Podle mě to byl jen Wallpaper
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Mě alchymie nikdy nebavila radši sem si ten lektvar koupil nebo ukrad :-D
A že to nebude v inventáři tak to je super :-) radši si to dojdu někam umíchat :-D
Mě taky alchymije nikdy nebavila a lektvary které jsem našel ty sem prodal a na alchymii jsem si nechával jenom základní pomůcky a i ingredience na alchymii jsem taky prodával.
Upravil/a Honzas4400 dne 19.09.2011 18:46
Jediný rozumný lektvar byl na magickou, možná ještě občas na život... K čemu taky lektvary, když jsou tam kouzla. Ale co mě fakt bavilo -> vyrábět je ...Ani nevím, co je na tom zábavného, Pravda. To bude nějakej druh úchylky
ta alchymie vypadá zajímavě na tom obrázku, se těšim až si budu vybavovat mou alchymistickou dílnu a hledat přísady ikdyž jsem byl vždy válečník tak alchymie mě vždy bavila
to je polární záře myslím že už jsem to viděl na nějakym kvalitnějšim screenu nebo možná videu, teď nevim
ale už se těšim až budu sledovat na noční obloze polární záře
těšim se víc a víc, vypadá to parádně ti draci jsou nádherní, mi jich bude líto je zabíjet
a na tom předposlednim scanu je už víc poznat ten luk, to je nějakej z ledu ne? paráda
Upravil/a deXter dne 22.09.2011 13:38
Vivi napsal:
Všechny hry z první osoby na gamepadu jsou podle mýho názoru naprosto nehratelný bez pomocníka na míření.
už chápu ten tvůj podpis je to otázka zvyku.. taky jsem byl vždycky zastánce pc a nikdy jsem nečekal, že budu mít konzoli, ale teď, když už jsem si zvykl na tu jednoduchost hraní pomocí těch pár tlačítek a hlavně těch analogových páček, tak je to možná i lepší než na klávesnici. jinak nastavení citlivosti měření se dá vždycky upravit.. nevím na co je Skyrim dělanej primárně, kadžopádně když ho sám todd howard tak prezentuje na xboxu, myslím, že se to bude dát ovládat dobře.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.