Určitě všichni znáte tu slovní RPG hru, které se u nás většinou říká "Dračí doupě". Ve hře (stejně jako v Elder Scrolls) si vytvoříte vlastní postavu a pak prozkoumáváte svět, který vám popisuje vypravěč, plníte úkoly, apod.
Napadlo mě, že by jsme tady na fóru mohly udělat něco podobného na způsob TES. Tuhle neděli si ti, kdo budou chtít hrát, vytvoří postavu podle vlastní představy.
Hra se bude odehrávat na planetě Nirn, první éry. První éra je doba, kdy se moc přesunuje od Elfů k lidem a zrodu nových náboženství. V severovýchodní části Tamrielu vzniká legenda Lorkhanova srdce, která způsobí zhoubu Dwemerů. V srdci kontinentu vzdorují lidé svým vládcům Altmerům. Důležité události: Stavba a zničení Věže z bílého zlata; založení Daggerfallu; zanikají Ayleydi; vzestup Clanu Direnni; svržení tradičních císařů; sjednocení Chimerů a Dwemerů; Nordi vyhnáni z Morrowindu; zmizení Dwemerů; napsání Knihy kruhu; osídlení Hammerfellu redguardy; atd... (toto je jen výtažek, pokud se chcete dozvědět víc, jděte na http://www.uesp.n...:First_Era ) Ve hře se možná dostaneme na kontinent Akavir (který později záhadně zmizí), Yokudu či Pyandoneu.
Protože levlovací systém by byl na textovku moc náročný zjednoduším znamení, schopnosti a umožním tvoření povolání. Možná se vrátím k zárodkům a nechám lvl. systém Areny či Daggerfallu.
Upravil/a Whirt dne 30.01.2011 01:38
Vytvořte prosím svoje povolání podle tohoto vzoru: Název: Mág Specializace: Magie (dostanete +10 k umům patřícím do této škatulky) Základní vlastnosti: Inteligence, Síla vůle (dostanete bonus +5) Základní umy: Magie obnovy, Magie destrukce, Pomocná magie, Alchymie (od začátku 25 úroveň)
Vytvořte povolání
____________________________________________________________________ Systém soubojů a jiných
Napadlo mě že to bude podobné, jako v Dračím doupěti. Budou pouze 2 kostky a v určitých situacích se s nimi bude házet, př.: máte znamení rituálu - potkáte nemrtvého - hodí se kostkami - padne šestka - kostlivec utíká... To bude nejlepší způsob, navíc já jako vypravěč nebudu fixlovat .
Ještě jeden příklad: Dovednost lehké zbraně 53(pokročilý, což znamená hod kostkami buď: 12, 10, 8, 6, 4, 2; na to aby jste se trefily) -> potkáte kostlivce (12 zdraví; težké zbraně 56) -> hodíte 11(netrefa) on hodí 12(trefa) -> hodíte 12(trefa) -> uberete mu 12 -> kostlivec umírá.
- Máte základní schopnosti: Sí, Int, SV, Od, Os, Šť, Rych, Hbit.
- Máte 13 umů: Bojové: Střelné zbraně (Rych), Težké zbraně (Sí), Lehké zbraně (Rych), Zbroj těžká (Sí), lehká (Od) Kouzelné: Magie obnovy (SV), Magie destrukce (Int), Pomocná magie (SV), Alchymie (Int) Zlodějské: Kradení (Hbit), Odemykání zámků (Hbit), Pružnost těla (Hbit)(plížení, skákání) , Výřečnost (Os)
- Z umů máte 4 základní, 9 vedlejších
- Získáváte za potvory zkušenosti, za zlepšení základních umů
- Dle toho jaký základní (i vedlejší) um zlepšíte, tak se budou moci přičíst body (jako v norm. TES)
- Za zabité příšery si vyberete zlepšení Many, Výdrže, Zdraví. (Pokud zabijete kouzelnou, hbitou (vlci a jiné) nebo silnou (troll a jiné) příšeru)
Takže při LVL. UP by to vypadalo asi takto:
____________________________________________________________________
Upravil/a Whirt dne 30.01.2011 18:43
Jelikož hraju tenhle typ dobrodružství pořád a jsem fakt psychopat co se tohodle týče (Naprosto se dokážu vžít do příběhu nejsem psychopat mozkovou labilitou, teda doufám ). Rád se připojim taky. Vybírám mezi Temnym a Vznešenym elfem
No trochu mně něco napadlo, Rpg na téma TES je super a určitě se ho zůčastnim také ale napadlo mně co kdybysme skusili ještě klasickou fantasy? Pokud by zájem byl klidně bych to fantasy kočíroval. Určitě by to nebylo takové jako od Whita, na jeho příběh se těšim, ale jen mně napadlo co kdybysme hráli 2 příběhy, přeci jen do 11.11.2011 je fůra času
Altazar napsal:
No trochu mně něco napadlo, Rpg na téma TES je super a určitě se ho zůčastnim také ale napadlo mně co kdybysme skusili ještě klasickou fantasy? Pokud by zájem byl klidně bych to fantasy kočíroval. Určitě by to nebylo takové jako od Whita, na jeho příběh se těšim, ale jen mně napadlo co kdybysme hráli 2 příběhy, přeci jen do 11.11.2011 je fůra času
jak říkáš, času je fůra. To si pak můžem zahrát později
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.