Ten je hodně parádní, to budu věčně pochodovat po pobřeží a sledovat to Protože to je nádherné.
Upravil/a StixxyCZ dne 17.10.2011 18:32
Noční hlídka, Denní hlídka, Šerá hlídka, Poslední hlídka.
četli jste si někdo ty články? podle toho co tam psali tak porazit draka je pěkně těžký, snad jen jednomu se to povedlo jinak na ostatních webech všichni dostali od draka na prdel
( Letmo, problém je jakási jazykouvá bariéra... )
Ale tak v prvních třech hodinách hraní se nedivím, že si s drakem neporadili - To by bylo spíš smutný kdyby jo...Mě zajímá, jaktože se probral v jeskyni, někde píšou , že se chystáš na popravu, já zas viděla někde vězení... Možná bude začátku několik
možná podle rasy bude jiný začátek? to snad ne..
je divný že měli hned ze začátku draky, já zas někde četl že se začnou objevovat až od určitýho levelu nebo postupu ve hře..
Upravil/a deXter dne 18.10.2011 20:04
deXter a spol.: Budou se objevovat spolu s hlavní dějovou linií - To ale nebrání tomu aby se na začátku objevil. Začátek hry = Začátek dějové linieDovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
No - taky mám ten dojem, že něco takovýho psali. Nevím zda jsem to z toho dobře pochopila - ale k těm drakům, co ho sejmuli ho poslal úkol ve kterém hraje roli ten zlatý drápek (pazourek) - mám pocit, že byl v gameplay (myslím otevíral i nějaký dveře) a že jsem o něm i četla už mnohem dřiv jinde - takže tohle bude asi jeden z prvních guestů, který draka už spustěj :/ - už vím, že tomuhle gusetu se ze začátku radši vyhnu.
Honzas4400 napsal:
deXter a spol.: Budou se objevovat spolu s hlavní dějovou linií - To ale nebrání tomu aby se na začátku objevil. Začátek hry = Začátek dějové linie
To hodně tvorů - ale psali, že to zas taková náhodnost není a ZAČNOU SE OBJEVOVAT OD URČITÝ CHVÍLE
Upravil/a MortuusDominus dne 18.10.2011 20:20
MortuusDominus: To se mi opravdu nezdá že by byl na začátku, vzpomeň si, že v gameplayi měli už odemknutý kouzla a dračí pokřiky, měli nějakej 30-tej level ap.
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Opravdu se ti to nezdá? V předešlým komentáři to od tebe vyzní, jako by to byla jasná věc Drak nedrak - stejně to vidím na savepozici každých deset min (jen tak pro sichr ) :/
Honzas4400 napsal:
deXter a spol.: Budou se objevovat spolu s hlavní dějovou linií - To ale nebrání tomu aby se na začátku objevil. Začátek hry = Začátek dějové linie
Tak to by rovnou napsali že draci budou ve hře od začátku kdyby to bylo tak jak píšeš
Co plašíte? Celou dobu je ukazováno demo s jedním jediným questem. Respektive: přijít do Riverwoodu, v hospodě pokecat s ženskou o Golden Claw, jít ho hledat do dungu na hoře, potom se pomocí něj dostat z dungu pryč na pole před Whiterunem kde na vás postupně zautočí dva draci. Celé to demo je čistě lineární a všichni draci jsou předskriptovaní. To znamená že neukazuje začátek hry. To tvoření postavy je tam spíš jen aby se neřeklo.
Rappix napsal:
deXter: Asi tě zklamu, ale nezačínali. Bethesda nikdy veřejně neukazovala videa a ani demoverze z jiného než toho jediného questu.
prosimtě pročti si první ty preview a pak mě opravuj
sice podle jednoho to neni uplnej začátek, ale asi 30minut hraní od začátku.. to by vysvětlovalo i to že nezačínal ve věznici jak to má být, ale jinak začínali od nuly = výběr postavy atd. takže se nemohlo jednat o to demo který ukazoval Todd, kde postava měla hodně vysokej level...
pecka tohle mi nejvíc udělalo radost We explored the tops of mountains, and noticed that the snowfall increased as we got higher. It’s all rendered in 3D.
We were amazed as we rode through shallow water with a horse. Water ripples are brilliantly rendered in real time, and look straight out of a Pixar movie.
Upravil/a deXter dne 19.10.2011 10:29
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.