potřebovala bych vědět takovej detail... podle wikipedie pokud mám v oblivionu vysokou alchymii, můžu rozpoznat až všechny 4 účinky jen pouhým snězením přísady. Když teda sním třeba Bloodgrass, začne na mě působit chameleon, odolání paralýze a ty další dva najednou, nebo jen ten první efekt - chameleon? Nebo ani jedno, jen prostě zjistím, jaký efekty by byly v lektvarech? Nechce se mi totiž měnit si atributy přes konzoli a k mistrovský alchymii mám hodně daleko, abych to zjistila, a zjistit to jaksi potřebuju... děkuju předem za odpověď
Hm.... podle mě docílíš 4 účinků pouze mistrovskou alchymií, ale to zas až takový problém není, alchymie se levluje rychle- stačí krást jídlo z farem a dělat z nich opravdu HODNĚ letkvarů na výdrž, tím si ji podstatně zlepšíš.
Tomioss Dobyvatel, jméno mé, ale říkejte mi Tomioss
Zas někdo otevírá starý téma...
ale když už, tak účinky přísad v Oblu se rozpoznávají automaticky s dostatečnám lvlem, takže nechápu proč bys je měla jíst, a i když je sníš platí na tebe jen první efekt. Jo a jinak, atributy by sis změnit musela, tady není nic jako slepý míchání jako ve Skyrimu. Ten efekt odhalíš = ten lektvar namícháš jen když máš dostatečněj lvl.
Prostě si chudák Sharinka plete dohromady alchymistickej systém Oblu a Skyrimu
Upravil/a BadWolf dne 06.06.2013 23:51
XVI...............................................................[Dcery Nebes]
The Sassy Master, Melon Lord!
That's all I got. It's pretty much my whole identity. BW, the meat and sarcasm guy.
To Tomioss - proč tak složitě????! Vždyť jen v hlavním městě toho roste až nad hlavu a co pár dní! Tak nebude masově vyrábět obnovu, ale jedy a má vystaráno i tak. Krom toho může hromadně suroviny kupovat. Vždyť jen na tržnici má hned dva alchymisty, o hospodách raději ani nemluvě! Alchymie byla nejrychleji vyřešená záležitost, hned spolu s plížením. To se jim, na rozdíl od TES III skutečně povedlo! I když to je taky jedna z minima věcí, kde TES IV vede nad svým předchůdcem, jinak je to nedochůdče.
Umbram fugat veritas
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.