když to dám do toho jejich vyhledávání najde mi to stovky výsledků Jestli tě můžu poprosit, tak to nahrej znova a v kroku 2/2 dej Platnost:"zítra (12.2.2011)" a pošli mi prosím ten odkaz "Adresa uloženého souboru:" díky
tenhle ale patří k The Infernal City (ta knížka kterou překládá Whirt) ale nevadí, vytvořím novou sekci ve fotogalerii jen pro infernal city díky za tip! ..a obrázek
Tady bych si dovolil pár postřehů. Levelscaling měl určitou nelogičnost, proto byl v OOO do určité míry opraven. Svět se přeci nevyvíjí podle vás, ale zcela náhodile. Pokud trénujete zacházení s mečem, tak se v tomto směru zlepšíte jen vy a ti, kteří s ním také trénují, nikoli všichni ostatní. Dále je logické, že i na 20 levlu potkáte goblina na úrovni 5, kterého jedním flágnutím vyexitujete, ale rovněž můžete potkat protřelého padlého rytíře na 30 levlu, který vám prožene perka. Zkrátka jako v realu.
Já osobně bych uvítal, kdyby se Bethesda vyhla chronickým chybám z minulých dílů a inspirovala se některými opravnými a skvělými plugíny:
1) všimli jste si, že už od morrowindu, když prší a stoupnete si třeba pod most, stále na vás prší i přes texturu mostu?
2) v módu plížení a v chameleonu vystřelíte na císařskou hlídku, ihned jste hledaná osoba, jak ten strážný ví, že z těch 50ti metrů po něm vystřelil právě franta obdržálek? navíc pokud je široko daleko sám a já jej zabiji, třeba kvůli zbroji, jak můžu být hledaná osoba, když nejsou svědci?
3) v linii hry se musíte vyspat aby vás navštívila nějaká osoba, spíte ve svém domě nebo Ledovém paláci, jdou otevřít pouze vaším klíčem, sami víte, že do takových míst se bez správného klíče nelze dostat ani s mistrovským zlodějstvím, přesto vás tyto osoby navštíví, kde vzali klíč?
4) v módu plížení a třeba i s chameleonem na někoho zaútočíte a už vás pořád vidí ať se schováte kde chcete, pokud ta osoba nepoužívá magické dovednosti k vašemu odhalení, tak je to pochopitelně chyba
5) obchodníci vás vždy berou na hůl i když jste mistr obchodu, směšné pokud jako mistr prodáváte zboží chlapovi s úrovní učně
6) kradené zboží obchodníci nekoupí, proč upustili od logiky věci z morrowindu, kde jste ukradené věci mohli v klidu prodat v jiném městě?
Takových postřehů je spousta, jen doufám, že chlapci se poučili z minulých chyb a Skyrim bude nejen pastva pro oči, ale i nářez blížící se skutečné realitě.
Upravil/a Marien dne 08.03.2011 23:55
Pokud mohu pomohu rád.http://forum.bonu...amp;t=7632
Je pravda, že některé drobné detaily (někdy větší) Bethesda prostě vynechala. Osobně jsem taky nepochopil, proč neponechaly starý dobrý způsob z Morrowindu, kdy se kradené věci daly prodat jinde. Nebo, proč neponechaly spaní v pustině, jako tomu bylo ve všech předchozích dílech (osobně mě to nevadilo, ale přišlo mi normální, že můžu stanovat). Další z maličkostí byla obchodníkova hotovost Morrowindská vs. Oblivionská. Mnohem lepší byl podle mě způsob z Morrowindu, kdy obchodníkovy peníze ubývaly, než že byl omezený na nějakou částku. Atd. Atd. Jak říká Marien, je toho spoustu (a to nejen takových drobnůstek, co jsem napsal já) .
1) Opravdu?
2) při 100% chameleonovi můžeš vyvraždit celý Tamriel a nikdo po tobě nepůjde, ale i tak každopádně musím přiznat, že ta logika je taková divná
3) Nevím jestli by bylo ve Skyrimu lepší to, že by vám uprostřed noci někdo zaklepal na dveře o 4 patra níže a vy byste mu museli jít sami otevřít Každopádně, je to nelogické.
4) - 2)
a to co se týče obchodování, to je opravdu v Oblivionu nedomyšlené.. i hlavně proto jak psal whirt, že mají omezenou částku..
Mě teda fakt štvalo, když si postava nasadila robu po kotníky a ve stínu byly vidět normálně nohy... to mě fascinovalo...takže mě most nepřekvapuje...
Co se týče toho kradení, to opravdu nevymyslely. (Mám na mysly to, že se obchodníkům nedá prodat kradený zboží). Ale podle toho co už víme -Skyrim už bude hrát na logiku. Ani bych se nedivila, kdyby se hned po první (oficiálně provalený) krádeži postavy chovali nedůvěřivě a obchodníci tě chtěli při odchodu prohledávat a mělo další dopady... však ono je to správný. A klidně at to nechaj jak v Oblivionu. Krást se nemá
Upravil/a MortuusDominus dne 09.03.2011 08:06
Je jasné, že pokud kradu ve městě, můžou obchodníci ukradené věci poznat a odmítnout je koupit, bral bych pokud by i zburcovali stráž, ale ve městě na druhém konci světa ty věci už přeci nikdo nezná. 100% chameleon také není košer. Když v něm zaútočíte, NPC běží přímo k vám i když se pohybujete, až teprve u vás se zastaví a jako že vás nevidí. Pokud například vystřelíte šíp na NPC a bleskově se přesunete za jiný strom, dřívě než šíp zasáhne, postava stejně doběhne rovnou k vám Ohledně návštěv NPC v linii hry by bylo logické, kdyby vás navštivili ne veřejně dostupných místech, třeba hospody. V Morru po aktivaci prvního datadisku, kdy vás příjde zabít nájemný vrah, byly přece lokace, kde se můžete vyspat beze toho aby se vrah ojevil...
Pokud mohu pomohu rád.http://forum.bonu...amp;t=7632
nebo super je když jsem v Oblivionu, všude je plno Daeder, sotva si to dávám. A když si někde ve věži najdu místečku kde si odpočinu, tak tam za mnou přiběhne nějakej maník že mě už dlouho hledá, dá mi zprávu a zase odejde.
já se chci zeptát hrál jsem Morrovind-bloodmoon,tribunal a Oblivion-Silvershing Isles, Knights of the nine no a dájí se ty hry vůbec dohrát ? at jsem hrál jak jsem hrál nikdy jsem nedohrál
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.