Jak si myslíte že budou ve Skyrimu fungovat povolání a kolik jich tak asi bude? Například pokud budete kovář budete si moci varábět vlastní brnění nebo jen už nějaké co jsou předem dané a půjde na tom postavit živnost? A jak to bude se získáváním surovin bude to nějaké speciální povolání nebo je budou moci získávat všichni?
Místo vyhrazené pro reklamu Whirta: Legendy Munduské - Soutěž
Všechno se dozvíš hned jak to bude potvrzené, zatim ale pravděpodobně tam budou ty z Oblivionu, a mnoho dalších.
Například pokud budete kovář budete si moci varábět vlastní brnění nebo jen už nějaké co jsou předem dané a půjde na tom postavit živnost?
- O vlastnim brnění se nic neřiká, ale asi nic takového nebude, a životnost na tom asi postavit nepůjde.
A jak to bude se získáváním surovin bude to nějaké speciální povolání nebo je budou moci získávat všichni?
- Určitě na to bude nějaké spšel povolání, které zvýši intezivitu těžby ap.
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Pointa je v tom, že to máš zadara...... jen trochu pohybu s patřičným nářadím..... stejně jako štípání dříví, nebo trhání bylinek........ nehledě na to, že při těžbě nacházíš nejen rudu, ale i drahokamy..... ZADARMIKO.....
uz i v morru byl mod na kovarstvi a tezeni rudy ,,super napad ale take me to tezeni nebavi.. kdyz neco potrebuji tak bud mam naskudleno nebo koupim ,vice me bavil mod na tezeni dreva a nasledne vyroby pasti a nabytku
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.