Skyrim bude generovat vlastní questy, nezapomeňte
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
a taky mám obavy z toho jak tam bude udělanej sníh.. sice řikali že tam bude dynamickej sníh, jenže to nejspíš bude jen že třeba nebude snežit pod střechou jako v oblivionu Podle screenů a videí to nevypadá že by tam napadla vrstva sněhu bohužel to ani nevypadá že by tam byl efekt jako v lost planet kde se nohy zabořili do sněhu a pak byly šlápoty udělaný opravdu díry (ikdyž jen přes parallax maping) .. tady to vypadá stejně jak v oblivionu co jsem tak koukal na videa škoda, taková severská hra a sníh asi bude odfláknutej.. a nebo je taky možnost že na xboxu to neni ale na PC by to mohlo být, přece jen zatim všechny videa jsou z xboxu
Jó jó - generovat, podle mě jsou to až moc silná slova - prostě jistý guesty tě minou, protože budou nastavený podle nějaký tý "pověsti " a tak. Doufám, že udělali mnohem větší počet těch guestů. V Oblu šlo snad všechno, tady půjde tak většina => bojím se toho, že Skyrim budu mít až moc rychle dohranej
MortuusDominus napsal:
Jó jó - generovat, podle mě jsou to až moc silná slova - prostě jistý guesty tě minou, protože budou nastavený podle nějaký tý "pověsti " a tak. Doufám, že udělali mnohem větší počet těch guestů. V Oblu šlo snad všechno, tady půjde tak většina => bojím se toho, že Skyrim budu mít až moc rychle dohranej
Oproti Oblivionu 10 hodin herního času hlavní příběh 100 hodin vedlejší by měl Skyrim obsahovat 30 hodin hlavního příběhu a 300 hodin vedlejšího. To už by přeháněli moc, když tvrdí, že bude Skyrim bude na 3x delší dobu a nakonec by jsi ho dohrála moc rychle, rychleji než Oblivion.
Upravil/a Trimax dne 14.10.2011 14:50
Whirt napsal:
No tak ale to by snad jinak nešlo... Ne?
To máš jako ve Falloutu - nemůžou lidem dopřát pokračovat ve volnosti a pokračování ve hře vůbec, protože problém, který se řešil se už dořešil, ale neúspěšně, tak hráče nenechají hrát dál, protože by musel dál hledat řešení problému...
A v Oblivionu je to nastejno - o co si se snažil celou sobu? Zavřít brány Oblivionu. Tak ti tam přeci vyskakovat ze země další...
A ve Skyrimu - chceš vyhnat draky, pak najednou z ničeho nic až je vyženeš, tak je chceš zpátky...
Právě proto si nejspíš nechám hlavní dějovou linku až na konec. Hrdina nejdříve potulující se světem, který pak jednou zachránil svět Bez draků by to nebylo ono tak ať mě tam otravují po celou hru.
Noční hlídka, Denní hlídka, Šerá hlídka, Poslední hlídka.
Taky se bojím, že to bude, stejně jako Oblivion, působit jako polotovar a pořádně hratelný to bude až s kopou pluginů.
A jen takový off-topic, StixxiCZ, máš dobrý vkus na knížky
tak já měl strach z hw naroku taky, ale kdyz jsem videl gameplay na xbox360, ktera (na muj vkus teda) vypada krasne a je plne dostacujici, tak opravdu nemam strach, ze by to moje pc na takove urovni nerozjelo. plus, bylo by fajn, kdyby hw naroky na pc trochu posunuli a ted to treba rozjedu na konzolove urovni a za 2 roky s novym compem to dam na max a porad to bude uzasne, ponevadz se tim ta vizualni stranka posili, takova spetka nadcasovosti. no a ted se bojim jedine toho, ze ta hra "zblbne", jako to bylo treba u mafie 2, kterou se snazili prodat sirsim masam. proste se bojim, ze to ovladnou prachy. to same mela metallica, jestli to tu nekomu neco rika... ani zaklinac 2 se mi oproti 1. dilu moc nelibil (co do hratelnosti), takze vizual sice krasa (rozjel jsem ho tesne pod max), ale po asi 4-5 hodinach hrani uz jsem na to nesahl. ale verim Bethesde, ze Skyrim vyladila a ze to bude takovy zlaty stred mezi TES3 a 4 (i kdyz jsem Morrowind nehral; soudim podle ohlasu). treba Oblivion je kouzelny, ale vubec to neni vyzva, coz mi chvilkama vadilo. ale jen chvilkama
Scarcz napsal:
Taky se bojím, že to bude, stejně jako Oblivion, působit jako polotovar a pořádně hratelný to bude až s kopou pluginů.
A jen takový off-topic, StixxiCZ, máš dobrý vkus na knížky
Jo, autor je prostě borec, nejdříve jsem přečetl Lord z planety Země a tak se mi to zalíbilo, že teď hltám hlídky a nemyslím, že bych jen u nich skončil Prostě paráda.
Noční hlídka, Denní hlídka, Šerá hlídka, Poslední hlídka.
zpomalení času je skvělý efekt, ten mi rozhodně vadit nebude, jako kouzlo a ani jako zpomalená animace
Noční hlídka, Denní hlídka, Šerá hlídka, Poslední hlídka.
No já si myslím, že tam bude a upřímně v to i doufám. Jediná podobně velká hra, která nebyla rozdělena na části, ale načetla se hned celá říše byl Gothic 3 a dopadlo to dost hrozně. Hlavně se to podepsalo na HW narocích.
Doomex: No psaly že se to budou snažit omezit takže tam bude méně načítání. Já obavy ze Skyrimu nemám až na jednu, že si neužiji příběh když tam nebudou české titulky.
@scarcz: tak trava by byla dost otravna, to je pravda, ale snad uz se technologie za ty roky dost posunula, ne? jinak ja to v obivionu nakonec vyresil prostym vypnutim travy. ale to byla ta hra tak hola, ze jsem to zas zapnul a ignoroval to
@corvik: zpomaleni casu vypadalo v gameplay podle me docela dobre
No tak ta trava, co by se nerostla par metru prede mnou byla i v Morrowindu s graphic extenderem, tak by snad ve Skyrimu mohla být taky, ale mám pocit, že jsme na jednom gameplayi viděl jak "dorůstá"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.