Já zálohu savů nikdy neřešil. Jak sou v dokumentech, tak mi tam vždy zůstali. Jiný je to se screenama, ty sou ve složkách steamu. A když ze stamu odinstalovávám něco, tak sem si nevšim, že by tam byla položka smazat savy.
Docela už začíná být Skyrim super. Jen bych uvítal takový věci, jako když jdu plnit quest s nějakým družiníkem a proměním se ve vlkodlaka, mohl by se on proměnit taky. Teda pokud to umí. A také možnost zvyšovat vlkodlačí postavu.
skyrim neni spatna hra, ALE! je tam spoustu veci ktery mi dost vadej (vicemene souhlasim s pojetim Vavry - i kdyz rozhodne nedelam takovy radikalni zavery jako on) - nejvic mi tam vadi naprosto nulova odezva hry na vase ciny (nevim - kdyz toto mohly uspesne resit rozsahle rpg hry stare 15 let, tak mi to prijde bud jako vyvojarska lenost nebo neschopnost)- proste ten svet je neuveritelne plochej a postavy nemaj zadnou osobnost - jsou to proste takovy figuriny, ktery obcas zadaj neco ve stylu prines/zabij a po chvili je to zkratka nuda...tzn jestli by se v ty hre dalo neco zlepsit, tak to nejsou hromady ficur typu boj na koni, lepsi mec +2 ci oprava bugu v questu č. 754 - resenim (i kdyz je to to nejtezsi) je zamyslet se nad tim svetem, pridat poradnej pribeh, par postav ktery nepusobej ze se zkratka tak nejak "vyskytly", alespon nejakou odezvu na vase ciny (ponevadz co je nakymu straznymu do toho, jestli jsem ja straslivy valecnik KrutoHustoZabijacka (na 40 urovni) ztratil buchty nebo ne) a par questu ktery nevypadaj jak prez kopirak...chci tak moc?
Ten Years After / Woodstock
Co se týče Vávry, toho blba nekomentuju, ten teď dělá ve studiu Warhorse a tvrdí, že dělaj RPG hru z dob husitů a že jejich hra Skyrim pokoří. Tak sem na něj zvědavej, když ani nebyl schopnej hru MAfia dotáhnout do konce a vydal jí nedodělanou. Zase Skyrim chápej tak, že ne třeba všichni ví, co se v tom světě děje, jsou tam tací, co o Drakorozených prostě neví, nebo je nezajímaj. Nemusíš v každý hře bejt přece ten hlavní, kolem kterýho se točí svět,ne? Já sem takovejch her namlsanej a nepotřebuju, aby mi každej klečel u nohou a hlásal JSI HRDINA.
Je fakt, že mě trochu zklamal konec, kdy Alduin byl nejslabší drak ze hry a po jeho smrti žádná oslava, nic, jen pár slov od Šedovousých. SKyrim není hra, u který je příběh to hlavní, Skyrim je o průzkumu světa. Jestli si chceš zahrát něco s důrazem příběhu, zkus Zaklínače, Mass Efect, Dragon Age...
Neboj se neznámých věcí, ale vyhledávej je a snaž se je pochopit, protože každá nová zkušenost je víc, než hora zlata!
milfein napsal:
Co se týče Vávry, toho blba nekomentuju, ten teď dělá ve studiu Warhorse a tvrdí, že dělaj RPG hru z dob husitů a že jejich hra Skyrim pokoří. Tak sem na něj zvědavej, když ani nebyl schopnej hru MAfia dotáhnout do konce a vydal jí nedodělanou. Zase Skyrim chápej tak, že ne třeba všichni ví, co se v tom světě děje, jsou tam tací, co o Drakorozených prostě neví, nebo je nezajímaj. Nemusíš v každý hře bejt přece ten hlavní, kolem kterýho se točí svět,ne? Já sem takovejch her namlsanej a nepotřebuju, aby mi každej klečel u nohou a hlásal JSI HRDINA.
Je fakt, že mě trochu zklamal konec, kdy Alduin byl nejslabší drak ze hry a po jeho smrti žádná oslava, nic, jen pár slov od Šedovousých. SKyrim není hra, u který je příběh to hlavní, Skyrim je o průzkumu světa. Jestli si chceš zahrát něco s důrazem příběhu, zkus Zaklínače, Mass Efect, Dragon Age...
Bethesda ale dokázala vymyslet TES vlastní historii, božstvo, charaktery jednotlivých ras a spoustu vedlejších questů. Navíc jeden důsledek jsem zaznamenala, skoro po všech městech jsou po dokončení questů Legie Imperial Guardi.
Ať se jde Vávra s husitama vycpat, až vymyslí vlastní příběh ať mi dál vědět (btw ten konec Mafie II jsem trochu nepochopila. Zabili Joea nebo ne?)
mně se stalo že sem dal novou hru a jak sem jel vtom voze tak jsme přejeli koně. Nebo když těsně u toho města kde mně měli popravit se vozík rozjel a narazil do brány. Pak se mi zase něco stáhlo a bylo to dobrý
To je právě to, zabili Joea nebo ne v Mafii 2? To nikdo neví, protože jak říkám, pan Vávra hru vydal nedodělanou. Měli tam být mise v přístavu, po telefonu, no prostě spousta tam toho chybí. Skyrim je Skyrim a kdo říká, že není dobrej, tak nechápe podstatu kouzla RPG her, asi tak. :-)
Neboj se neznámých věcí, ale vyhledávej je a snaž se je pochopit, protože každá nová zkušenost je víc, než hora zlata!
milfein: jak jsem jiz jednou napsal - netvrdim ze je skyrim spatna hra...ale ta celkova plochost (nejen pribehu ale i celyho sveta/potazmo celeho herniho systemu) mi strasne srazi atmosferu. Jinak se mi nelibi, ze jsi tu hned na me (neprimo) vyrukoval s klasickym logickym klamem (ve stylu: komu se nelibi skyrim nevyzna se v rpg) - to je samozrejme irelevantni zaver a nemuzu s tim souhlasit - to je jakobych 16 letemu hraci povidal ze se nevyzna v rpg, protoze nehral wateland z roku 88 (mimochodem moje oblibena hra v te dobe) nebo nezna planescape torment (mimochodem atmosfera /pro me/ daleko naslapnutejsi nez nejakej skyrim) - trosku hloupost ze?
Ten Years After / Woodstock
Jenomže nemůžeš srovnávat hry typu Planescape Torment, to je klasický RPG dle pravidel ADAD, chápeš? Je jasný, že v tomhle bude atmosféra hutnější, než má Skyrim. Taky tyhle hry mám rád, nejen Torment, ale třeba Icewind Dale, Baldurs Gate, Neverwinter Nights atd. To jsou ale hry našlápnutý příběhem a nemají takovou rozsáhlost jako Skyrim.
Skyrim je prostě trochu něco jinýho a vůbec jsem tim nemířil tam, kam říkáš, jen se ti snažím vysvětlit, že to je jako když srovnáš Coca Colu se šťávou. :-) Vem si, jaká hra ti krom Skyrimu nabídne naprostou volnost, pověst, velikost světa, výborně zpracovaný božstvo, gildy, postupně rozvíjející se hru ( DLC ). Já tě naprosto chápu, že se ti Skyrim zdá prostě nudnej, ale to je tím, že ty potřebuješ hrát něco, co se bude motat jen kolem tvý postavy, v tvým případě Torment třeba, kde celou dobu jdeš po tom, abys zjistil, proč nemůžeš umřít, získáváš zpět vzpomínky na svý předchozí životy atd.
Jenomže Skyrim má spoustu důležitých obladtí zájmu, počínaje Ulfrikem konče Thlmorem, tam se to neodvíjí od tebe, tyhle události neovlivňuješ ty, ale říše v celém Tamrielu. Už chápeš, co se ti tím snažím říct?
Neboj se neznámých věcí, ale vyhledávej je a snaž se je pochopit, protože každá nová zkušenost je víc, než hora zlata!
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.