ja a pak hned hromadu normálních které zabiji na ranu.
Další změnou o proti Oblivionu je to, že krom potvor levelují i spřátelená NPC a neutrální postavy. Nemůže tedy dojít k tomu že plním quest s důležitým CP které je pořád na páte úrovní když jdu proti potvorám na 30 té.
No pokud to bylo jako v NW, tak by to bylo dobrý, asi na 30 urovni je to nejtěžší a pak se to zlepšuje, ještě to tedy otestuju.
Upravil/a Cimmeran dne 16.11.2011 14:17
Já si myslím, že to bude v pohodě, jen tam bude takovej menší zlom na levlu jak říkáte 30-35... potom si myslím, už nebude stoupat lvl npc a třeba na levlu 40 je dáte na ránu(s mágem) btw jak někdo už může mít lvl 45? to paříte nonstop ne
Já to mám na znalce a mám teda co dělat Jsem na 21 lvl, každou chvíli nedostatek many, ... Jen ať se levelujou, to by pak byla nuda...takže až je budu mít na 2 rány dám těžší obtížnost
Mě by jenom zajímalo jak je to s kouzlama... Mám třeba fireball co dává 37 dmg a zajímalo by mě, jestli když mi roste lvl, tak dávám pořád větší dmg neprátelům, když jsou třeba na nižším levlu než já... NEbo jestli dmg kouzel roste s vylepšováním many?
Tak je to tak naozaj. Stúpa to tak do lvlu 30-35 cca. Teraz som na lvli takmer 41. S deadrickými vecami a dobrými očarovaniami a už aj taký nespočinutý draug padá na jednu dve rany. Zdá sa, že je to naozaj tak, že len do určitého lvla. S takým Draugthským Lordom mám síce stále trošíčku problémy, ale určite to je lepšie. Na lvli 33 som ho dal iba zaseknutím alebo použitím pascí a aj to dákymi 40 šípami. Teraz ho dám tak na 20rán + shout. Dúfam, že už sa to nijak meniť nebude.
NO dobře, ale to by mělo bejt i s levlem, podle toho co píše fortrond... Protože jak bude potom mág dávat někoho na levlu třeba 45, když poslední kouzlo bude dávat dmg např 90 což nebude nic moc na levlu 40+ třeba.. fighter to má v poho, ten nalézá pořád lepší a lepší výbavu, ale co mág? To musí nějak stoupat s levlem nbo s počtem many
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.