jak jako s optimalizací?
co jsem se dočetl tak skyrim bude dx11, jen nebude využívat žádný technologie DX11, pouze na něm poběží protože je rychlejší než dx9
DirectX není Engine, hra jako taková na něm běžet nemůže, a pokud nebude využívat jeho technologii nemůže ho tedy podporovat.
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Neber mě za slovo jasně že to neni engine, ale ten creation engine poběží na dx11 API, nebo teda spíš na DX9 a bude podporovat po patchi i DX11 kterej má rychlejší instrukce laicky řečeno, tak to pod dx11 poběží rychleji ale nebude používat efekty DX11 jako je teselace atd. Aspoň já to takhle pochopil teda. Hodně dnešních her co podporujou DX11 vypadaj uplně stejně i v dx9 režimu akorát pod dx11 máš víc fps.
viz. http://www.neosee...ome-later/
edit: když to čtu znova tak jsem to předtim fakt blbě asi pochopil nebo nevim.. Skyrim tedy vyjde jako DX9 a DX11 patch možná vyjde později se kterym implentujou i nový efekty nebo jen dostane podporu DX11 pod kterym poběží rychleji jsem z toho blbej
Upravil/a deXter dne 16.10.2011 19:41
Castle: Evidentně nevíš o čem mluvíš a jen obhajuješ konzole.. Prostě grafiku brzdí a basta. Ale na druhou stranu sou určený primárně na hry. Ať si každý hraje na čem chce, já konzole v žádném případě neodsuzuju, ale už jim odzvonilo a proto se těším na novou generaci
Jsem jako nenažraný pes, když má vyjít nový TES!
Ok, ale to už je mimo téma, zpět k obavám!Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
A k těm obavám, mám strach toho že to bude opravdu nalajnované a že nebudeme moc chodit kam se nám zachce
Upravil/a Honzas4400 dne 16.10.2011 21:06
Jsem jako nenažraný pes, když má vyjít nový TES!
Ještě nevíte jestli jich tam bude tolik aby na to byl potřeba patch
Společník se dá výborně použít jako nosná mula a také jako aktivátor smrtonosných pastí.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.