Já doufám že budou mít mezníky na levelování ale někdo by mohl být dost silný aby zabil ohnivého draka ale on před tímto ohnivím drakem uteče místo toho aby ho zabil.
To je mi podezřelé... To nemohla být střední obtížnost - hrál jsem tenhle quest několikrát (občas i se statistikama na 100 a s obtížností "Střední+", ale nikdy to nešlo tak rychle (to by muselo být "střední-" )
No já doufám že to nějak vyřešili, tohle mě totiž na oblivionu neskutečně štvalo.
Když nepřátelé lavelují s vámi, tak je ten systém dovedností, perků, vlastností a já nevim čeho zbytečný, protože stejná nestvůra vám příjde stejně obtížná at už jste na 20 lavelu nebo na lavelu 1. Tím pádem je podle mě uplně pošlapaný systém RPG a naprosto je tedy i zbytečné postupovat na další urovně.
Navíc pokud se vyskytují zbraně podle vaší urovně a nepřátelé mají taky zbraně podle vaší urovně, nemůžete tedy mít nic unikatního, protože toho maj ostaní také hromady (viz. oblivion)
No uvidíme, doufám že mě to nesklame.
Upravil/a Cimmeran dne 03.10.2011 16:14
S tím víceméně souhlasím až na to že čím vyšší jsi v Oblivionu lvl tím víc peněz si vyděláš prodáváním věcí
Upravil/a KillerKony dne 07.10.2011 16:58
Společník se dá výborně použít jako nosná mula a také jako aktivátor smrtonosných pastí.
Myslíte si, že ve Skyrimu budou i tabákové reference. Třeba si budete moct zapálit fajfku nebo doutník a ostatní NPC taky. Bylo by to fajn co se týče realističnosti.
Trimax: Nemyslím, tohle jsou úplný zbytečnosti a navíc by sis akorát zakouřil plíce a pak bys ani drakovi neutekl
Nevím jestli to už někde je, každopádně tady jsou nějaký starý a nějaký nový screenshoty http://www.thenex...reenshots/
Upravil/a KillerKony dne 07.10.2011 16:55
Společník se dá výborně použít jako nosná mula a také jako aktivátor smrtonosných pastí.
Ja bych to tam i uvítal,co může být hezčího než si zapalít fajfku na verandě svého domu při západu slunce skvělej relax po těžkým dnu plným zabíjení draků
A zapoměls zabíjení obřích pavouků. Á taky bych uvítal zapálení doutníku relax by to byl dobrý a mě by se lbyla chata na vrcholu nějaké tak středně veliké hory a veranda samozřejmě.
Teď když jsem chvilku hrál zase Morrowind, tak mi na mysli vyvstala jistá otázka: nevíte jak pujde pohybovat s předmětama, protože na co je dům, když si v něm nemůžete vystavovat spousty věcí do poliček a na stoly atd... V Oblivionu to bez pluginu stálo za prd.
A jakej plugin jsi na to používal? Já totiž žádnej pořádnej nemůžu najít
Společník se dá výborně použít jako nosná mula a také jako aktivátor smrtonosných pastí.
Doufám že to rozjedu mám tam totiž už něco přes 150 modů a nevím o kolik víc to ještě vydrží
Upravil/a KillerKony dne 09.10.2011 00:40
Společník se dá výborně použít jako nosná mula a také jako aktivátor smrtonosných pastí.
Já myslim že to bude to samý v jednom videu přece bylo jak mrtvola náký postavi narazila no narazilaa spííš trošičku drcla do poliček a ono se to vysypalo bylo to to samý jako v oblivionu ale co třeba na tom ještě zapracovali. Ale jestli ne tak doufam že víde nakej podobnej plungin i na skyrim. Hned to sem napište protože sem v oblivionu myslel že mi z toho hrábne
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.